of een mantelpakje! Heb je nog wat voor stage ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een toffe jurk besteldMaar die is er niet voor kerst.
Maar een jurkje is zeker een optie
Die vind ik dan weer niks aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste week doen ze Nederlandse films als Kruimeltje en Pietje Bell uitzenden. Ik heb ook gekeken.Het kijkt zo makkelijk weg.
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou mijn joggingbroek nu maar aan
Mantel pakjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
of een mantelpakje! Heb je nog wat voor stage ook
Begrijpelijk, ik vind het ook niet écht leuk, maar het keek het makkelijkste weg in de ochtend.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Gaat makkelijk uit toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Die rijden de hele dag al niet. Ik heb er 10 minuten op staan wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Heerlijk, zo'n trage ochtend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit nu ook nog heerlijk in mijn ochtendjas achter de laptop hoor!
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n trage ochtend!
Ik zie er ook niet uit vandaag. Haar bij elkaar, geen make-up en mijn saaiste kleding aan.
de naam zegt het alquote:
Ook met pantoffels aan je voeten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werk
Er zullen zeker mannen zijn die helemaal wild worden van een vrouw in een joggingbroek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en sommige billen zijn heel leuk in een joggingbroek hoor
euhm vrouwen bedoel ik
allstarsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook met pantoffels aan je voeten?
We gaan met de autoquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?
Ooh shit, doe ik t toch![]()
die auto die vanochtend vaststond?quote:
Nee, een anderequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die auto die vanochtend vaststond?
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, bij je moeder hoef je niet sexy te zijn.
Slimquote:
Doe je best he!quote:
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.
quote:
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?
En wat ga je dan doen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou je onderschrift kunnen zijn
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin in)
Dan ga ik niks doen.
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.
LOL, is ook weer eens wat andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.Neutraal.
Wat een herinneringquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Ja ok, nu je het zegt. Maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |