Godverdomme HANS!quote:
Oneens. Ken genoeg mensen via FOK!. Mijn ex ook. Maar die was een beetje raar. Maar als je maar in één of twee SC's komt dan is het tof.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Het is op FOK zo massaal dat je zelden mensen echt beter gaat kennen (is mijn ervaring dan, ik zit hier nog niet superlang) maar hier is dat wel leuk!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Het is op FOK zo massaal dat je zelden mensen echt beter gaat kennen (is mijn ervaring dan, ik zit hier nog niet superlang) maar hier is dat wel leuk!!
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:07 schreef ValHallen het volgende:
Het is idd nog best leuk hier. De nasleep van SR waar alle eenzamen zich verzamelen
Aha oke, wel!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat is iets wat op fok nou net regelmatig gebeurd
. Er zijn zelfs al babytjes van fokkers die elkaar van hier kennen
Niet als je Hans heetquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Guanabana het volgende:
Het is nog lastig om de lapo te hebben
Heb daar ook nooit van gehouden, kan ook niet met alcohol omgaan haha, maar nee.. kroeg vind ik wel leuk, potje biljarten,kletsen (waar je elkaar nog verstaat)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.
Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat alleen mensen met een sociaal leven zich hier niet meer laten zien.. Ik weet gewoon mijn tijd te verdelen over internet/sociaal leven/even lekker einzelganger zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn we zijn hier elkaar (de vaste posters dan) toch een stuk beter gaan kennen. Ik weet nu al dat Guanabana een prachtige stem heeft en ik niet de enige ben die geen chick kan scoren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
Ligt er aan waar je allemaal komt. Ik kom merendeel in 3FM, en verder wat DIG-topics, maar dan houdt het ook op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Misschien iets om in de zomer een Fok!3FM-meet te organiseren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef CindieY het volgende:
Zie ik een leuk vast clubje 3FMposters ontstaan?
(Naast natuurlijk de mensen die hier al postten)
Ja idd, ik heb zelf ook vaak van dat soort avondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!
En meetings, er zijn jaarlijks meerdere meetingsquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Aha oke, wel!
Ja, ligt er ook aan waar je post inderdaad, je hebt op de meeste fora wel van die vaste kletsgroepjes.
Ik ben wel voor een meet jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je allemaal komt. Ik kom merendeel in 3FM, en verder wat DIG-topics, maar dan houdt het ook op.
Dan leer je de meeste mensen kennen.
[..]
Misschien iets om in de zomer een Fok!3FM-meet te organiseren?
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso, uitgaan en dan bekken met vreemden![]()
Heb dat nooit zo gesnapt.
Okee op de vrouwen na dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!
Ik ben uberhaupt nog nooit uitgegaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso, uitgaan en dan bekken met vreemden![]()
Heb dat nooit zo gesnapt.
Ik eigenlijk ook wel.quote:
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
Maar dat wisten wequote:
Ik vind het ook wel fijn dat ik hier gewoon even 5 minuten niks hoef te zeggen zonder dat iedereen vraagt: "DeLuna? Is er iets??"quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb zelf ook vaak van dat soort avonden
Ik mag ook wel graag wat rondflirten tijdens uitgaan jaquote:
Heb ook wel aardig wat meetings gehad van een ander forum ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En meetings, er zijn jaarlijks meerdere meetings.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn we zijn hier elkaar (de vaste posters dan) toch een stuk beter gaan kennen. Ik weet nu al dat Guanabana een prachtige stem heeft en ik niet de enige ben die geen chick kan scoren.
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag ook wel graag wat rondflirten tijdens uitgaan ja
Eerste kind is toch van 2001?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb daar ook nooit van gehouden, kan ook niet met alcohol omgaan haha, maar nee.. kroeg vind ik wel leuk, potje biljarten,kletsen (waar je elkaar nog verstaat)
Nee die babytjes zelf zitten hier nog nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.
Preciesquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
Want alle kroegen draaien de Havenzangersquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |