Ik vrees het laatstequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je alleen moest schuiven met tijden of dat er echt plannen niet meer door konden gaan....
die twee seizoenen zijn wel de moeite waardquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.
Maar vind het nogal vervelend te moeten wachten op volgende seizoenen, dus kijk liever iets wat al helemaal compleet is
Ik zal eens kijkenquote:
Mee eens, ik volgde life, na 1 seizoen al gestoptquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.
Maar vind het nogal vervelend te moeten wachten op volgende seizoenen, dus kijk liever iets wat al helemaal compleet is
Lost moet ik seizoen 6 nog, maar die wil ik ook nog afkijken ja...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:38 schreef Cue_ het volgende:
die twee seizoenen zijn wel de moeite waard![]()
en verder ben ik ook maar weinig tegen gekomen. Zoals Lost is ook na seizoen 4 echt kut. (weet niet of je die al gezien hebt).
Bassie & Adriaan?quote:en andere goede serieus.. tja alleen wat kinderlijke
iets zwartsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo last minute shoppen voor een kerstoutfit. Maar ik heb geen idee waar ik naar op zoek ga
Nope, maar ik volg sowieso niets via tv. Alleen dvd'squote:
Stage, die vinden je niet altijd lief als je 2 weken zou nemen.quote:
Ja ok, ik ga hem ook niet elke week ondervragen. Dus daar moet ik voor mezelf ook echt voor waken. Als ik denk signalen op te vangen, kan ik altijd aan een vriendin nog voorleggen hoe ik het zie. Die kan mij soms ook helpen ermee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
en ik heb zulks vriendinnetje gehad... ik werd gewoon gek van het elke keer uit te moeten leggen dat ze spoken zag
quote:
Wat in het zwart?quote:
die zijn gaaf!quote:
Huh? Wat kan je erachter zoeken? Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja.. En trut als ik ben, ga ik er vanalles achter zoeken enzo.
die zijn er ook vast van die seizoenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, maar ik volg sowieso niets via tv. Alleen dvd's
Niks, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Wat kan je erachter zoeken? Wat is er gebeurd?
Wachten op t nieuwe seizoen, fucking spannende clifhangerquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn er ook vast van die seizoenen
Dexter vond ik erg goed!
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaapquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn er ook vast van die seizoenen
Dexter vond ik erg goed!
Pfff, mutsjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Ik ben na seizoen 3 of 4 gestopt, vond het toch wat traag worden. Was dat seizoen dat ze zelf een film gingen regisseren ofzo? Vreselijk saai.quote:
Ik heb alleen seizoen 1 gezien, die vond ik leuk. Daarna niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 3 of 4 gestopt, vond het toch wat traag worden. Was dat seizoen dat ze zelf een film gingen regisseren ofzo? Vreselijk saai.
quote:
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat in het zwart?Het is overigens kerst, geen begrafenis
Maar, maar, maar...ik heb elke dag mijn portie chocoladestukjes nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Venco, snel naar de AH, ze hebben weer Appeltaart Cruesli
Op youtube de "Best of Ari Gold" zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaap
Ik weet niet wat ik moet kopen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vreselijk! Dus ik eis dat jij iets leuks shopt, en dat straks laat zien, zodat ik afgeleid ben.
Alles leuk en wel, maar ze moet natuurlijk eerst even langs de Sting commissiequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vreselijk! Dus ik eis dat jij iets leuks shopt, en dat straks laat zien, zodat ik afgeleid ben.
Ik weet het! Ik zou ze zo kopenquote:
Haha, klinkt wel als series waar ik me mee zou kunnen vermakenquote:Nee meer als in
The secret life of a american teenager (over een meisje dat zwanger raakt, echt amerikaans)
en uhm. Make it or break it (over 4 turnermeisjes)
maar je kijkt wel lost wat ik na 3 afleveringen niet meer aan kon zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van dexter viel ik bij aflevering 2 in slaap
Oh bij mij zaten ook flinke periodes tussen de seizoenen. Ik vergeet ook altijd te kijken naar zulke dingen. Wil nog wel Scrubs hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 gezien, die vond ik leuk. Daarna niet meer aan gedacht
Kort hoeft niet ineens, inkijk en open rug/schoudersquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kort
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Alles leuk en wel, maar ze moet natuurlijk eerst even langs de Sting commissie
Ik heb al een toffe jurk besteldquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk jurkje, met iets leuks eronder.... jurkje erg netjes, want kerst! maar wel kort genoeg, want kort
Die heb je dan niet meer nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...ik heb elke dag mijn portie chocoladestukjes nodig.
Het eerste seizoen vond ik nog wel redelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
maar je kijkt wel lost wat ik na 3 afleveringen niet meer aan kon zien
Ik doe een kort rokje met een leren jasje erop aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb al een toffe jurk besteldMaar die is er niet voor kerst.
Maar een jurkje is zeker een optie
Het is inderdaad simpel vermaak. Best oke natuurlijk. Mooi voor een zondag of een verveeld momentje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, klinkt wel als series waar ik me mee zou kunnen vermaken![]()
Ik ga zo maar lekker een kerst-filmpjes kijken ofzo, misschien kom ik een beetje in de sfeer
Precies! Ik zou mijn vriendje er blij mee makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een leuk boxje in de winkel.Nostalgie.
je hebt nog helemaal gelijk ook... zelfs inkijk is niet nodig bij sommige vrouwen... alleen die open rug/schouders is dan al voldoendequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kort hoeft niet ineens, inkijk en open rug/schouders
Laatste week doen ze Nederlandse films als Kruimeltje en Pietje Bell uitzenden. Ik heb ook gekeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad simpel vermaak. Best oke natuurlijk. Mooi voor een zondag of een verveeld momentje.
Scrubsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh bij mij zaten ook flinke periodes tussen de seizoenen. Ik vergeet ook altijd te kijken naar zulke dingen. Wil nog wel Scrubs hebben.
Oeh, leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe een kort rokje met een leren jasje erop aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |