vanwaar die aandachtquote:
kon je dat zien dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag ze op LL live en ik verbaasde me vooral over het gezicht achter de zang. Ik had iets heul anders verwacht
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Qunix het volgende:
Giel: "DAAG SASCHA, WAT ZIE JE ER LEKKER UIT"
maar muzikaal gezien staat het als een huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag ze op LL live en ik verbaasde me vooral over het gezicht achter de zang. Ik had iets heul anders verwacht
rode pukkels all over the place, 1 euro per pukkelquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En wat is de uitslag geworden
Ahquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is allemaal voorbereid hoor... maar zij mogen het natuurlijk nog niet weten.
quote:
Leg me dan eens uit wat ik fout doe? Ik beledig niemand, ik spam niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bepaal je niet zelf
Gewoon kappen nu met je gezuig
Klinkt hard maar misschien quarantaine.. Of een kuisgordel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.
Je zuigt, dat zegt hij in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat ik fout doe? Ik beledig niemand, ik spam niet.
Daar zijn al andere projecten voor. SR behandeld een stille ramp, nu is aids niet stil, maar aidswezen wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Grote kans dat die aids wezen zelf ook weer aids krijgen, zonde van het geld. Zorg dat ze dan geen aids krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |