quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer eigenlijk.
Als ze die compilatie nou gewoon na afloop uitzenden
Of vlak ervoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer eigenlijk.
Als ze die compilatie nou gewoon na afloop uitzenden
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.quote:
Ik kan moeilijk naar radio luisteren waar ik normaal niets aan vind.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste mensen toch weer zullen afhaken na SR
Ziehier een voorbeeld. Alleen maar SR luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef dasorakel het volgende:
dan schakel ik weer over op mn eigen muziekje in de auto.. iig sochtends
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤55quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
Komen er nu nog grote bedragen binnen?
Waar luister je dan na?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk naar radio luisteren waar ik normaal niets aan vind.
geen idee er is een compilatiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
Komen er nu nog grote bedragen binnen?
ik kom hier na vandaag niet vaak meer denk ik nee, omdat ik eigenlijk nooit radio luisterquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik juist dan niet, dan wil ik gewoon op de hoogte worden gebracht van de actualiteiten. Niet dat Giel dat doet, dus daarom altijd Evers 's ochtends.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef dasorakel het volgende:
dan schakel ik weer over op mn eigen muziekje in de auto.. iig sochtends
huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤55
Ik haak wel weer af van Fok idd, na SR, niet van 3fm, luister meestal Ekstra Weekend wel, vind ik altijd geniaal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen was toch ook vrij laat? Ik was er zelf bij en ik meen me te herinneren dat ik vrij laat thuis was, als een gek cadeautjes moest inpakken en toen m'n bed ben in gedoken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.
Ik kan giel gewoon niet uitstaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld. Alleen maar SR luisteren.
Ik zie nu GBTTZquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee er is een compilatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |