Ze zijn veel te vaak bij DWDD geweest, dát schort er aan. Veel te commercieel (jouw vertaling: te gladjes) geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Haunter het volgende:
Go Back To The Zoo was ten tijde van hun EP erg goed en origineel! Vooral de eerste versie van Beam Me Up was echt kicken... Met hun album uit vind ik het helaas allemaal een stuk minder. Veel te poppy, te gladgetrokken en de rest van het album is (op een paar nummers na) niet zo heel bijzonder.
Desalniettemin een hele verademing vergeleken met o.a. Marco Borsato en Blof
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen was toch ook vrij laat? Ik was er zelf bij en ik meen me te herinneren dat ik vrij laat thuis was, als een gek cadeautjes moest inpakken en toen m'n bed ben in gedoken.
nein scheizzeeequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Neee nu doen ze Beam Me Up laat horen verdomme!!
Heeft de pizzatent geen warmingup partyquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
Heb je geen echte tv danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Swomp het volgende:
ik kijk maar even de stream, kan nergens een werkende online NED3 zender vinden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
Zoals dat het 'koud' isquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
MIDNRquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mark in the Dark etc
En 538 met Morning J.E.M. en MiddenInDeNachtRick
Ik ben op de een of andere vreemde reden nog bij het station aangekomen. Had enorm koude voeten, ik voelde ze aan 't eind van de avond niet meer. Maar mijn gedachten zeggen ook vrij laat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |