quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.
Over negers gesproken..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Tikem antiliaan
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
die handkus deed het hemquote:
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
Voordeel van single zijn ja, niemand die loopt te miepen over het een of ander.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb altijd m'n kat nog, die wordt nooit boos, die zeurt niet over dat ik te laat naar bed ga
quote:
Zoentutje als in, je bent preuts qua zoenen of qua zoenen is alles wat je doet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou niet van uitgaan. Ik ben bijna nog nooit echt uitgegaan.
En ik ben een zoentutje.
Maar goed, laat ik nu niet meteen teveel van mezelf bloot gaan geven.
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alle kroegen draaien de Havenzangers
Langzaam strippen mag ook hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Hadden we nog niet doorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een aandachtshoer. Tijdens uitgaan en op FOK!.![]()
Ik zeg ook niks meer mijn reputatie heb ik vervolgens mij verpest met al die eerlijkheid over mijn leven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
M'n zusje twitterde iets over YMCAquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.
Ik ben niet Antilliaans.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Ga naar technofeestjes, geen alcohol maar liefde door andere drugs.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.
Ik zit liever bij vrienden thuis ofzo
Ik ben preuts in alles volgens mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoentutje als in, je bent preuts qua zoenen of qua zoenen is alles wat je doet?
Op FOK! heb je geen reputatiequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks meer mijn reputatie heb ik vervolgens mij verpest met al die eerlijkheid over mijn leven.
Nee bedanktquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar technofeestjes, geen alcohol maar liefde door andere drugs.
Ik ook, de tijd van 3 a 4 x per week uitgaan is voorbijquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Uitgaan vind ik ook wel prettig, maar ik ben zo iemand die 1 keer per 2 maanden gaat en dan strontlazerus wordt en compleet uit zijn plaat gaat
Zei ik Groningen?quote:
Dronken mensen negeren en rondhangen met de leuke mensenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.
Ik zit liever bij vrienden thuis ofzo
Bwahahahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, de tijd van 3 a 4 x per week uitgaan is voorbij. Heb dat wel gehad dat ik gewoon van donderdag tot zondag elke dag in de kroeg zat
.
Als ik er zo aan terug denk was dat echt een toffe tijd, jammer dat die over is.
quote:
Michielosquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik krijg altijd jeuk aan me handen als ik dronken mensen zie..fout, maar weet niet waarom ik ben een hele aardige jongen
Ik heb de laatste tijd veel verjaardagen waarna we daarna nog de stad in gaan, is nu zeker elke week welquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.
Was echt een toffe tijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.
Haha nee, ik doe het niet, ik denk het (maar vind ik ook al niet fijn), ik ben wel een (tering) happy drunk.. tot nu toe altijd geweestquote:
Wat is jouw drugs CV?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben serieus he.Ik haat alcohol best wel erg eigenlijk.
Ik ook, zo'n klasgenoot van mij probeerde op een gegeven moment bier bij mij naar binnen te gieten. Die heb ik toen even duidelijk gemaakt dat ze dat niet moest doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben serieus he.Ik haat alcohol best wel erg eigenlijk.
Die trap ik gewoon altijd neer. Of gooi een glas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens gaan altijd aan me zitten als ze dronken zijn.Aan iedereen trouwens. Maar echt ik kan daar zooooooooo niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |