Ze zijn veel te vaak bij DWDD geweest, dát schort er aan. Veel te commercieel (jouw vertaling: te gladjes) geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Haunter het volgende:
Go Back To The Zoo was ten tijde van hun EP erg goed en origineel! Vooral de eerste versie van Beam Me Up was echt kicken... Met hun album uit vind ik het helaas allemaal een stuk minder. Veel te poppy, te gladgetrokken en de rest van het album is (op een paar nummers na) niet zo heel bijzonder.
Desalniettemin een hele verademing vergeleken met o.a. Marco Borsato en Blof
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Groningen was toch ook vrij laat? Ik was er zelf bij en ik meen me te herinneren dat ik vrij laat thuis was, als een gek cadeautjes moest inpakken en toen m'n bed ben in gedoken.
nein scheizzeeequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Neee nu doen ze Beam Me Up laat horen verdomme!!
Heeft de pizzatent geen warmingup partyquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
Heb je geen echte tv danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Swomp het volgende:
ik kijk maar even de stream, kan nergens een werkende online NED3 zender vinden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
Zoals dat het 'koud' isquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
En die sneeuw voegt toch wel iets extras toe
MIDNRquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mark in the Dark etc
En 538 met Morning J.E.M. en MiddenInDeNachtRick
Ik ben op de een of andere vreemde reden nog bij het station aangekomen. Had enorm koude voeten, ik voelde ze aan 't eind van de avond niet meer. Maar mijn gedachten zeggen ook vrij laat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Na de bekendmaking is het een zwart gat voor mij. Zal wel de stad zijn ingegaan, oid
.
Klopt helemaal! Hetzelfde verhaal (op internationaal gebied) met Mumford & Sons. In het begin erg origineel, en geweldig voor de intieme kleinere zalen. Nu gaan ze van Doornroosje naar HMH binnen een jaar, met 1 plaat uit. Bizar, en niet goed voor zo'n ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ze zijn veel te vaak bij DWDD geweest, dát schort er aan. Veel te commercieel (jouw vertaling: te gladjes) geworden.
Ambro staat bekend als de grootste zure opa van heel dit forum. Checkt elk topic op spelfouten e.d.quote:
Ziet er wel zo uit jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij zitten ze nu echt te wachten..
Sodemieter op man, stuk pauper.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nadenken voordat je iemand probeert de mond te snoeren.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft de pizzatent geen warmingup party
Beter dan bekend staan als ref-hoer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ambro staat bekend als de grootste zure opa van heel dit forum. Checkt elk topic op spelfouten e.d.
En omdat je geen goede tekst terug hebt, eindig je maar met dit soort onzin. Kansloos.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Eigenlijk had Gerard nu shift toch? Hij was gister van 22 tot 2 toch?
er wordt nu afgewisseld + fail op 101 met wachtmuziekjequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
Eigenlijk had Gerard nu shift toch? Hij was gister van 22 tot 2 toch?
Denk dat je wel gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben op de een of andere vreemde reden nog bij het station aangekomen. Had enorm koude voeten, ik voelde ze aan 't eind van de avond niet meer. Maar mijn gedachten zeggen ook vrij laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |