Alexander Curly zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
Wel, van vanmiddag, niet de officieële zoals voorgaande dagen maar was wel een tussenstand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar dat was geen tussenstand
200.000quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Officieuze van meer dan 4,1
Elke keer als Erik met zijn reportages voorbij komt denk ik ojaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ik
Mijn lapo was beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Win Win situatie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
JAAA DE springalongquote:
Duck had de officiele LAPO, die van jou was door het slotjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Hé duck, waarom kaap je mijn topic.
Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
geboren en getogen in Eindhoven zegt 'ie. Is Eindhoven Limburg?
Toen hij werd geboren nog wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
het ging over de pianistquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |