Ja hallo, als je dit al niet kan meezingen...quote:
Want de koeien staan op springenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want de koeien staan op springen
Echt utrechts liedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want de koeien staan op springen
Of Giel een eigen huis geven en 'm daar 365 dagen inzetten en 'm op de frequente van de lokale omroep aldaar laten uitzenden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er twee weken van maken
Limburg, Brabant, is er een verschil?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Swomp het volgende:
Wisten jullie dat Guus eigenlijk een Limburger is
quote:Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
't is 2 uur 's nachts we liggen op bed
in een hotel in een stad
waar niemand ons hoort
waar niemand ons kent
en niemand ons stoort
Op de vloer ligt een lege fles wijn
en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Een schemering
de radio zacht
en deze nacht heeft alles
wat ik van een nacht verwacht
refrein:
Het is een nacht
die je normaal alleen in films ziet
het is een nacht
die wordt bezongen in het mooiste lied
het is een nacht
waarvan ik dacht dat ik 'm nooit beleven zou
maar vannacht beleef ik 'm
met jou, oh
ik ben nog wakker en ik staar naar het plafond
en ik denk aan hoe de dag lang geleden begon
en zomaar er vandoor gaan met jou
niet wetend waar de reis eindigen zou
nu lig ik hier in een wild vreemde stad
en heb net de nacht van mijn leven gehad
maar helaas er kom weer licht door de ramen
hoewel voor ons de wereld vannacht heeft stil gestaan
refrein 1x
maar lied blijft slechts bij woorden
een film is in scene gezet
maar deze nacht met jou is levensecht
refrein 2x
en vannacht beleef ik 'm met jou
en ik hou alleen nog maar van jou ohoho
en ik hou alleen nog maar van jou
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, als je dit al niet kan meezingen...
quote:
Nope, één crap.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
die wordt niet betaald hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
HEEL EINDHOVEN ZINGT
maar daar wordt guus voor betaald
Zong ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Niet nodig, iedereen kent dit nummer.quote:
4.1 miljoenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Er was vandaag nog een tussenstand he? heb het niet gezien
4.1 geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Hoeft ook niet meer, het publiek zingt wel voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Of Giel een eigen huis geven en 'm daar 365 dagen inzetten en 'm op de frequente van de lokale omroep aldaar laten uitzenden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Roguee het volgende:
Heeft iemand dat hier ook een beetje? Dat ik elke keer als het op tv of radio is ik denk 'ah gezellig!' en ik dan hele tijd vergeet waar het eigenlijk om draait, geld ophalen en aids wezen
Officieuze van meer dan 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Excuus Alexander Curlyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
Alexander Curly zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
Wel, van vanmiddag, niet de officieële zoals voorgaande dagen maar was wel een tussenstand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar dat was geen tussenstand
200.000quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Officieuze van meer dan 4,1
Elke keer als Erik met zijn reportages voorbij komt denk ik ojaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ik
Mijn lapo was beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Win Win situatie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
JAAA DE springalongquote:
Duck had de officiele LAPO, die van jou was door het slotjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
geboren en getogen in Eindhoven zegt 'ie. Is Eindhoven Limburg?
Toen hij werd geboren nog wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
het ging over de pianistquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
Kijk in de OP nr. 301 opent een nieuw topicquote:
Dus was het de lapo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Duck had de officiele LAPO, die van jou was door het slotje
Minstens 1quote:
Daar gaat het toch niet om johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Vinden jullie Guus serieus leuk/goed?
Hoe nasaal die man zingt joh
gebeurt soms als er tegelijk gepost wordt in dezelfde secondequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus was het de lapo.Hoezo kan ik door een slotje heen
Heerlijk!!quote:
JA MAAR HIJ IS SO GESELLUUUUGGGGGGquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Faal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gebeurt soms als er tegelijk gepost wordt in dezelfde seconde
Ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik zeg ook minstensquote:
Zouden ze op elkaar moeten afstemmen. Zonde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dussss....
Radio: DJs
Stream: Compilatie
TV: Plein
oke
Ja hé ;Dquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ook wel grappig die muur erachter met kaarten
Ik vermoed dat de meeste mensen toch weer zullen afhaken na SRquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten, ga kapot van de honger maar heb geen zin om door de kou te gaan en wil dit zien
euhhh.... handigquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dussss....
Radio: DJs
Stream: Compilatie
TV: Plein
oke
Idd. Te laat dit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, nog 2 uur... Volgend jaar maar gewoon om 20:00 kappuh.
Zegt ie bij een evenement waar 3 mensen een week niet etenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten, ga kapot van de honger maar heb geen zin om door de kou te gaan en wil dit zien
Klopt. Dat gebeurt elk jaar weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste mensen toch weer zullen afhaken na SR
Pics van je moeder dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog op Hello staan springen met mn moeder en m'n zusje.
Geen pics van mn zusje.
Ja, maar dan moet je weer voor minimaal een tientje vreten halen vaakquote:
Pics van je moederquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Geen pics van mn zusje.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Geen pics van mn zusje.
Heb me anders prima vermaakt de laatste dagen hier dus ik ga het hier nog even aankijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Hulde voor de échte 3fmluisteraarsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Dat gebeurt elk jaar weer.
elk jaar zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld, met die streams/tv/radio .... echt alles door elkaar ...
Gewoon alle 3 aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld, met die streams/tv/radio .... echt alles door elkaar ...
Ik zal toch nog wel af en toe te zien zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd. Erg jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Klopt, maar er komen altijd nieuwe luisteraars bij. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jij niet?quote:
Ja dat is wel jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Maar ik kom elk jaar even terugquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer eigenlijk.
Als ze die compilatie nou gewoon na afloop uitzenden
Of vlak ervoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer eigenlijk.
Als ze die compilatie nou gewoon na afloop uitzenden
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.quote:
Ik kan moeilijk naar radio luisteren waar ik normaal niets aan vind.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld. Alleen maar SR luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef dasorakel het volgende:
dan schakel ik weer over op mn eigen muziekje in de auto.. iig sochtends
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤55quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
Komen er nu nog grote bedragen binnen?
Waar luister je dan na?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk naar radio luisteren waar ik normaal niets aan vind.
geen idee er is een compilatiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
Komen er nu nog grote bedragen binnen?
ik kom hier na vandaag niet vaak meer denk ik nee, omdat ik eigenlijk nooit radio luisterquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik juist dan niet, dan wil ik gewoon op de hoogte worden gebracht van de actualiteiten. Niet dat Giel dat doet, dus daarom altijd Evers 's ochtends.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef dasorakel het volgende:
dan schakel ik weer over op mn eigen muziekje in de auto.. iig sochtends
huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤55
Ik haak wel weer af van Fok idd, na SR, niet van 3fm, luister meestal Ekstra Weekend wel, vind ik altijd geniaal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen was toch ook vrij laat? Ik was er zelf bij en ik meen me te herinneren dat ik vrij laat thuis was, als een gek cadeautjes moest inpakken en toen m'n bed ben in gedoken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met de omstandigheden buiten. Zo moet je het wel heel lang volhouden en voor de jonge kids is het toch te laat. Ik vind het wel apart dat ze het nu tot 22:00 laten duren. Alle voorgaande edities was het volgens mij toch echt rond 20:00 wel afgelopen.
Ik kan giel gewoon niet uitstaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziehier een voorbeeld. Alleen maar SR luisteren.
Ik zie nu GBTTZquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee er is een compilatie
Hoe langer het duurt, hoe meer bekendheid, hoe meer geld in het laatje. En niet alleen voor het goede doel.quote:
Ah bedankt zou het bijna missenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Swomp het volgende:
Wat raden jullie mij aan ? Online ned 3 of stream ? Tv is even bezet ... GTST WTF!?
FM + online ned 3quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Swomp het volgende:
Wat raden jullie mij aan ? Online ned 3 of stream ? Tv is even bezet ... GTST WTF!?
GBTTZquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat nu op het podium bij de stream?
Go back to the zooquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Vroeg het me ook al afquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Serious-Request-Leaksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze moeten ook gewoon eens laten zien hoe dat 'tellen' gaat. Hoe die procedure verloopt en de standen worden berekend. Een beetje openheid kan met zo'n publieke actie geen kwaad.
Mijn radio gaat gewoon aan op het moment dat ik wakker word of weer thuis komquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik haak wel weer af van Fok idd, na SR, niet van 3fm, luister meestal Ekstra Weekend wel, vind ik altijd geniaal.
GBTTZ!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er in 2004 en 2005 niet eens iets van meegekregen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Qunix het volgende:
Het is wel achterlijk groot geworden sinds 2004
Ik vanaf het begin 2004 dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er in 2004 en 2005 niet eens iets van meegekregen!
hun album staat in mijn top3 van dit jaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken ze niet maar wel lekkere muziek
Half10quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat ging da huis ook alweer open?
Eetze!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Jongutjes! ik ben even moeders appeltaart eten![]()
Over ong. anderhalf uurquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat ging da huis ook alweer open?
Yup, mooie tocht met erehaag via de Demer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Oidipous het volgende:
Eindhoven heeft het prima geregeld met 2 podia. Werkt prima zo en dan dadelijk de dj's nog op het 18 Septemberplein komen.
Ik pas in 2006, vanaf 2007 ben ik het gaan volgen en vanaf 2008 ook op FOK!quote:
Maar goed dat het niet in Maastricht werd gehouden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, mooie tocht met erehaag via de Demer.
gaan ze gewoon niet die andere winkelstraat lopen zonder al die mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, mooie tocht met erehaag via de Demer.
Ik pas vanaf 2009 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik pas in 2006, vanaf 2007 ben ik het gaan volgen en vanaf 2008 ook op FOK!
Heb nooit de radio aan, vind het irritant, alleen dus tijdens dit soort dingen luister ik via de stream, en vrijdagen dus ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn radio gaat gewoon aan op het moment dat ik wakker word of weer thuis komEn dat is dus al jaren 3fm
Dit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun album staat in mijn top3 van dit jaar
Nope. Er staan camerainstallaties op de Demer, zag ik straks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
gaan ze gewoon niet die andere winkelstraat lopen zonder al die mensen
ik volgens mij vanaf 2006.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik pas in 2006, vanaf 2007 ben ik het gaan volgen en vanaf 2008 ook op FOK!
coenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
Ik luister vaak naar Koen en Sander show.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet in Maastricht werd gehouden.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
Zo vaak dat je denkt dat Coen met een K is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
ik kijk t al zo n beetje vanaf begin... alleen sinds vrij kort aan t fokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb nooit de radio aan, vind het irritant, alleen dus tijdens dit soort dingen luister ik via de stream, en vrijdagen dus ook.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo vaak dat je denkt dat Coen met een K is?
Precies...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
Ik luister vaak naar Coen en Sander show.
oow..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Er staan camerainstallaties op de Demer, zag ik straks.
ook ja.. als ik er zin in heb teminstequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
jij kunt C en K verschillen horen? doet me aan een kabouter denken...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo vaak dat je denkt dat Coen met een K is?
Ik ook, en RabRadio, Ekstra Weekend en Timur Open Radio vind ik ook leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef summer2bird het volgende:
Ah, dat zegt ie dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef alors het volgende:
wanna go wanna go wanna go to the other side
Ik vanaf 2005.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik volgens mij vanaf 2006.
Ik vind het echt een toffe week
Timur Open Radio.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, en RabRadio, Ekstra Weekend en Timur Open Air vind ik ook leuk
Net of het daarom gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij kunt C en K verschillen horen? doet me aan een kabouter denken...
jij valt eroverquote:
Ze zijn veel te vaak bij DWDD geweest, dát schort er aan. Veel te commercieel (jouw vertaling: te gladjes) geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Haunter het volgende:
Go Back To The Zoo was ten tijde van hun EP erg goed en origineel! Vooral de eerste versie van Beam Me Up was echt kicken... Met hun album uit vind ik het helaas allemaal een stuk minder. Veel te poppy, te gladgetrokken en de rest van het album is (op een paar nummers na) niet zo heel bijzonder.
Desalniettemin een hele verademing vergeleken met o.a. Marco Borsato en Blof
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen was toch ook vrij laat? Ik was er zelf bij en ik meen me te herinneren dat ik vrij laat thuis was, als een gek cadeautjes moest inpakken en toen m'n bed ben in gedoken.
nein scheizzeeequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Neee nu doen ze Beam Me Up laat horen verdomme!!
Heeft de pizzatent geen warmingup partyquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
Heb je geen echte tv danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Swomp het volgende:
ik kijk maar even de stream, kan nergens een werkende online NED3 zender vinden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
Zoals dat het 'koud' isquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
MIDNRquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mark in the Dark etc
En 538 met Morning J.E.M. en MiddenInDeNachtRick
Ik ben op de een of andere vreemde reden nog bij het station aangekomen. Had enorm koude voeten, ik voelde ze aan 't eind van de avond niet meer. Maar mijn gedachten zeggen ook vrij laat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
Klopt helemaal! Hetzelfde verhaal (op internationaal gebied) met Mumford & Sons. In het begin erg origineel, en geweldig voor de intieme kleinere zalen. Nu gaan ze van Doornroosje naar HMH binnen een jaar, met 1 plaat uit. Bizar, en niet goed voor zo'n ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ze zijn veel te vaak bij DWDD geweest, dát schort er aan. Veel te commercieel (jouw vertaling: te gladjes) geworden.
Ambro staat bekend als de grootste zure opa van heel dit forum. Checkt elk topic op spelfouten e.d.quote:
Ziet er wel zo uit jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij zitten ze nu echt te wachten..
Sodemieter op man, stuk pauper.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nadenken voordat je iemand probeert de mond te snoeren.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft de pizzatent geen warmingup party
Beter dan bekend staan als ref-hoer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ambro staat bekend als de grootste zure opa van heel dit forum. Checkt elk topic op spelfouten e.d.
En omdat je geen goede tekst terug hebt, eindig je maar met dit soort onzin. Kansloos.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Eigenlijk had Gerard nu shift toch? Hij was gister van 22 tot 2 toch?
er wordt nu afgewisseld + fail op 101 met wachtmuziekjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Eigenlijk had Gerard nu shift toch? Hij was gister van 22 tot 2 toch?
Denk dat je wel gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben op de een of andere vreemde reden nog bij het station aangekomen. Had enorm koude voeten, ik voelde ze aan 't eind van de avond niet meer. Maar mijn gedachten zeggen ook vrij laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |