Nou die kiddo is fokken zelf ook al op hun 12de, er hoeft er maar 1 HIV te hebben , de rest krijgt het ook. Beetje inteelt en incest is daar niet vreemd. Geloof niet zo in propaganda filmpjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet tijdens de filmpjes? Genoeg wezen die nog geen aids hebben en door voorlichting van het Rode Kruis ook veel minder snel aids zullen krijgen. Verkrachtingen hou je nu eenmaal niet tegen en die zijn talrijk daar.
True (Gofferdomme Naatje, je geeft mij ook eens kans!)quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent een en al kwaliteit natuurlijk(vrouw op fok = kwaliteit)
Tsja zolang er nog mythes bestaan omtrent de genezing van aids door middel van seks hebben met een maagd blijft het verkrachten van jonge meisjes en zelfs baby's daar bestaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ik zeg verkrachters ritueel slachten
Leidenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
waar moeten we volgend jaar eigenlijk heen?
Gadver de gadverdammequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Een of andere lelijke kloon van Christina Curry.
Leiden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Leidenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Leiden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
plus uiteraard het slachten van verkrachtersquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja zolang er nog mythes bestaan omtrent de genezing van aids door middel van seks hebben met een maagd blijft het verkrachten van jonge meisjes en zelfs baby's daar bestaanVoorlichting geven en dan met name aan de volgende generatie icm met scholing is het enige wat je kunt doen.
Een lelijke kloon, da's dubbelquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Een of andere lelijke kloon van Christina Curry.
quote:
Ze moeten lijden in Leidenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Jij kent niet veel over HIV en ook niet over zwart Afrika geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou die kiddo is fokken zelf ook al op hun 12de, er hoeft er maar 1 HIV te hebben , de rest krijgt het ook. Beetje inteelt en incest is daar niet vreemd. Geloof niet zo in propaganda filmpjes
pics?quote:
begin de dag met een lach,quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
pics?
Ik kijk nu ook maar tv, dacht dat stream hetzelfde was, nu heb ik heel veel gemist
Meestal zo met die types he, eerst carriere maken, dan kindjes maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Rick (die van RTL) geloof ik wel. Valt mij wel op dat ze nog niet zwanger is.. Ze zijn toch al een tijd samen en volgens mij is zij inmiddels de dertig toch ook wel voorbij.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil ook foto's van Giels kippetje
misschien is ze wel liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee joh.
Die van Giel is echt lillek!
Die wil je niet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil ook foto's van Giels kippetje
Nep blondjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die wil je niet...
Opzich is ze niet lelijk, maar die haren en wenkbrauwen ....
Dan mag ze toch wel eens beginnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meestal zo met die types he, eerst carriere maken, dan kindjes maken.
ah oke. Maar volgend jaar ga ik in een hotel, of met iemand die tot s'avonds wilt blijven. Was vandaag met iemand die maar tot 15.00 wilde blijven. Mehhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was bekend, ze konden niet kiezen
Idd, ze is eigenlijk best wel knap... maar toen ik haar haar zag en wenkbrauwen had ik even een wtf momentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef alors het volgende:
Die zwarte wenkbrauwen icm witblonde haar zijn ook geen goede match bij haar.
Het is alleen niet live volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
HET LAATSTE UUR IS INMIDDELS INGEGAAN EN MARCO BORSATO ZINGT NU LIVE OP NEDERLAND 3; VRIJ ZIJN.
Einde Caps.
Haha geen secret meer dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ow mijn god, dik faalmoment hierDoor het luisteren naar SR en het hier mee posten had ik m'n was nog niet uit m'n tas gehaald en m'n pa kwam m'n kleren halen. Ik "Alles uit m'n tas moet in de was". Was ik even vergeten dat er een paar cadeautjes open en bloot in lagen
We doen Secret Santa en ik moest dus cadeautjes kopen voor m'n pa
FUCK! brbquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ow mijn god, dik faalmoment hierDoor het luisteren naar SR en het hier mee posten had ik m'n was nog niet uit m'n tas gehaald en m'n pa kwam m'n kleren halen. Ik "Alles uit m'n tas moet in de was". Was ik even vergeten dat er een paar cadeautjes open en bloot in lagen
Ouchquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Blunderquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Wat is er aan de hand???quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo er is er een die in ieder geval niet meer zeurt vanavond
Ik heb de verwarming al omhoog gezetquote:
krijg nou een slang op me tettequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
Waalwijker: Niet luisteren naar mods, foei. 48 uur weg.
Ik dacht dat ze ook model was... of modellenwerk deed. Julia of Djulia heet ze toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd, ze is eigenlijk best wel knap... maar toen ik haar haar zag en wenkbrauwen had ik even een wtf momentje
Je zou ook nog 3FM kunnen gaan luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Swomp het volgende:
wat moet ik nu kijken, 101tv of ned3 :S
Lekker bezig regie![]()
![]()
Ned3 heeft niet live of wel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Swomp het volgende:
wat moet ik nu kijken, 101tv of ned3 :S
Lekker bezig regie![]()
![]()
Mag ik er ook even op meppenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krijg nou een slang op me tette
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Guilia ofzo is het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ook model was... of modellenwerk deed. Julia of Djulia heet ze toch?
Ik baal idd. Ik ben meestal degene die het het beste stil kan houden. Want ik vermoed allang wie hier wie heeft en ik hoef 't morgen alleen nog maar bevestigd krijgen.quote:
ik had iemand een paar keer vriendelijk gevraagd te stoppen met zeuren hier, en dat houdt een keer opquote:
die zat er wel aan te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja Frieslandquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Mooi zin 'was men maar op Brabant zo trots als een Fries'
6 dagen te laatquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kriebel Liedje zelfs als niet brabo-erquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hello-momentje nu op 101;
Guus Meeuwis met Brabant
Mijn zus dacht dat hij altijd zong: 'Zo trots als een fiets'quote:
Jy denk, jy cooler as ek!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:37 schreef Swomp het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat hij altijd zong: 'Zo trots als een fiets'![]()
Ja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
12.000 toeschouwers zongen hier in Groningen ook keihard mee met deze plaat.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
ik ben er niet trots op maar als ik het drie keer vriendelijk vraag en hij vindt dat hij het zelf uit mag maken, dan houdt het echt op. Mijn kids proberen het ook geen 3 keer uitquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hadden hier meer geband mogen zijn.
zn eerste zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef alors het volgende:
Vanaf dit nummer vind ik Borsato kut geworden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zal maar geen tik em aan plaatje doen, daarom wordt ik ook banned..![]()
Hier ook 3 strikes out.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er niet trots op maar als ik het drie keer vriendelijk vraag en hij vindt dat hij het zelf uit mag maken, dan houdt het echt op. Mijn kids proberen het ook geen 3 keer uit
Maar ik ben natuurlijk coolerquote:
Tik hem aan ouwe!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zal maar geen tik em aan plaatje doen, daarom wordt ik ook banned..![]()
"meters bier"quote:
Voorbeeld geven met filmpje graagquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Echte bazen gooien nu hun bier tegen het computerscherm
Volgens mij ben je dan eerder gewoon katjelamquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
ik zeg net tegen je: laatste uurtje, tik m lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
Symphonic niet lachen jij party pooper ik heb hele goede timing voor grappen, jij haalt er weg uit mijn repetoire
Het zal wel evenementen bier zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Allrounder het volgende:
Gooien met je bier. Eeuwig zonde.
bierflesje > monitor, dus no thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Nee, zijn eerste nummer muv Dromen zijn bedrog zijn wel leuk, Margherita, Je hoeft nog niet naar huis, De Waarheid etc. Maar na Binnen werd het stom.quote:
Ik ga kapot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
2 keer over laptop geprobeerd.. maar is schijnbaar geen goed idee :Squote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Ja en nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
{img]http://img69.imageshack.us/img69/9274/tikouwe.gif[/img]quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zeg net tegen je: laatste uurtje, tik m lekker
Als je niet meer post dan bellen we wel ff 112 voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef ValHallen het volgende:
Kut, kiespijn..
Zit bier te tanken en ik weet niet of ibuprofen wel zo goed mixt met alcohol...
Dan zal ik even mijn raam open doen, dan kan ik het ook horen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Allrounder het volgende:
Staat Guus komend jaar weer in het Abe LenstraStadion?
Haha wat een bazen inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Rooie Rinus en Pe Daalemmer waren beter
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Qunix het volgende:
JALALALALALALALALAAAA LA LAAAAAAA LA LA LALAALALALALA LALALAAAAA LA LA LALAALA LA LA LA LA LA LALALLAAAAA LAAA
Dealquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je niet meer post dan bellen we wel ff 112 voor je
U bent Fries?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zal ik even mijn raam open doen, dan kan ik het ook horen.
Zit z'n haar niet goed dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Swomp het volgende:
Sterke tekst ook... wordt wel een beetje emotioneel nu
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Swomp het volgende:
Ik sta klaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je niet meer post dan bellen we wel ff 112 voor je
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Swomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |