Mag ik vragen wat er gebeurd was dan? Want op echte XTC (MDMA dus) kan je bijna niet fout gaan, iig niet tot zo'n staat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan XTC ben ik eerder dit jaar overigens bijna een Nichtje in Canada verloren. Die wilde het een keer proberen op een feestje. Ze heeft weken in coma gelegen. No way dus dat ik het ooit aan ga raken.
Haha doen! Hij kan primaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga hem ook introduceren bij mijn vrienden
Ja dahag, in een parfumerie. Ik ben juist dol op parfum, maar uiteraard met mate.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag ook weer, was even naar de stad met m'n pa, hij wou nog een bluerayspelert, en nog een kerstcadeau voor mn moederdus die winkel in
helemaal vol met mensen die hun gezicht dichtgeplamuurd hadden
en DIE LUCHT!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, we hebben dus weer een nieuwe kreet: Tik 'm aan, ouwe!
Vorig jaar: We staan nog in de plus en dat kan toch helemaal niet Timur.
Ik geef vaak high-fives, dat wordt nu tik em aan ouwe!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga hem ook introduceren bij mijn vrienden
ja!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van "We staan nog in de plus?"
Ja of kleedkamersquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag ook weer, was even naar de stad met m'n pa, hij wou nog een bluerayspelert, en nog een kerstcadeau voor mn moederdus die winkel in
helemaal vol met mensen die hun gezicht dichtgeplamuurd hadden
en DIE LUCHT!
Dat riep Ekdom toen iemand binnen kwam wandelen met de tussenstand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van "We staan nog in de plus?"
Whehe die zijn echt leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OF:
Tik 'm antiliaan!
Tik 'm aan blauwe! (hadden ze blauwe handschoentjes aan)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat riep Ekdom toen iemand binnen kwam wandelen met de tussenstand.
Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
quote:
Bij tussenstand 3 volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren.
Ah, okay! Ramon heeft het in elk geval aardig vaak geroepenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kan je tweede kerstdag uitslapen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie zijn veel te gezellig om te verlaten .. ik moet er morge vroeg uit
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh; en: Rokende chicks
Meteen een afknapper.
Of gewoon overmatig deo gebruik, op mijn vorige school was er iemand die deed na gym altijd een heel busje, een heel busje, ik herhaal een heel busje deo over zn lichaam, die hele school rook ernaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of kleedkamersVol 300 verschillende deoluchten. Ik bedoel, ik gebruik ook heus wel deo na het sporten, maar daar kan ik niet tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |