Eerste en laatste shift doen ze samen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Eigenlijk had Gerard nu shift toch? Hij was gister van 22 tot 2 toch?
Is ze tochquote:
ja iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik blij dat SR ook een beetje afgelopen is, heb het gehad met dezelfde wachtmuziekjes.
Niemand die je tegenhoud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
Maken we nog wel even een afscheidstopic aan met zn allen? (De mensen die nu weer een jaartje weggaan)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Geo3kant het volgende:
Gaat me nu te hard, heb ook bezoek![]()
[ afbeelding ]
ik lees wel beetje.. mee
Ik ben nog steeds voor een samenvattingstopic mét FOK!momentenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
Maken we nog wel even een afscheidstopic aan met zn allen? (De mensen die nu weer een jaartje weggaan)
Is dat een afkickkliniek voor lapo-hunters?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blij als hij naar zijn inrichting terug mag.
Leeg topic zal dat zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een samenvattingstopic mét FOK!momenten
dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een samenvattingstopic mét FOK!momenten
Denk het ook niet, want was net ook al te zien, maar toch leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Ilse's optreden op NED3, volgens mij alleen niet live... of wel?
Duidelijk taalquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blij als hij naar zijn inrichting terug mag.
Mac.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
HELP mijn mac is op hol geslagen iemand leest alles voor wat ik typ helppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat een afkickkliniek voor lapo-hunters?
Ik vroeg me even af of mijn tv-stream wel op mute stondquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Limp Bizkit en Swedish house mafia door elkaar
Je. Meent. HET?!?!?!?!?!?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze reeks gaat ook gewoon door buiten de SR hoor , prima als de titel zo is maar de reeks gaat door.
Gezellig, ik vind het wel leuk hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze reeks gaat ook gewoon door buiten de SR hoor , prima als de titel zo is maar de reeks gaat door.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En omdat je geen goede tekst terug hebt, eindig je maar met dit soort onzin. Kansloos.
staat er niemand achter je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
HELP mijn mac is op hol geslagen iemand leest alles voor wat ik typ helppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Google 'voiceover disable'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus.....ik typ dit en een engelse stem leest dit allemaal voor HELPquote:
Neem dan ook een Burger.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. 1000 ton staat, verticaal !
Riemen vast, here we go!
Wat een achtbaanplaat. Angstig!
Wat een afkondiging! Waarom ben jij nooit DJ geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Riemen vast, here we go!
Zoek lekker een chatbox/ander topic en laat dit topic eens met rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.![]()
![]()
Enfin, als je wilt wil ik die quote best nader uitleggen? Maar ik vermoed dat je dan weer komt met 'pauper' enzo, en ik heb mijn tijd wel beter te besteden.
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoek lekker een chatbox/ander topic en laat dit topic eens met rust.
Uhm, 1 klikje op de MyAT, 12e pagina, quote, klaar. Hoeft niet zo lang te durenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.![]()
![]()
Enfin, als je wilt wil ik die quote best nader uitleggen? Maar ik vermoed dat je dan weer komt met 'pauper' enzo, en ik heb mijn tijd wel beter te besteden.
In de bios?? Heb opzich ook wel even zin om naar de bios te gaan. Even lekker laat een filmpje pakkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik baal wel eigenlijk dat het pas zo laat afgelopen is. Anders had ik nog Harry Potter kunnen kijken
Je kan ook gewoon gezellig mee doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.
Maar je mag best een tijdje je bek houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezellig mee doen?
Heee je jat mijn tekstquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je mag best een tijdje je bek houden
Allle bazen zijn Groningersquote:
sorryquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
Waalwijker lijkt een beetje op mij in de PUB SC, in het begin...
Was jij zo erg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
Waalwijker lijkt een beetje op mij in de PUB SC, in het begin...
Stoere kerel ben jij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je mag best een tijdje je bek houden
The looks waren niet OK. Zo jammer.. Denk dat ze ook niet zaten te wachten op Queen. Zo jammer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat een afkondiging! Waarom ben jij nooit DJ geworden.![]()
Niet op TM gaan zeikenquote:
En als je voorouders uit Groningen hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik bij deze ook een baas dus
weet ik, maar we dwalen afquote:
Mensen die tussen de rivieren wonen zijn het leukstquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik bij deze ook een baas dus
Hahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The looks waren niet OK. Zo jammer.. Denk dat ze ook niet zaten te wachten op Queen. Zo jammer.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:
Kunnen de herrieschoppers verder ruziën middels pm ofzo? Tis kerstavond for goodness sake..
HELLO!Nog ff en ze komen naar buiten, wat een toffe week is dit geweest zeg
Jawel, je zeurt en het heeft geen zin om een statement te maken waar niemand hier op zit te wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, ik doe niets fout namelijk.
Ik krijg net te horen dat bazen Groningers zijn, kan 't ook niet helpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen die tussen de rivieren wonen zijn het leukst
In jouw geval nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je voorouders uit Groningen hebt?
Dat bepaal ik nog altijd lekker zelf. D'r staat nergens een lijst met woorden die hier niet door mij gepost mogen worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, je zeurt en het heeft geen zin om een statement te maken waar niemand hier op zit te wachten
Al nuver?quote:
Weet ik, maar ik ben lui en jij was makkelijker te quotenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat bazen Groningers zijn, kan 't ook niet helpen
whats happenquote:
Nou, vooruit maar weer danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben lui en jij was makkelijker te quoten
Valt inderdaad niet tegenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Riemen vast, here we go!
Na een paar uurtjes pitten gaat het wel wat beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al nuver?
En ja, hierna ga ik gewoon weer door in het Nederlands(Even vermelding omdat ik las dat er wat gezeik was over Fries praten)
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met hquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd lekker zelf. D'r staat nergens een lijst met woorden die hier niet door mij gepost mogen worden.
Ze zocht op 3 live in een café een Giel, Gerard of Coen. Je raadt het al; GEEN EEN TE VINDEN.quote:
quote:
dat bepaal je niet zelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd lekker zelf. D'r staat nergens een lijst met woorden die hier niet door mij gepost mogen worden.
Een hond die Coen heetquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met h
[..]
Ze zocht op 3 live in een café een Giel, Gerard of Coen. Je raadt het al; GEEN EEN TE VINDEN.
Wat zeiden ze dan?quote:
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met h
Ik ookquote:
www.journaal24.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan het nos journaal niet zien ....ik kijk nu stream wat mis ik allemaal![]()
![]()
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan het nos journaal niet zien ....ik kijk nu stream wat mis ik allemaal![]()
![]()
Ze zijn met Sascha aan het praten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Swomp het volgende:
![]()
Nou ja, ik begon te denken dat ik het misschien niet mocht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogen?
Guus heeft geslapen...huuuuhuhuuu mietje huuuhuuuu!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef CindieY het volgende:
Go Back To The Zoo speelt weer lekker trouwens
lekkere band welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef CindieY het volgende:
Go Back To The Zoo speelt weer lekker trouwens
Zíj hoeven het niet te weten, als de regie het maar weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
Giel zegt: Wij weten niet wat er gaat gebeuren
Goed geregeld daar!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Guus heeft geslapen...huuuuhuhuuu mietje huuuhuuuu!
Zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, ik begon te denken dat ik het misschien niet mocht.
Ik zag ze op LL live en ik verbaasde me vooral over het gezicht achter de zang. Ik had iets heul anders verwachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekkere band wel
Vind alleen de zang wat minder
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En wat is de uitslag geworden
Dat is allemaal voorbereid hoor... maar zij mogen het natuurlijk nog niet weten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
Giel zegt: Wij weten niet wat er gaat gebeuren
Goed geregeld daar!
vanwaar die aandachtquote:
kon je dat zien dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag ze op LL live en ik verbaasde me vooral over het gezicht achter de zang. Ik had iets heul anders verwacht
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
Giel: "DAAG SASCHA, WAT ZIE JE ER LEKKER UIT"
maar muzikaal gezien staat het als een huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag ze op LL live en ik verbaasde me vooral over het gezicht achter de zang. Ik had iets heul anders verwacht
rode pukkels all over the place, 1 euro per pukkelquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En wat is de uitslag geworden
Ahquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is allemaal voorbereid hoor... maar zij mogen het natuurlijk nog niet weten.
quote:
Leg me dan eens uit wat ik fout doe? Ik beledig niemand, ik spam niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bepaal je niet zelf
Gewoon kappen nu met je gezuig
Klinkt hard maar misschien quarantaine.. Of een kuisgordel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.
Je zuigt, dat zegt hij in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat ik fout doe? Ik beledig niemand, ik spam niet.
Daar zijn al andere projecten voor. SR behandeld een stille ramp, nu is aids niet stil, maar aidswezen wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.
Je hebt een punt, maar SR is voor 'stille slachtoffers/rampen'. En aids op zichzelf is dat natuurlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben je nou serieus nog steeds bezig??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er wordt gedaan door het Rode Kruis? Alleen de gevolgen bestrijden en niet de oorzaak?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eigenlijk wel. Soort van dweilen met de kraan open ditquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Of een heel groot hek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt hard maar misschien quarantaine.. Of een kuisgordel.
Giel gelijk gebroken, die is natuurlijk 10 kg afgevallen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aww, even een klop op de rug van giel door geer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Waarom vraag je dat als je mijn posts ziet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef Roguee het volgende:
[..]
ben je nou serieus nog steeds bezig??
Hitradio 3.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef Swomp het volgende:
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOERENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOERE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou jij wel willen weten.![]()
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HANSEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.![]()
Jij blijft er ook al lekker op in gaan voor iemand die pas in 3 3FM topics heeft gepostquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef Roguee het volgende:
[..]
ben je nou serieus nog steeds bezig??
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerekkes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hansquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Leuke dame die Sacha. Zat toevallig (not) het journaal te checken.
![]()
Hitradio 3.![]()
Voor de laatste keer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tulpen, stroopwafels, wiet, klompen, molens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dagoquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij blijft er ook al lekker op in gaan voor iemand die pas in 3 3FM topics heeft gepost
Hitradio 3.![]()
Heb je wel opgelet tijdens de filmpjes? Genoeg wezen die nog geen aids hebben en door voorlichting van het Rode Kruis ook veel minder snel aids zullen krijgen. Verkrachtingen hou je nu eenmaal niet tegen en die zijn talrijk daar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.know'm sayin?
word? word.![]()
He gaat om kwaliteit en niet kwantiteit hequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij blijft er ook al lekker op in gaan voor iemand die pas in 3 3FM topics heeft gepost
Hakketakken naar andere users toe, en daar over door blijven zeuren, en meer mensen geven aan dat ze dat beu zijn. Post gewoon mee in de geest van dit topic en dan is er niets loos.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En je weet zelf best wel dat je teveel doordrijft. Gewoon niet doen, dan is iedereen blij.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Jij gaat toch ook door, terwijl we al honderd keer gezegd heb tyf is opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij blijft er ook al lekker op in gaan voor iemand die pas in 3 3FM topics heeft gepost![]()
![]()
Driedubbele ribfractuur, mag komend jaar niet meer werken, volgend jaar sowieso niet meer in het GH.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel gelijk gebroken, die is natuurlijk 10 kg afgevallen.![]()
![]()
ik zeg verkrachters ritueel slachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet tijdens de filmpjes? Genoeg wezen die nog geen aids hebben en door voorlichting van het Rode Kruis ook veel minder snel aids zullen krijgen. Verkrachtingen hou je nu eenmaal niet tegen en die zijn talrijk daar.![]()
Kwaliteit ken ik niet hij kent alleen maar kwantiteit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
He gaat om kwaliteit en niet kwantiteit he![]()
jij bent een en al kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
He gaat om kwaliteit en niet kwantiteit he(vrouw op fok = kwaliteit)
![]()
Op de markt is nu ook niet veel bijzonders te belevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
Dat ene plein staat nog niet helemaal vol...dat kan natuurlijk niet heGa maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Ja, want verkrachters zijn de enige veroorzakers van aidsquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ik zeg verkrachters ritueel slachten
I reject reality and substitute my own![]()
Corton is ook baas. Had zo een Groninger kunnen zijn
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent een en al kwaliteit natuurlijk(vrouw op fok = kwaliteit)
Zeiksnor. Die aidswezen hebben vaak ook weer broertjes en zusjes die helemaal geen aids hebben. En die moeten ook geholpen worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.![]()
Dat is het juist, jullie zeggen de hele tijd kap eens, maar ik heb geen idee waarmee, ik beledig niemand ofzo, ik heb 1 pm gehad waar een paar dingen in staan, daar heb ik wat aan gedaan..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook door, terwijl we al honderd keer gezegd heb tyf is op|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh wat is zij groot geworden
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Succes.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: