Jij kent niet veel over HIV en ook niet over zwart Afrika geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou die kiddo is fokken zelf ook al op hun 12de, er hoeft er maar 1 HIV te hebben , de rest krijgt het ook. Beetje inteelt en incest is daar niet vreemd. Geloof niet zo in propaganda filmpjes
pics?quote:
begin de dag met een lach,quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
pics?
Ik kijk nu ook maar tv, dacht dat stream hetzelfde was, nu heb ik heel veel gemist
Meestal zo met die types he, eerst carriere maken, dan kindjes maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Rick (die van RTL) geloof ik wel. Valt mij wel op dat ze nog niet zwanger is.. Ze zijn toch al een tijd samen en volgens mij is zij inmiddels de dertig toch ook wel voorbij.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil ook foto's van Giels kippetje
misschien is ze wel liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee joh.
Die van Giel is echt lillek!
Die wil je niet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil ook foto's van Giels kippetje
Nep blondjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die wil je niet...
Opzich is ze niet lelijk, maar die haren en wenkbrauwen ....
Dan mag ze toch wel eens beginnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meestal zo met die types he, eerst carriere maken, dan kindjes maken.
ah oke. Maar volgend jaar ga ik in een hotel, of met iemand die tot s'avonds wilt blijven. Was vandaag met iemand die maar tot 15.00 wilde blijven. Mehhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was bekend, ze konden niet kiezen
Idd, ze is eigenlijk best wel knap... maar toen ik haar haar zag en wenkbrauwen had ik even een wtf momentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef alors het volgende:
Die zwarte wenkbrauwen icm witblonde haar zijn ook geen goede match bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |