"meters bier"quote:
Voorbeeld geven met filmpje graagquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Echte bazen gooien nu hun bier tegen het computerscherm
Volgens mij ben je dan eerder gewoon katjelamquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
ik zeg net tegen je: laatste uurtje, tik m lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
Symphonic niet lachen jij party pooper ik heb hele goede timing voor grappen, jij haalt er weg uit mijn repetoire
Het zal wel evenementen bier zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Allrounder het volgende:
Gooien met je bier. Eeuwig zonde.
bierflesje > monitor, dus no thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Nee, zijn eerste nummer muv Dromen zijn bedrog zijn wel leuk, Margherita, Je hoeft nog niet naar huis, De Waarheid etc. Maar na Binnen werd het stom.quote:
Ik ga kapot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
2 keer over laptop geprobeerd.. maar is schijnbaar geen goed idee :Squote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Ja en nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
{img]http://img69.imageshack.us/img69/9274/tikouwe.gif[/img]quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zeg net tegen je: laatste uurtje, tik m lekker
Als je niet meer post dan bellen we wel ff 112 voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef ValHallen het volgende:
Kut, kiespijn..
Zit bier te tanken en ik weet niet of ibuprofen wel zo goed mixt met alcohol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |