quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.
Over negers gesproken..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Tikem antiliaan
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
die handkus deed het hemquote:
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
Voordeel van single zijn ja, niemand die loopt te miepen over het een of ander.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb altijd m'n kat nog, die wordt nooit boos, die zeurt niet over dat ik te laat naar bed ga
quote:
Zoentutje als in, je bent preuts qua zoenen of qua zoenen is alles wat je doet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou niet van uitgaan. Ik ben bijna nog nooit echt uitgegaan.
En ik ben een zoentutje.
Maar goed, laat ik nu niet meteen teveel van mezelf bloot gaan geven.
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alle kroegen draaien de Havenzangers
Langzaam strippen mag ook hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Hadden we nog niet doorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een aandachtshoer. Tijdens uitgaan en op FOK!.![]()
Ik zeg ook niks meer mijn reputatie heb ik vervolgens mij verpest met al die eerlijkheid over mijn leven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
M'n zusje twitterde iets over YMCAquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.
Ik ben niet Antilliaans.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |