Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
zwart/wit gesproken zijn dingen vaak wel duidelijk
kutgevoelquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is.
als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha nee, maar dat heb ik gister dus ook gedaan. Gewoon ff gevraagd van: "Dus er is niets"? En hij zei toen van niet en stelde die vraag ook aan mij. Toen heb ik kort gezegd wat me opgevallen was die avond. En dat heeft ie uitgelegd. Er was niets.![]()
En het knaagt ergens aan me, rationeel moet dat niet. Maar emotioneel voel ik me raar.
Mja, en hij had griep dus niet gezien en weinig gesproken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je angst hoor. Maar ik denk dat deze nu niet gegrond isAls het bellen het enige is...
Ik kan met griep ook niet veel mensen om me heen hebben, fysiek. Veel te vermoeiend, dus dat zou voor hem ook zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, en hij had griep dus niet gezien en weinig gesproken.
Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Het kan elke dag tegenvallen zeg maar.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk.
Zo is het wel inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk.
I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Venco hij vindt je leuk, dat zal echt niet ineens weg zijn door een griepje. Je hebt tijdje terug wel eens gezegd dat hij (daarin net als ik) gewoon soms zo'n periode heeft dat ie net wat minder in z'n vel zit en dus iets anders reageert. Dus miss geldt dat nu ook wel een beetje.
En daarbij is het een man, die zeggen het vaak wel waar het op staat. Of als er echt niks (mbt jullie) dan is er dus niks
maak ej niet zo druk
wijze manquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
zo is het maar net!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....
maar daar gaan ze nog niet van weg natuurlijk.....
Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendinquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo.En ik weet dat ie dat ook meent!
En gister in gesprek met mijn pa heb ik dat contactgebeuren met jou en nu met K ook naast elkaar gelegd. Misschien gaat het bij hem beetje hetzelfde. Periode wel, periode niet. Hij zegt tegen mij ook nooit iets over hoeveelheid contact. Blijkbaar is hij dan wel tevreden, anders had hij het gezegd. Ik vertrouw hem ook echt. Ben gewoon beetje onzeker/bang dat het ineens over is, zijn gevoel voor mij.
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horenquote:
Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.
En doordat ik gister gespannen naar hem toe ging, bleef ik gespannen die avond. Best wel alert enzo. Dus neem alles zwaarder op.
Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horen
quote:
Wat is er mis met hello?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horen
goede ouders!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op relatiegebied wel. Ook met vriendschappen. Met mijn pa kan ik zulke dingen echt goed bespreken. Ik ben wat emotioneler aangelegd dan mijn vader (logisch, man/vrouw
) maar hij begreep wel heel goed waar ik mee zat.
Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofsoquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm.
Wacht, waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofsoBij elke keer krijg ik meer zin om iets kapot te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |