Ja wat meer, maar dan denk ik verplicht naar oma..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan je tweede kerstdag uitslapen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh; en: Rokende chicks
Meteen een afknapper.
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er gebeurd was dan? Want op echte XTC (MDMA dus) kan je bijna niet fout gaan, iig niet tot zo'n staat.
Wtf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als iemand rookt.
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon overmatig deo gebruik, op mijn vorige school was er iemand die deed na gym altijd een heel busje, een heel busje, ik herhaal een heel busje deo over zn lichaam, die hele school rook ernaar
2 pakjes.. jezus vuile schoorsteenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Soms rook ik in een nacht twee pakjes leegen dan rook ik weer heeeel lang niet want dan vind ik het teringgoor.
Ik rook alleen op feestjes.Krijg er altijd energie van.
Op bezoek gaan doen wij Nederlanders toch pas vanaf een uur of 3/4 's middags?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja wat meer, maar dan denk ik verplicht naar oma..![]()
Niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.
Ik ken alleen witte ster pilletjes en die waren wel goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.
Overigens, om nog even te benadrukken, ze heeft het wél overleefd en lijkt er ook weer volledig bovenop te komen.
Mja maar dan heeft het dus niet met de XTC zelf te maken. En in NL kan je het laten testen. Niet dat ik je eraan wil praten ofzo want ik snap het, maar het klopt dus niet wat je zegt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.
Overigens, om nog even te benadrukken, ze heeft het wél overleefd en lijkt er ook weer volledig bovenop te komen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als iemand rookt.
True, en je hebt natuurlijk een kans om het roken er helemaal uit te stampenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoorLigt er wel echt aan hoe ze er voor de rest uitziet.
Half 2, maar ik kom dan met me broer om half 4 en om half 5 naar huisquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op bezoek gaan doen wij Nederlanders toch pas vanaf een uur of 3/4 's middags?
Ik sport gelukkig wel! Hardlopen & Mountainbike! alleen met dit weer, allemaal ijs, pas ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.
Oma's toch gemiddeld wat vroeger? Ouders wel om die tijd, doe ik ook nog steeds...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die rommel wordt ook gewoon geïmporteerd van uit het builtenlandquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken alleen witte ster pilletjes en die waren wel goed. Denk ook dat je in het buitenland eerder rommel koopt dan hier.
quote:
Echt niet, morgen om 11:00u zit ik bij oma en opaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vakanties: 3 pakjes per dag of een buil shag per dag (alleen op vakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
2 pakjes.. jezus vuile schoorsteen
Leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgenochtend zit ik rond een uur of 11:00 al bij mijn oma
Allochtonen komen pas om 8 uur s'avonds. Moet overmorgen naar mijn tante ach ja alsof ik nog iets beters had te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |