quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de sound wel wat weg hebben via M.I.A. - Paper Planes.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
gelukkig, ik was al bang dat je je smaak kwijt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ohjeetje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag Prison Break afgekeken en ben zwaar teleurgesteld over de afloop!
Je kent mequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know!![]()
Vanavond thuis, gewoon gezellig samenzijn, niets bijzonders. Zondag naar het huis van mijn oma met de hele fam. En jij?
ik doe het ook. maar ik maak mezelf niet meer gek zoals vroeger. en sowieso vraag ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit. op een normale manierquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar zelden last van heb
Jij loopt achter!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag Prison Break afgekeken en ben zwaar teleurgesteld over de afloop!
Ik heb in 2 weken 3 seizoenen gekeken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Jij loopt achter!
Maarja, dat einde is kut
Heel verstandig van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef rival het volgende:
ik doe het ook. maar ik maak mezelf niet meer gek zoals vroeger. en sowieso vraag ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit. op een normale manier
Humorquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Dronken man in de metro die even tegen zijn denkbeeldige vriend verteld hoe die hem gaat meenemen in de kofferbak, want Nederland is voor surinamers
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Dronken man in de metro die even tegen zijn denkbeeldige vriend verteld hoe die hem gaat meenemen in de kofferbak, want Nederland is voor surinamers
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
En dan nog wel de laatste drie seizoenen . doe je goed, want zo leuk waren die niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb in 2 weken 3 seizoenen gekeken!
welk seizoen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Only in Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
In Almere hebben we ook zat van dat soort verdwaalde luiquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is er?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver! Ik heb ook altijd pech heAl mijn plannen in de war.
quote:
Meningsverschil.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Sanchos het volgende:
[..]
In Almere hebben we ook zat van dat soort verdwaalde lui
Whats happen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.quote:
Geen biefstuk van je pa meer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.
en dingen stuk maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig van je![]()
Je kan jezelf heel wat aanpraten daardoor
quote:
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
En dan nog wel de laatste drie seizoenen . doe je goed, want zo leuk waren die niet.
seizoen 1 en 3 waren de beste.
Nouja, het is een self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
en ik heb zulks vriendinnetje gehad... ik werd gewoon gek van het elke keer uit te moeten leggen dat ze spoken zag
Ja nee, valt niet veel over te zeggen... Maar thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil je er over praten? Mag ook via pm
Daar moet je idd ook voor uitkijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
en ik heb zulks vriendinnetje gehad... ik werd gewoon gek van het elke keer uit te moeten leggen dat ze spoken zag
Het gaat niet om de biefstuk schatquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen kwa tijden planning in de war hoop ik?
True Blood al gehad? zijn nu 2 seizoenen van en nr 3 komt nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomen) en final break was zo mogelijk nóg teleurstellender..
![]()
Nu weer een nieuwe verslaving zoeken
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomen) en final break was zo mogelijk nóg teleurstellender..
![]()
Nu weer een nieuwe verslaving zoeken
vorig jaar een keer geprobeerd. Maar dat werd teveel ruis. Zon meisje naast me helemaal bang. Grijpt ze mijn arm vast en het eerste dat ik denk is dat ze mijn portomonnee of iPhone wil stelen. Ik ben te wantrouwend.quote:
Entouragequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.
entourage ook
Ja die is best leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.
entourage ook
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef Cue_ het volgende:
True Blood al gehad? zijn nu 2 seizoenen van en nr 3 komt nog.
ik vroeg me af of je alleen moest schuiven met tijden of dat er echt plannen niet meer door konden gaan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat niet om de biefstuk schat
Ik vrees het laatstequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je alleen moest schuiven met tijden of dat er echt plannen niet meer door konden gaan....
die twee seizoenen zijn wel de moeite waardquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.
Maar vind het nogal vervelend te moeten wachten op volgende seizoenen, dus kijk liever iets wat al helemaal compleet is
Ik zal eens kijkenquote:
Mee eens, ik volgde life, na 1 seizoen al gestoptquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.
Maar vind het nogal vervelend te moeten wachten op volgende seizoenen, dus kijk liever iets wat al helemaal compleet is
Lost moet ik seizoen 6 nog, maar die wil ik ook nog afkijken ja...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Cue_ het volgende:
die twee seizoenen zijn wel de moeite waard![]()
en verder ben ik ook maar weinig tegen gekomen. Zoals Lost is ook na seizoen 4 echt kut. (weet niet of je die al gezien hebt).
Bassie & Adriaan?quote:en andere goede serieus.. tja alleen wat kinderlijke
iets zwartsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo last minute shoppen voor een kerstoutfit. Maar ik heb geen idee waar ik naar op zoek ga
Nope, maar ik volg sowieso niets via tv. Alleen dvd'squote:
Stage, die vinden je niet altijd lief als je 2 weken zou nemen.quote:
Ja ok, ik ga hem ook niet elke week ondervragen. Dus daar moet ik voor mezelf ook echt voor waken. Als ik denk signalen op te vangen, kan ik altijd aan een vriendin nog voorleggen hoe ik het zie. Die kan mij soms ook helpen ermee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
quote:
Wat in het zwart?quote:
die zijn gaaf!quote:
Huh? Wat kan je erachter zoeken? Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja.. En trut als ik ben, ga ik er vanalles achter zoeken enzo.
die zijn er ook vast van die seizoenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, maar ik volg sowieso niets via tv. Alleen dvd's
Niks, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Wat kan je erachter zoeken? Wat is er gebeurd?
Wachten op t nieuwe seizoen, fucking spannende clifhangerquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn er ook vast van die seizoenen
Dexter vond ik erg goed!
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaapquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn er ook vast van die seizoenen
Dexter vond ik erg goed!
Pfff, mutsjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Ik ben na seizoen 3 of 4 gestopt, vond het toch wat traag worden. Was dat seizoen dat ze zelf een film gingen regisseren ofzo? Vreselijk saai.quote:
Ik heb alleen seizoen 1 gezien, die vond ik leuk. Daarna niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 3 of 4 gestopt, vond het toch wat traag worden. Was dat seizoen dat ze zelf een film gingen regisseren ofzo? Vreselijk saai.
quote:
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat in het zwart?Het is overigens kerst, geen begrafenis
Maar, maar, maar...ik heb elke dag mijn portie chocoladestukjes nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Venco, snel naar de AH, ze hebben weer Appeltaart Cruesli
Op youtube de "Best of Ari Gold" zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaap
Ik weet niet wat ik moet kopen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vreselijk! Dus ik eis dat jij iets leuks shopt, en dat straks laat zien, zodat ik afgeleid ben.
Alles leuk en wel, maar ze moet natuurlijk eerst even langs de Sting commissiequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vreselijk! Dus ik eis dat jij iets leuks shopt, en dat straks laat zien, zodat ik afgeleid ben.
Ik weet het! Ik zou ze zo kopenquote:
Haha, klinkt wel als series waar ik me mee zou kunnen vermakenquote:Nee meer als in
The secret life of a american teenager (over een meisje dat zwanger raakt, echt amerikaans)
en uhm. Make it or break it (over 4 turnermeisjes)
maar je kijkt wel lost wat ik na 3 afleveringen niet meer aan kon zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaap
Oh bij mij zaten ook flinke periodes tussen de seizoenen. Ik vergeet ook altijd te kijken naar zulke dingen. Wil nog wel Scrubs hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 gezien, die vond ik leuk. Daarna niet meer aan gedacht
Kort hoeft niet ineens, inkijk en open rug/schoudersquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kort
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Alles leuk en wel, maar ze moet natuurlijk eerst even langs de Sting commissie
Ik heb al een toffe jurk besteldquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kort
Die heb je dan niet meer nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...ik heb elke dag mijn portie chocoladestukjes nodig.
Het eerste seizoen vond ik nog wel redelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
maar je kijkt wel lost wat ik na 3 afleveringen niet meer aan kon zien
Ik doe een kort rokje met een leren jasje erop aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb al een toffe jurk besteldMaar die is er niet voor kerst.
Maar een jurkje is zeker een optie
Het is inderdaad simpel vermaak. Best oke natuurlijk. Mooi voor een zondag of een verveeld momentje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, klinkt wel als series waar ik me mee zou kunnen vermaken![]()
Ik ga zo maar lekker een kerst-filmpjes kijken ofzo, misschien kom ik een beetje in de sfeer
Precies! Ik zou mijn vriendje er blij mee makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een leuk boxje in de winkel.Nostalgie.
je hebt nog helemaal gelijk ook... zelfs inkijk is niet nodig bij sommige vrouwen... alleen die open rug/schouders is dan al voldoendequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kort hoeft niet ineens, inkijk en open rug/schouders
Laatste week doen ze Nederlandse films als Kruimeltje en Pietje Bell uitzenden. Ik heb ook gekeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad simpel vermaak. Best oke natuurlijk. Mooi voor een zondag of een verveeld momentje.
Scrubsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh bij mij zaten ook flinke periodes tussen de seizoenen. Ik vergeet ook altijd te kijken naar zulke dingen. Wil nog wel Scrubs hebben.
Oeh, leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe een kort rokje met een leren jasje erop aan
of een mantelpakje! Heb je nog wat voor stage ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een toffe jurk besteldMaar die is er niet voor kerst.
Maar een jurkje is zeker een optie
Die vind ik dan weer niks aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste week doen ze Nederlandse films als Kruimeltje en Pietje Bell uitzenden. Ik heb ook gekeken.Het kijkt zo makkelijk weg.
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou mijn joggingbroek nu maar aan
Mantel pakjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
of een mantelpakje! Heb je nog wat voor stage ook
Begrijpelijk, ik vind het ook niet écht leuk, maar het keek het makkelijkste weg in de ochtend.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Gaat makkelijk uit toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Die rijden de hele dag al niet. Ik heb er 10 minuten op staan wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Heerlijk, zo'n trage ochtend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit nu ook nog heerlijk in mijn ochtendjas achter de laptop hoor!
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n trage ochtend!
Ik zie er ook niet uit vandaag. Haar bij elkaar, geen make-up en mijn saaiste kleding aan.
de naam zegt het alquote:
Ook met pantoffels aan je voeten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werk
Er zullen zeker mannen zijn die helemaal wild worden van een vrouw in een joggingbroek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en sommige billen zijn heel leuk in een joggingbroek hoor
euhm vrouwen bedoel ik
allstarsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook met pantoffels aan je voeten?
We gaan met de autoquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?
Ooh shit, doe ik t toch![]()
die auto die vanochtend vaststond?quote:
Nee, een anderequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die auto die vanochtend vaststond?
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, bij je moeder hoef je niet sexy te zijn.
Slimquote:
Doe je best he!quote:
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.
quote:
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?
En wat ga je dan doen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou je onderschrift kunnen zijn
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin in)
Dan ga ik niks doen.
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.
LOL, is ook weer eens wat andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.Neutraal.
Wat een herinneringquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Ja ok, nu je het zegt. Maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hè
jij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje kijken ofzo!
Fijne kerst allemaal!
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdagquote:
Aaaah that's cute.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdag
Wanneer was het geëindigd dan?quote:
ik bedoelde van het begon cute die dagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer was het geëindigd dan?
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer allemaal
Sporten zit er weer op, nog even vlak voor kerst(hoewel ik morgen wil hardlopen en zondag weer fitnessen, dus ik kan flink door eten
)
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk niet zo positief. Positieve energie!!![]()
Ik kwam er ook niet echt aan toe, iig het fitnessen, omdat ik het niet fijn vond in de avond nog over gladde wegen te rijden. Ben nog wel gaan hardlopen, zou het dan glad worden kon ik gewoon naar huis lopen zonder schade.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheid
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik bedoelde van het begon cute die dag
dit is wel al 5 jaar terug ofzo.....
Ooh dat is wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou worden
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
had je dat album nog gevonden vraag ik me ineens af?
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'enquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!
spamquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg een kerstmail van iemand die ik niet ken (denk ik)
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoon
Maar dan doe je iig iets!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Sanchos het volgende:
Ik
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'en
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
Dat begreep ik.
Ooh dat is wel beter natuurlijk.
Ik was net aan m'n tweede week begonnen bij m'n nieuwe sportschool.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet echt aan toe, iig het fitnessen, omdat ik het niet fijn vond in de avond nog over gladde wegen te rijden. Ben nog wel gaan hardlopen, zou het dan glad worden kon ik gewoon naar huis lopen zonder schade.
Nee, maar dan is het juist extra fijn dat het nu zo goed gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijk
Oh, dus er is nog hoop ja?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijk
Dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.
quote:
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulansquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!
Ja maar, ik ben voor mijn idee gespierd genoeg, moet alleen nog 10 kilo vet kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan doe je iig iets!
Ik doe niets.
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.quote:
Tja, ik betaal niet per maand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulans
Dat vond ik tot anderhalf jaar terug niet.. en had een abbo van 50euro p/m voor een jaar lang. Ben drie maanden geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulans
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het juist extra fijn dat het nu zo goed gaat.Zo mag het ook!
Nu ik er even goed over nadenk.... zelfs vorig jaar nog voelde het anders als ik daaraan terug dacht... het heeft echt even geduurt... er is dus wel hoop, mits je geduld hebt denk ikquote:
Oh, hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nu ik er even goed over nadenk.... zelfs vorig jaar nog voelde het anders als ik daaraan terug dacht... het heeft echt even geduurt... er is dus wel hoop, mits je geduld hebt denk ik
Dan moet je maar goed sporten ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben voor mijn idee gespierd genoeg, moet alleen nog 10 kilo vet kwijt
Oh maar da's voor mij geen excuus om niet te sporten, daar heb ik geen excuus voor nodigquote:
zakelijk gezien bedoel je? of gaan we beetman dumpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.
Ik ken het, dat had ik met m'n vorige sportschool.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond ik tot anderhalf jaar terug niet.. en had een abbo van 50euro p/m voor een jaar lang. Ben drie maanden geweest
quote:
Wil jij zo afvallen dan? Of krachttraining?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken het, dat had ik met m'n vorige sportschool.
Maar nu pak ik het wat serieuzer aan. Coaching gesprek gehad, om de 2 maanden metingen verrichten en gaan met die banaan
Mwah, noem het een soort van quarterlife-crisis. Spijt van dingen die ik gedaan of juist gelaten heb.quote:
De beste stuurlui staan aan wal, zei mijn grootvader altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar da's voor mij geen excuus om niet te sporten, daar heb ik geen excuus voor nodig
Denk doordat ik gisteravond zonder bril in de bios heb gezeten en 's avonds nog 2 uur met mijn pa heb zitten ouwehoeren zonder ook iets te drinken ofzo. En nu weer achter de computer en redelijk vroeg opgestaan.quote:
So Truequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar da's voor mij geen excuus om niet te sporten, daar heb ik geen excuus voor nodig
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal, zei mijn grootvader altijd
Aah ok. Zo'n periode kan je hebben ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, noem het een soort van quarterlife-crisis. Spijt van dingen die ik gedaan of juist gelaten heb.
Maar dat komt allemaal goed, ik ga er in 2011 hard mee aan de slag.
Focus op krachttraining. Maar m'n trainingsprogramma omvat zowel cardio & kracht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil jij zo afvallen dan? Of krachttraining?
Ik ga meestal 1 of 2 keer fitnessen, zaterdag squashen en net wanneer ik zin heb hardlopen. Dat laatste zal ik met de lente vast vaker doen. Dan kan ik de cardio bij de sportschool laten voor wat het is, daar alleen kracht en dan met hardlopen de cardio doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Maar nu pak ik het wat serieuzer aan. Coaching gesprek gehad, om de 2 maanden metingen verrichten en gaan met die banaan
Stoppen met blowen, naar een psych en me laten testen op ADHD.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah ok. Zo'n periode kan je hebben ja.
Hoe ga je ermee aan de slag, als ik vragen mag?
Oh dat is niet fijn, ik hoop dat het snel over gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk doordat ik gisteravond zonder bril in de bios heb gezeten en 's avonds nog 2 uur met mijn pa heb zitten ouwehoeren zonder ook iets te drinken ofzo. En nu weer achter de computer en redelijk vroeg opgestaan.
Aah zo. Spieren beetje kweken enzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Focus op krachttraining. Maar m'n trainingsprogramma omvat zowel cardio & kracht.
Heel goed van je!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dat zijn wel wat veranderingen ja. Succes dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stoppen met blowen, naar een psych en me laten testen op ADHD.
Ja, het is irritant. Zal wat anders moeten doen, maar wil een verslagje toch nog aftikken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is niet fijn, ik hoop dat het snel over gaat.
Mjah, ms toch beter om je ogen even rust te geven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, dat zijn wel wat veranderingen ja. Succes dan.
[..]
Ja, het is irritant. Zal wat anders moeten doen, maar wil een verslagje toch nog aftikken.
Good luckquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat stoppen met blowen heeft hier ook wel positief bijgedragen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet sowieso voor ik in behandeling kan. Het is inmiddels een vorm van zelfmedicatie geworden en dat is niet goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat stoppen met blowen heeft hier ook wel positief bijgedragen!
al merk ik dat ik dat de laatste tijd wel weer vaker doe
Ja precies, zo wil ik het ook gaan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga meestal 1 of 2 keer fitnessen, zaterdag squashen en net wanneer ik zin heb hardlopen. Dat laatste zal ik met de lente vast vaker doen. Dan kan ik de cardio bij de sportschool laten voor wat het is, daar alleen kracht en dan met hardlopen de cardio doen.
Maar afgelopen tijd....als ik dan de sportschool niet kan bezoeken dan ga ik idd maar hardlopen of wat dan ook, maar ik vertik het te niksen en mn lichaam achteruit zien gaan.
Spieren kweken, goeie conditie, the worksquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo. Spieren beetje kweken enzo?
Nice hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Spieren kweken, goeie conditie, the works
Wow, knap hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb geen goede voornemens dit jaar, vorig jaar was dat dat ik 15 kilo af moest vallen (is gelukt) Misschien 10 kilo dit jaar
klopt, over dingen nadenken nadat ze gebeuren werkt beter dan snel een sticky draaien en het maar vergeten.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet sowieso voor ik in behandeling kan. Het is inmiddels een vorm van zelfmedicatie geworden en dat is niet goed.
Eerste paar keer sporten is altijd het meest lastigquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef vencodark het volgende:
Goede voornemen van mij is ook om meer te gaan sporten maar ik ben zo'n luie donder.
Netjes Cuequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij moet er nog 8 kilo vanaf, maar of dat gaat lukken volgend jaar.. geen idee
Ik zou er graag 5 kilo af willen, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij moet er nog 8 kilo vanaf, maar of dat gaat lukken volgend jaar.. geen idee
doe met je meequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb geen goede voornemens dit jaar
Aan je foto's te zien, are you mad?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou er graag 5 kilo af willen, maar ik zie het niet gebeuren.
Ik geloof dat ik in anderhalf jaar ofzo, 15 keer ben gaan zwemmen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Eerste paar keer sporten is altijd het meest lastig
Ja, het jammere is dat ik dat dus jaren gedaan heb, en dat backfired een beetje. Maar ik heb voor mijn doen een heel grote stap al gezet door dit in gang te zetten, en vanaf nu ga ik er iig mee aan de slag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, over dingen nadenken nadat ze gebeuren werkt beter dan snel een sticky draaien en het maar vergeten.....
Nee echt, ze zijn erin geslopen... stomme buidelquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Aan je foto's te zien, are you mad?
Jij was toch ook al behoorlijk afgevallen, meen ik me te herinneren?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
True. Ik heb mij echter nog gericht op gewicht of wat dan ook. Het is fijn als je wel aan je lichaam ziet dat het veranderingen ondergaat, maar het meest belangrijke aan het sporten vind ik dat het mij veel energie geeft en ik zo veel meer dingen aan kan qua werk, stress etc, vooral mentaal lijkt het een boost te geven. Is je gezondheid er ook nog eens beter op geworden of dat zwembandje is weg, dan is dat helemaal mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Eerste paar keer sporten is altijd het meest lastig
Eens in de zoveel tijd heeft ook helemaal geen nut. Of je gaat gelijk een paar maanden of helemaal niet. Ik zou je iig niet afhankelijk maken van een sportbuddy.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in anderhalf jaar ofzo, 15 keer ben gaan zwemmen.Ik moet echt iets vast hebben anders ga ik gewoon niet.
Ooh, de love handles have appearedquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt, ze zijn erin geslopen... stomme buidel
Wat zei ik eerst dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nog 8 kilo klinkt een stuk beter dan eerst, volgens mij
Klopt, ong 22 kilo nu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was toch ook al behoorlijk afgevallen, meen ik me te herinneren?
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True. Ik heb mij echter nog gericht op gewicht of wat dan ook. Het is fijn als je wel aan je lichaam ziet dat het veranderingen ondergaat, maar het meest belangrijke aan het sporten vind ik dat het mij veel energie geeft en ik zo veel meer dingen aan kan qua werk, stress etc, vooral mentaal lijkt het een boost te geven. Is je gezondheid er ook nog eens beter op geworden of dat zwembandje is weg, dan is dat helemaal mooi natuurlijk.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou er graag 5 kilo af willen, maar ik zie het niet gebeuren.
Ja, die zaten er ook al op de foto's hoor, maar je buik inhouden voor de flits helpt.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je arm bijvoorbeeld, dan ben je er wel denk ik.
De laatste keer dat ik je zag zag je er iig goed uit!quote:
Boefjequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die zaten er ook al op de foto's hoor, maar je buik inhouden voor de flits helpt.
Dat weet ik. Elke week gaan heb ik gewoon geen zin in, zeker als ik niet verplicht ben zeg maar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd heeft ook helemaal geen nut. Of je gaat gelijk een paar maanden of helemaal niet. Ik zou je iig niet afhankelijk maken van een sportbuddy.
Ik zal er bij jou eens wat afhakkenquote:
Ik heb sommige dingen ook besproken met mensen die er toendertijd mee te maken hadden zegmaar als verwerking... ik ben echt veranderd van een gefrustreerd jongetje naar een vrolijke ventquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het jammere is dat ik dat dus jaren gedaan heb, en dat backfired een beetje. Maar ik heb voor mijn doen een heel grote stap al gezet door dit in gang te zetten, en vanaf nu ga ik er iig mee aan de slag.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
Er werd mij vorige keer door een cliënt van stage gevraagd of ik soms zwanger was.![]()
![]()
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb sommige dingen ook besproken met mensen die er toendertijd mee te maken hadden zegmaar als verwerking... ik ben echt veranderd van een gefrustreerd jongetje naar een vrolijke vent
Maar dat haalt bij lange na de 5 kilo nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou eens wat afhakken
Wat een botte boerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
Er werd mij vorige keer door een cliënt van stage gevraagd of ik soms zwanger was.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dat haalt bij lange na de 5 kilo niet
Nah ja, hij vroeg het heel voorzichtig: "Goh, ik wil je niet beledigen en het is nogal een persoonlijke vraag maare...ben jij soms zwanger"?quote:
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressurequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik. Elke week gaan heb ik gewoon geen zin in, zeker als ik niet verplicht ben zeg maar.
En afhankelijk moet ik ook niet zijn. Zal straks, wanneer zij echt verhuisd is, eens kijken wat er nog voor opties zijn hier in de buurt.Bijv. Zumba. Moet iig wel iets hebben waar ik langzaam ook van afval en wat wekelijks 'moet'. Dus niet ene keer wel en dan weer niet.
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.
Eerst wil ik lekkerder in mijn vel zitten en een andere kijk op dingen hebben, om wat dat betreft sterk in mijn schoenen te kunnen staan.Een beetje op weg naar je echte zelf zijn is het eigenlijk. Wat klinkt dat zweverig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.
Eerst wil ik lekkerder in mijn vel zitten en een andere kijk op dingen hebben, om wat dat betreft sterk in mijn schoenen te kunnen staan.Een beetje op weg naar je echte zelf zijn is het eigenlijk. Wat klinkt dat zweverig.
gaat ook nergens over om dat te vragen.....quote:
Dat is het mooie van fok.. daar kan je haast geen beeld op bouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?
Posten en foto's zeggen niet altijd wat over je mentale conditie he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?
Daarom, ik heb dat nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressure
dan zak je toch spontaan door de grondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
![]()
Och, je hoort zoiets niet te vragen nee. Maar ik kan best snappen dat hij het vermoedde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook nergens over om dat te vragen.....
als je flink zwanger bent en de grond niet stevig is, wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zak je toch spontaan door de grond
Ik heb wel zelfvertrouwen op bepaalde vlakken en ben ook wel iemand die stevig in haar schoenen staat, maar ik ben niet echt een open boek nee. Ook iets wat ik echt wil veranderen overigens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
en dan een hoop van die cliché wijsheden lezen hequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo lief nee. Was niet boos ofzo hoor, maar ik dacht wel van:quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zak je toch spontaan door de grond
Nadeel van groepsgedoe vind ik dat stel je dinsdagavond 7 uur moet, maar je trein heeft vertraging of file, dat je dan dus niet mee kan doen en dan meteen misschien een hele week over slaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressure
En hoe leuk ze het ook inpakken, het blijft een kutvraagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je hoort zoiets niet te vragen nee. Maar ik kan best snappen dat hij het vermoedde.
dan nog! Ik vraag dat echt nooit! Heb wel eens echt zeker geweten dat iemand zwanger was, en toen ook niets gezegd. en later in het gesprek bleek dus ook dat ze niet zwanger was. Toen was ik echt blij dat ik mn snater had gehoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, hij vroeg het heel voorzichtig: "Goh, ik wil je niet beledigen en het is nogal een persoonlijke vraag maare...ben jij soms zwanger"?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe leuk ze het ook inpakken, het blijft een kutvraag
True, zeker van cliënt naar stagiaire hoor je zoiets niet te vragen. Wat dacht ie nou, dat ik het hem zou vertellen als het wel zo was?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan nog! Ik vraag dat echt nooit! Heb wel eens echt zeker geweten dat iemand zwanger was, en toen ook niets gezegd. en later in het gesprek bleek dus ook dat ze niet zwanger was. Toen was ik echt blij dat ik mn snater had gehouden
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een hoop van die cliché wijsheden lezen he
Kluts heeft een hele grote mond om zich achter te verschuilenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad een nadeel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nadeel van groepsgedoe vind ik dat stel je dinsdagavond 7 uur moet, maar je trein heeft vertraging of file, dat je dan dus niet mee kan doen en dan meteen misschien een hele week over slaat.
Als ik dinsdagavond wil fitnessen en ik ben laat thuis door wat dan ook, kan ik gewoon woensdagavond ook nog gaan en haal ik dat in ieder geval dus in. Maar mis je een groepsgebeuren is het lastiger dat in te halen. Het is wat minder flexibel.
Dat geldt voor wel meer mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts heeft een hele grote mond om zich achter te verschuilen
zo ingepakt komt ie nog veen harder aan imhoquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 4 lessen Zumba gevolgd (weddenschap met zus verloren) en als vrouw kan het leuk zijn, als man alleen als er leuke dames in een strake jogginbroek met hun kont dubbelzinnige bewegingen staan te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik. Elke week gaan heb ik gewoon geen zin in, zeker als ik niet verplicht ben zeg maar.
En afhankelijk moet ik ook niet zijn. Zal straks, wanneer zij echt verhuisd is, eens kijken wat er nog voor opties zijn hier in de buurt.Bijv. Zumba. Moet iig wel iets hebben waar ik langzaam ook van afval en wat wekelijks 'moet'. Dus niet ene keer wel en dan weer niet.
Ik vind dat veels te vaak wisselen, ik doe dan liever setjes van drie met max40 sec ertussen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad een nadeel.
Daarom ben ik wel blij met de circuittraining, in tegenstelling tot los van apparaat naar apparaat gaan. Nu wordt je 'gedwongen' om elke 30 sec. van apparaat te wisselen en dat voel je wel.
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo ingepakt komt ie nog veen harder aan imho
Idd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts heeft een hele grote mond om zich achter te verschuilen
Ik zou die vraag dan ook nooit stellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, een beetje los in de heupen raken, zou voor mij nog niet zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik heb 4 lessen Zumba gevolgd (weddenschap met zus verloren) en als vrouw kan het leuk zijn, als man alleen als er leuke dames in een strake jogginbroek met hun kont dubbelzinnige bewegingen staan te maken
Dat heeft iemand ooit tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou die vraag dan ook nooit stellen.
Misschien eerder iets van, 'wanneer ben je uitgerekend?'
"Ik heb uitgerekend dat je binnen nu en 10 seconden een pak slaag krijgt als je niet gauw opgelazerd".quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
En dan zegt ze met een boos gezicht '2020quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
als iemand gewoon roept.... hey ben je zwanger? lijkt mij minder erg als... zeg ik wil je niet beledigen hoor, maar euhmm... ben je zwanger?quote:
Ik moet nog beginnen, het is 3 weken terug ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft iemand ooit tegen mij gezegd.
Ik ben gelijk begonnen met afvallen.
Het is dan de bedoeling dat je die 30 sec dan ook heel intensief doet; dat je het gevoel hebt dat die 30 seconden heel lang duren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veels te vaak wisselen, ik doe dan liever setjes van drie met max40 sec ertussen.
Ja ik weet de exacte woorden ook niet meer. Maar hij vroeg het iig heel voorzichtig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand gewoon roept.... hey ben je zwanger? lijkt mij minder erg als... zeg ik wil je niet beledigen hoor, maar euhmm... ben je zwanger?
kan aan mij liggen
WAT? Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik weet de exacte woorden ook niet meer. Maar hij vroeg het iig heel voorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |