Ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Vinden jullie Guus serieus leuk/goed?
Hoe nasaal die man zingt joh
Ik zeg ook minstensquote:
Zouden ze op elkaar moeten afstemmen. Zonde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dussss....
Radio: DJs
Stream: Compilatie
TV: Plein
oke
Ja hé ;Dquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ook wel grappig die muur erachter met kaarten
Ik vermoed dat de meeste mensen toch weer zullen afhaken na SRquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten, ga kapot van de honger maar heb geen zin om door de kou te gaan en wil dit zien
euhhh.... handigquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dussss....
Radio: DJs
Stream: Compilatie
TV: Plein
oke
Idd. Te laat dit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, nog 2 uur... Volgend jaar maar gewoon om 20:00 kappuh.
Zegt ie bij een evenement waar 3 mensen een week niet etenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten, ga kapot van de honger maar heb geen zin om door de kou te gaan en wil dit zien
Klopt. Dat gebeurt elk jaar weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste mensen toch weer zullen afhaken na SR
Pics van je moeder dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog op Hello staan springen met mn moeder en m'n zusje.
Geen pics van mn zusje.
Ja, maar dan moet je weer voor minimaal een tientje vreten halen vaakquote:
Pics van je moederquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Geen pics van mn zusje.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Geen pics van mn zusje.
Heb me anders prima vermaakt de laatste dagen hier dus ik ga het hier nog even aankijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Hulde voor de échte 3fmluisteraarsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Dat gebeurt elk jaar weer.
elk jaar zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld, met die streams/tv/radio .... echt alles door elkaar ...
Gewoon alle 3 aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld, met die streams/tv/radio .... echt alles door elkaar ...
Ik zal toch nog wel af en toe te zien zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd. Erg jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Klopt, maar er komen altijd nieuwe luisteraars bij. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jij niet?quote:
Ja dat is wel jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Swomp het volgende:
Maar ik kom elk jaar even terugquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |