Mac.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
HELP mijn mac is op hol geslagen iemand leest alles voor wat ik typ helppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat een afkickkliniek voor lapo-hunters?
Ik vroeg me even af of mijn tv-stream wel op mute stondquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Limp Bizkit en Swedish house mafia door elkaar
Je. Meent. HET?!?!?!?!?!?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze reeks gaat ook gewoon door buiten de SR hoor , prima als de titel zo is maar de reeks gaat door.
Gezellig, ik vind het wel leuk hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze reeks gaat ook gewoon door buiten de SR hoor , prima als de titel zo is maar de reeks gaat door.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En omdat je geen goede tekst terug hebt, eindig je maar met dit soort onzin. Kansloos.
staat er niemand achter je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
HELP mijn mac is op hol geslagen iemand leest alles voor wat ik typ helppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Google 'voiceover disable'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus.....ik typ dit en een engelse stem leest dit allemaal voor HELPquote:
Neem dan ook een Burger.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Roguee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. 1000 ton staat, verticaal !
Riemen vast, here we go!
Wat een achtbaanplaat. Angstig!
Wat een afkondiging! Waarom ben jij nooit DJ geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. 1000 ton staat, verticaal !
Riemen vast, here we go!
Wat een achtbaanplaat. Angstig!
Zoek lekker een chatbox/ander topic en laat dit topic eens met rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.![]()
![]()
Enfin, als je wilt wil ik die quote best nader uitleggen? Maar ik vermoed dat je dan weer komt met 'pauper' enzo, en ik heb mijn tijd wel beter te besteden.
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoek lekker een chatbox/ander topic en laat dit topic eens met rust.
Uhm, 1 klikje op de MyAT, 12e pagina, quote, klaar. Hoeft niet zo lang te durenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al de hele tijd klaar zat me die quote. Je kunt 'm nooit zo snel gevonden krijgen. Kansloos.![]()
![]()
Enfin, als je wilt wil ik die quote best nader uitleggen? Maar ik vermoed dat je dan weer komt met 'pauper' enzo, en ik heb mijn tijd wel beter te besteden.
In de bios?? Heb opzich ook wel even zin om naar de bios te gaan. Even lekker laat een filmpje pakkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik baal wel eigenlijk dat het pas zo laat afgelopen is. Anders had ik nog Harry Potter kunnen kijken
Je kan ook gewoon gezellig mee doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.
Maar je mag best een tijdje je bek houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb net als iedere andere Nederland recht om hier te posten. En ik heb ook niet de plicht om commando's van andere op te volgen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezellig mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |