Het is alleen niet live volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
HET LAATSTE UUR IS INMIDDELS INGEGAAN EN MARCO BORSATO ZINGT NU LIVE OP NEDERLAND 3; VRIJ ZIJN.
Einde Caps.
Haha geen secret meer dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ow mijn god, dik faalmoment hierDoor het luisteren naar SR en het hier mee posten had ik m'n was nog niet uit m'n tas gehaald en m'n pa kwam m'n kleren halen. Ik "Alles uit m'n tas moet in de was". Was ik even vergeten dat er een paar cadeautjes open en bloot in lagen
We doen Secret Santa en ik moest dus cadeautjes kopen voor m'n pa
FUCK! brbquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Ow mijn god, dik faalmoment hierDoor het luisteren naar SR en het hier mee posten had ik m'n was nog niet uit m'n tas gehaald en m'n pa kwam m'n kleren halen. Ik "Alles uit m'n tas moet in de was". Was ik even vergeten dat er een paar cadeautjes open en bloot in lagen
Ouchquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Blunderquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef CindieY het volgende:
Wat is er aan de hand???quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo er is er een die in ieder geval niet meer zeurt vanavond
Ik heb de verwarming al omhoog gezetquote:
krijg nou een slang op me tettequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
Waalwijker: Niet luisteren naar mods, foei. 48 uur weg.
Ik dacht dat ze ook model was... of modellenwerk deed. Julia of Djulia heet ze toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd, ze is eigenlijk best wel knap... maar toen ik haar haar zag en wenkbrauwen had ik even een wtf momentje
Je zou ook nog 3FM kunnen gaan luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Swomp het volgende:
wat moet ik nu kijken, 101tv of ned3 :S
Lekker bezig regie![]()
![]()
Ned3 heeft niet live of wel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Swomp het volgende:
wat moet ik nu kijken, 101tv of ned3 :S
Lekker bezig regie![]()
![]()
Mag ik er ook even op meppenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krijg nou een slang op me tette
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
Waalwijker: Niet luisteren naar mods, foei. 48 uur weg.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Guilia ofzo is het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ook model was... of modellenwerk deed. Julia of Djulia heet ze toch?
Ik baal idd. Ik ben meestal degene die het het beste stil kan houden. Want ik vermoed allang wie hier wie heeft en ik hoef 't morgen alleen nog maar bevestigd krijgen.quote:
ik had iemand een paar keer vriendelijk gevraagd te stoppen met zeuren hier, en dat houdt een keer opquote:
die zat er wel aan te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja Frieslandquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Mooi zin 'was men maar op Brabant zo trots als een Fries'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |