Wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit meegemaakt, tot in mei. De ene kant echt geweldig maar aan de andere kant echt![]()
Juistquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Oh, aan drugs begin ik niet. Joints enzo, nah doe dan maar een biertje extra
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt wel het feestjes, uitgaan en festivals topic joh.
Moet je eens XTC doen. Alles in één zin opgelostquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thuis met vrienden aangeschoten/dronken worden is wel relaxt. Bij ons komen dan altijd DE gesprekken op gang.
Maar als Fok!ers welquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?
Het is anders. Ik gebruik het nog amper(drugs) en als ik al iets doe is het een jointje roken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Oh, aan drugs begin ik niet. Joints enzo, nah doe dan maar een biertje extra
Niks geen oplossingen. Juist discussiëren over de dingen des levens enzo. Ik had laatst nog een goed gesprek met 2 vrienden, over studeren enzo. Toch een hele hoop over mezelf en mijn studiegedrag erbij geleerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je eens XTC doen. Alles in één zin opgelost
Op dit tijdstip vind ik dat dat mag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt wel het feestjes, uitgaan en festivals topic joh.
Ik wil oko zo'n regeling.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Maar sowieso begin ik niet aan roken, anders moet ik mn rijbewijs lappen
Ja maar ik kan totaal niet meepraten. Het enige festival wat ik ooit heb meegemaakt is de UitMarkt en toen was ik 10.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?
Nou de muziek en de mensen en feest enzoquote:
Dat hebben mijn ouders nooit kunnen doen, ons mam rookt zelf ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Tik em aan ouwe!quote:
Oh dat mag ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks geen oplossingen. Juist discussiëren over de dingen des levens enzo. Ik had laatst nog een goed gesprek met 2 vrienden, over studeren enzo. Toch een hele hoop over mezelf en mijn studiegedrag erbij geleerd.
Zeiden mijn ouders ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou de muziek en de mensen en feest enzo
Maar de baggeren het lopen van podium naar podium en het dure eten en omslachtig gedoe met spullen in kluisje enzo
En als je pech hebt, de regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |