Na een paar uurtjes pitten gaat het wel wat beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al nuver?
En ja, hierna ga ik gewoon weer door in het Nederlands(Even vermelding omdat ik las dat er wat gezeik was over Fries praten)
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met hquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd lekker zelf. D'r staat nergens een lijst met woorden die hier niet door mij gepost mogen worden.
Ze zocht op 3 live in een café een Giel, Gerard of Coen. Je raadt het al; GEEN EEN TE VINDEN.quote:
quote:
dat bepaal je niet zelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd lekker zelf. D'r staat nergens een lijst met woorden die hier niet door mij gepost mogen worden.
Een hond die Coen heetquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met h
[..]
Ze zocht op 3 live in een café een Giel, Gerard of Coen. Je raadt het al; GEEN EEN TE VINDEN.
Wat zeiden ze dan?quote:
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mag ik nog wel zeggen dat ik je irritant vind met h
Ik ookquote:
www.journaal24.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan het nos journaal niet zien ....ik kijk nu stream wat mis ik allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |