quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de sound wel wat weg hebben via M.I.A. - Paper Planes.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
gelukkig, ik was al bang dat je je smaak kwijt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ohjeetje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag Prison Break afgekeken en ben zwaar teleurgesteld over de afloop!
Je kent mequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know!![]()
Vanavond thuis, gewoon gezellig samenzijn, niets bijzonders. Zondag naar het huis van mijn oma met de hele fam. En jij?
ik doe het ook. maar ik maak mezelf niet meer gek zoals vroeger. en sowieso vraag ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit. op een normale manierquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar zelden last van heb
Jij loopt achter!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag Prison Break afgekeken en ben zwaar teleurgesteld over de afloop!
Ik heb in 2 weken 3 seizoenen gekeken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Jij loopt achter!
Maarja, dat einde is kut
Heel verstandig van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef rival het volgende:
ik doe het ook. maar ik maak mezelf niet meer gek zoals vroeger. en sowieso vraag ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit. op een normale manier
Humorquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Dronken man in de metro die even tegen zijn denkbeeldige vriend verteld hoe die hem gaat meenemen in de kofferbak, want Nederland is voor surinamers
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Dronken man in de metro die even tegen zijn denkbeeldige vriend verteld hoe die hem gaat meenemen in de kofferbak, want Nederland is voor surinamers
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
En dan nog wel de laatste drie seizoenen . doe je goed, want zo leuk waren die niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb in 2 weken 3 seizoenen gekeken!
welk seizoen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Only in Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
In Almere hebben we ook zat van dat soort verdwaalde luiquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is er?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver! Ik heb ook altijd pech heAl mijn plannen in de war.
quote:
Meningsverschil.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Sanchos het volgende:
[..]
In Almere hebben we ook zat van dat soort verdwaalde lui
Whats happen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.quote:
Geen biefstuk van je pa meer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah door overmacht moet ik mijn plannen bijstellen. Niks aan te doen, maar wel jammer.
en dingen stuk maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel verstandig van je![]()
Je kan jezelf heel wat aanpraten daardoor
quote:
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
En dan nog wel de laatste drie seizoenen . doe je goed, want zo leuk waren die niet.
seizoen 1 en 3 waren de beste.
Nouja, het is een self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
en ik heb zulks vriendinnetje gehad... ik werd gewoon gek van het elke keer uit te moeten leggen dat ze spoken zag
Ja nee, valt niet veel over te zeggen... Maar thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil je er over praten? Mag ook via pm
Daar moet je idd ook voor uitkijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen stuk maken.
en ik heb zulks vriendinnetje gehad... ik werd gewoon gek van het elke keer uit te moeten leggen dat ze spoken zag
Het gaat niet om de biefstuk schatquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen kwa tijden planning in de war hoop ik?
True Blood al gehad? zijn nu 2 seizoenen van en nr 3 komt nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomen) en final break was zo mogelijk nóg teleurstellender..
![]()
Nu weer een nieuwe verslaving zoeken
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag weten hoe het zou aflopen. Ik was al teleurgesteld na de laatste aflevering van seizoen 4 (ik zag dat graf echt niet aankomen) en final break was zo mogelijk nóg teleurstellender..
![]()
Nu weer een nieuwe verslaving zoeken
vorig jaar een keer geprobeerd. Maar dat werd teveel ruis. Zon meisje naast me helemaal bang. Grijpt ze mijn arm vast en het eerste dat ik denk is dat ze mijn portomonnee of iPhone wil stelen. Ik ben te wantrouwend.quote:
Entouragequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.
entourage ook
Ja die is best leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er is iets over de drooglegging van amerika van vroeger.. schijnt een bijzonder goede serie te zijn.
entourage ook
True blood ben ik een keer aan 1 aflevering begonnen! Zag er goed uit, maar toen stopte de DVD ermee en heb ik het nooit meer geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef Cue_ het volgende:
True Blood al gehad? zijn nu 2 seizoenen van en nr 3 komt nog.
ik vroeg me af of je alleen moest schuiven met tijden of dat er echt plannen niet meer door konden gaan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat niet om de biefstuk schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |