Ja hallo, als je dit al niet kan meezingen...quote:
Want de koeien staan op springenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want de koeien staan op springen
Echt utrechts liedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want de koeien staan op springen
Of Giel een eigen huis geven en 'm daar 365 dagen inzetten en 'm op de frequente van de lokale omroep aldaar laten uitzenden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze er twee weken van maken
Limburg, Brabant, is er een verschil?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Swomp het volgende:
Wisten jullie dat Guus eigenlijk een Limburger is
quote:Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
't is 2 uur 's nachts we liggen op bed
in een hotel in een stad
waar niemand ons hoort
waar niemand ons kent
en niemand ons stoort
Op de vloer ligt een lege fles wijn
en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Een schemering
de radio zacht
en deze nacht heeft alles
wat ik van een nacht verwacht
refrein:
Het is een nacht
die je normaal alleen in films ziet
het is een nacht
die wordt bezongen in het mooiste lied
het is een nacht
waarvan ik dacht dat ik 'm nooit beleven zou
maar vannacht beleef ik 'm
met jou, oh
ik ben nog wakker en ik staar naar het plafond
en ik denk aan hoe de dag lang geleden begon
en zomaar er vandoor gaan met jou
niet wetend waar de reis eindigen zou
nu lig ik hier in een wild vreemde stad
en heb net de nacht van mijn leven gehad
maar helaas er kom weer licht door de ramen
hoewel voor ons de wereld vannacht heeft stil gestaan
refrein 1x
maar lied blijft slechts bij woorden
een film is in scene gezet
maar deze nacht met jou is levensecht
refrein 2x
en vannacht beleef ik 'm met jou
en ik hou alleen nog maar van jou ohoho
en ik hou alleen nog maar van jou
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, als je dit al niet kan meezingen...
quote:
Nope, één crap.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
die wordt niet betaald hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
HEEL EINDHOVEN ZINGT
maar daar wordt guus voor betaald
Zong ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Niet nodig, iedereen kent dit nummer.quote:
4.1 miljoenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Er was vandaag nog een tussenstand he? heb het niet gezien
4.1 geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Hoeft ook niet meer, het publiek zingt wel voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Of Giel een eigen huis geven en 'm daar 365 dagen inzetten en 'm op de frequente van de lokale omroep aldaar laten uitzenden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Roguee het volgende:
Heeft iemand dat hier ook een beetje? Dat ik elke keer als het op tv of radio is ik denk 'ah gezellig!' en ik dan hele tijd vergeet waar het eigenlijk om draait, geld ophalen en aids wezen
Officieuze van meer dan 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Excuus Alexander Curlyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
Alexander Curly zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
Wel, van vanmiddag, niet de officieële zoals voorgaande dagen maar was wel een tussenstand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar dat was geen tussenstand
200.000quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Officieuze van meer dan 4,1
Elke keer als Erik met zijn reportages voorbij komt denk ik ojaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ik
Mijn lapo was beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Win Win situatie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
JAAA DE springalongquote:
Duck had de officiele LAPO, die van jou was door het slotjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
geboren en getogen in Eindhoven zegt 'ie. Is Eindhoven Limburg?
Toen hij werd geboren nog wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
het ging over de pianistquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
Kijk in de OP nr. 301 opent een nieuw topicquote:
Dus was het de lapo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Duck had de officiele LAPO, die van jou was door het slotje
Minstens 1quote:
Daar gaat het toch niet om johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Vinden jullie Guus serieus leuk/goed?
Hoe nasaal die man zingt joh
gebeurt soms als er tegelijk gepost wordt in dezelfde secondequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus was het de lapo.Hoezo kan ik door een slotje heen
Heerlijk!!quote:
JA MAAR HIJ IS SO GESELLUUUUGGGGGGquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Faal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gebeurt soms als er tegelijk gepost wordt in dezelfde seconde
Ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |