Maar wat is hetquote:
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens gaan altijd aan me zitten als ze dronken zijn.Aan iedereen trouwens. Maar echt ik kan daar zooooooooo niet tegen.
Het ging me dan ook om de sfeer die er hangt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n klasgenoot van mij probeerde op een gegeven moment bier bij mij naar binnen te gieten. Die heb ik toen even duidelijk gemaakt dat ze dat niet moest doen.![]()
Verder ben ik heel aardig hoor.![]()
Maar ik hou ook niet zo van drugs eigenlijk.
Oh..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om de sfeer die er hangt.
Ik kan ook niet tegen zulke lamballen vreselijk irritant dat soort gasten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens gaan altijd aan me zitten als ze dronken zijn.Aan iedereen trouwens. Maar echt ik kan daar zooooooooo niet tegen.
Had je er maar minder knap uit moeten zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.
Daarom, ik was serieus.quote:
Shade, we leven in een vrij land en je mag hier vrijelijk over je drugsjes pratenquote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik ook wil dat iedereen alles avn mij weet wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shade, we leven in een vrij land en je mag hier vrijelijk over je drugsjes praten
Bij mij trouwens niet verder gekomen dan Wiet/Hasj, Paddo's en 1 keer een pilletje
En festivals dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tenzij je niet van feestjes houdt natuurlijk.
Ik ben nou nooit irritant als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is ok weer zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom, ik was serieus.Je hoeft niet zelf te gebruiken maar het is gewoon veeeeel chiller dan in de kroeg oid waar iedereen dronken is.
Is ook niet veel aan, over het algemeen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Oh, aan drugs begin ik niet. Joints enzo, nah doe dan maar een biertje extra
Da's slechter voor je.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik vraag me af of ik er rustig van wordt of dat het versterktquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt, tot in mei. De ene kant echt geweldig maar aan de andere kant echtquote:
Thuis met vrienden aangeschoten/dronken worden is wel relaxt. Bij ons komen dan altijd DE gesprekken op gang.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom, ik was serieus.Je hoeft niet zelf te gebruiken maar het is gewoon veeeeel chiller dan in de kroeg oid waar iedereen dronken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |