Gelukkig, kan ik ontspannen naar mn ouders straks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb europaweg, omgeving amphion en de huet gezien. Maar ik neem aan dat het aan die kant van de stad vergelijkbaar is. En met winterbanden denk ik dat het wel goed te doen is.
Aaah, komt goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
mis iemand te erg en vanacht opgebleven tot half 7 a 7 uur in de ochtend..
![]()
huilbui,,, dat is toch niet normaal meer
isse verwegg en brrrr brrrr buiten en weet niet hoe laat kb wou komen praten mjaquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten dan?
Ik ben over 2u helemaal alleen met de katiedereen is of bij familie of vakantie
![]()
hmm, als alle auto's vaststaan, helpt dat blijkbaar ook niet meer, anders zouden er nog wel mensen weg komen.quote:
moet je diegene tijdelijk missen of is iets over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
mis iemand te erg en vanacht opgebleven tot half 7 a 7 uur in de ochtend..
![]()
huilbui,,, dat is toch niet normaal meer
Aah, zo ver is t nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef Evie het volgende:
[..]
isse verwegg en brrrr brrrr buiten en weet niet hoe laat kb wou komen praten mja
bij jou helpt dat niet, ook als t niet glad is ga jij op je bekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Had ik die maar onder mn lichaam dan was ik niet zo hard op mn bek gegaan eergister...
Tijdelijk missenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
moet je diegene tijdelijk missen of is iets over?
Ook in de zomer op een rubberen mat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij jou helpt dat niet, ook als t niet glad is ga jij op je bek
ssshhhhhtttttquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij jou helpt dat niet, ook als t niet glad is ga jij op je bek
NIet teveel gedronken en toch nog op je bek gaan!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
ssshhhhhtttttIk had niet te veel gedronken om 6 uur sávonds sshhhhttt
Duurt lang hoor... tot oud en nieuw!quote:
Tifusveel gezopen op mn nuchtere maagjequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
NIet teveel gedronken en toch nog op je bek gaan!
waarom rare onderbuik gevoel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik raak dat onzekere, rare onderbuikgevoel omtrent mijn relatie ff niet kwijt.
Irritant!
heeft het een recente oorzaak?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik raak dat onzekere, rare onderbuikgevoel omtrent mijn relatie ff niet kwijt.
Irritant!
Misschien met een gesponsorde advertentie op marktplaats?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Irritant!
zozo knulquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Graseter het volgende:
Misschien met een gesponsorde advertentie op marktplaats?
SPOILER: Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Mijn kat is raar, zo ligt die dus vaker:
hij droomt dat ie een schildpad isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Dat kan ook jaquote:
Beetje opstapeling van dingen. Sinds 2 weken belt ie wat minder vaak, minder contact. Van die 2 weken was hij ook weekje ziek, griep enzo. Maandag heel vrolijk en blij aan de telefoon gehad. En daarna vrijwel niet. Had hm ook anderhalve week niet gezien, mede door zijn griep.quote:
Snap hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje opstapeling van dingen. Sinds 2 weken belt ie wat minder vaak, minder contact. Van die 2 weken was hij ook weekje ziek, griep enzo. Maandag heel vrolijk en blij aan de telefoon gehad. En daarna vrijwel niet. Had hm ook anderhalve week niet gezien, mede door zijn griep.
Gister gebeld om naar de bios te gaan, hij stelde het zelf voor maar aan de telefoon klonk hij niet echt enthousiast. We gingen en ik haalde hem bij zijn ouders thuis op. Kreeg aan de deur geen kus dus ik dacht gelijk:het is foute boel!
Rest van de avond bleef ik gek gevoel houden. Maar het was toch gezellig, in bios ook gewoon handen vastgehouden zoals altijd, later ook toen we nog wat gingen drinken. In de auto normaal afscheid genomen en hij zei nog dat er niets was, toen ik er naar vroeg.
Dus hij zegt dat en tóch krijg ik dat gekke gevoel niet weg.
Snap je?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Mijn kat is raar, zo ligt die dus vaker:
Jouw kat heeft geen voorpoten meer.SPOILER: Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij verstopt zequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jouw kat heeft geen voorpoten meer.
laat je het niet te ver komen, dat je door dit gevoel die dingen juist in de hand gaat spelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje opstapeling van dingen. Sinds 2 weken belt ie wat minder vaak, minder contact. Van die 2 weken was hij ook weekje ziek, griep enzo. Maandag heel vrolijk en blij aan de telefoon gehad. En daarna vrijwel niet. Had hm ook anderhalve week niet gezien, mede door zijn griep.
Gister gebeld om naar de bios te gaan, hij stelde het zelf voor maar aan de telefoon klonk hij niet echt enthousiast. We gingen en ik haalde hem bij zijn ouders thuis op. Kreeg aan de deur geen kus dus ik dacht gelijk:het is foute boel!
Rest van de avond bleef ik gek gevoel houden. Maar het was toch gezellig, in bios ook gewoon handen vastgehouden zoals altijd, later ook toen we nog wat gingen drinken. In de auto normaal afscheid genomen en hij zei nog dat er niets was, toen ik er naar vroeg.
Snap je?
Ja, je bedoeld, dat het juist dán mis kan gaan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
laat je het niet te ver komen, dat je door dit gevoel die dingen juist in de hand gaat spelen
als iemand 10 keer aan mij vraagt of er iets is, terwijl er niets is. dan is er ineens wel watquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je bedoeld, dat het juist dán mis kan gaan?
Nou, ik had er normaal nu niet naar gevraagd. Maar hij begon zelf in de auto over iets wat ie vd week had gezegd. Hij hoopte dat dat toen niet lullig overgekomen was. En dat was helemaal niet zo geweest, dus dat was goed. En toen ben ik kort begonnen over dat ik alleen vandaag dat gekke gevoel kreeg, toen hij weinig enthousiast die telefoon opnam en geen kus bij aankomst zeg maar. En op zo'n moment geloof ik ook dat er niets is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand 10 keer aan mij vraagt of er iets is, terwijl er niets is. dan is er ineens wel wat
en het lullige is, je vraagt hem ernaar. hij geeft het antwoord dat je wilt horen. en nog veranderd het gevoel niet. dan vang je inderdaad signalen op die anders zijn dan zijn woorden. heel eerlijk over gevoelens praten kunnen sowieso maar bar weinig mensen... misschien zit ie gewoon niet zo lekker in zijn vel en is er niks mis met de relatie.... je weetet niet... je druk maken kost alleen jou energie..
Héél herkenbaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand 10 keer aan mij vraagt of er iets is, terwijl er niets is. dan is er ineens wel wat
het lullige is, je vraagt hem ernaar. hij geeft het antwoord dat je wilt horen. en nog veranderd het gevoel niet. dan vang je inderdaad signalen op die anders zijn dan zijn woorden. heel eerlijk over gevoelens praten kunnen sowieso maar bar weinig mensen... misschien zit ie gewoon niet zo lekker in zijn vel en is er niks mis met de relatie.... je weetet niet...
Confronteer hem ermee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap je?
Nee, straks jaag ik hem weg. Het is míjn beleving en die is waarschijnlijk niet eens terecht.quote:
Denk je niet dat je een beetje spoken ziet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik had er normaal nu niet naar gevraagd. Maar hij begon zelf in de auto over iets wat ie vd week had gezegd. Hij hoopte dat dat toen niet lullig overgekomen was. En dat was helemaal niet zo geweest, dus dat was goed. En toen ben ik kort begonnen over dat ik alleen vandaag dat gekke gevoel kreeg, toen hij weinig enthousiast die telefoon opnam en geen kus bij aankomst zeg maar. En op zo'n moment geloof ik ook dat er niets is.
Maar ik ging al gespannen naar hem toe en het duurde lang voordat dat gevoel weg was. Er was, voor mijn gevoel, gister iets anders. Zonder dat ik kon zeggen wat het dan was. En ja, ik ben bang dat hij dat gevoel ook had maar dat er eigenlijk niets mis is. Ik wil hem ook niet 'wegduwen' door mijn onzekerheid op zulke momenten.
Ja, ik zie waarschijnlijk ook spoken. Laat ik het zo zeggen, als anderen ons gister zo hebben gezien, was niemand opgevallen dat er iets anders was. Hij pakt in de auto ook bijv. altijd ff mijn hand en dat deed ie gister ook gewoon. Nothing wrong. En afscheid ook niets mis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je niet dat je een beetje spoken ziet?
Ik heb dat op een gegeven moment ook gehad, ik was weg naar Dronten voor een poosje en hij was dus alleen. Toen ik terug kwam voelde het voor mij ook anders, we hebben het uitgepraat en toen was het goed.
dat zijn gewoon kutsituaties waar je weinig mee kan anders dan afwachten en iig zorgen dat je er zelf niet naar handeld....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik had er normaal nu niet naar gevraagd. Maar hij begon zelf in de auto over iets wat ie vd week had gezegd. Hij hoopte dat dat toen niet lullig overgekomen was. En dat was helemaal niet zo geweest, dus dat was goed. En toen ben ik kort begonnen over dat ik alleen vandaag dat gekke gevoel kreeg, toen hij weinig enthousiast die telefoon opnam en geen kus bij aankomst zeg maar. En op zo'n moment geloof ik ook dat er niets is.
Maar ik ging al gespannen naar hem toe en het duurde lang voordat dat gevoel weg was. Er was, voor mijn gevoel, gister iets anders. Zonder dat ik kon zeggen wat het dan was. En ja, ik ben bang dat hij dat gevoel ook had maar dat er eigenlijk niets mis is. Ik wil hem ook niet 'wegduwen' door mijn onzekerheid op zulke momenten.
Dan neem je toch even het hef in eigen handen? Als je behoefte hebt hem te spreken, dan bel jequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik zie waarschijnlijk ook spoken. Laat ik het zo zeggen, als anderen ons gister zo hebben gezien, was niemand opgevallen dat er iets anders was. Hij pakt in de auto ook bijv. altijd ff mijn hand en dat deed ie gister ook gewoon. Nothing wrong. En afscheid ook niets mis.
Ik kan gewoon slecht tegen verandering in contact, bijv. het bellen enzo.
je kan hem ermee op een normale heldere manier confronteren, niet als een emotioneel schreeuwende vrouw op hem af komen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, straks jaag ik hem weg. Het is míjn beleving en die is waarschijnlijk niet eens terecht.
Stereotypesquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem ermee op een normale heldere manier confronteren, niet als een emotioneel schreeuwende vrouw op hem af komen...
dan kan je hem niet wegjagen als er niks is
Niet écht andere signalen nee. Het fysieke contact was gister ook net als anders.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn gewoon kutsituaties waar je weinig mee kan anders dan afwachten en iig zorgen dat je er zelf niet naar handeld....
ik zou maar van zijn woorden uitgaan tenzij je echt andere signalen opvangt..
Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan neem je toch even het hef in eigen handen? Als je behoefte hebt hem te spreken, dan bel je
Ik snap je angst hoor. Maar ik denk dat deze nu niet gegrond isquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet écht andere signalen nee. Het fysieke contact was gister ook net als anders.
En dingen zullen me meer opvallen als ik onzeker ben, dan wanneer ik het niet ben.
[..]
Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is.
Haha nee, maar dat heb ik gister dus ook gedaan. Gewoon ff gevraagd van: "Dus er is niets"? En hij zei toen van niet en stelde die vraag ook aan mij. Toen heb ik kort gezegd wat me opgevallen was die avond. En dat heeft ie uitgelegd. Er was niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
je kan hem ermee op een normale heldere manier confronteren, niet als een emotioneel schreeuwende vrouw op hem af komen...
dan kan je hem niet wegjagen als er niks is
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
zwart/wit gesproken zijn dingen vaak wel duidelijk
kutgevoelquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is.
als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha nee, maar dat heb ik gister dus ook gedaan. Gewoon ff gevraagd van: "Dus er is niets"? En hij zei toen van niet en stelde die vraag ook aan mij. Toen heb ik kort gezegd wat me opgevallen was die avond. En dat heeft ie uitgelegd. Er was niets.![]()
En het knaagt ergens aan me, rationeel moet dat niet. Maar emotioneel voel ik me raar.
Mja, en hij had griep dus niet gezien en weinig gesproken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je angst hoor. Maar ik denk dat deze nu niet gegrond isAls het bellen het enige is...
Ik kan met griep ook niet veel mensen om me heen hebben, fysiek. Veel te vermoeiend, dus dat zou voor hem ook zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, en hij had griep dus niet gezien en weinig gesproken.
Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Het kan elke dag tegenvallen zeg maar.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk.
Zo is het wel inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk.
I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Venco hij vindt je leuk, dat zal echt niet ineens weg zijn door een griepje. Je hebt tijdje terug wel eens gezegd dat hij (daarin net als ik) gewoon soms zo'n periode heeft dat ie net wat minder in z'n vel zit en dus iets anders reageert. Dus miss geldt dat nu ook wel een beetje.
En daarbij is het een man, die zeggen het vaak wel waar het op staat. Of als er echt niks (mbt jullie) dan is er dus niks
maak ej niet zo druk
wijze manquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
zo is het maar net!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....
maar daar gaan ze nog niet van weg natuurlijk.....
Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendinquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo.En ik weet dat ie dat ook meent!
En gister in gesprek met mijn pa heb ik dat contactgebeuren met jou en nu met K ook naast elkaar gelegd. Misschien gaat het bij hem beetje hetzelfde. Periode wel, periode niet. Hij zegt tegen mij ook nooit iets over hoeveelheid contact. Blijkbaar is hij dan wel tevreden, anders had hij het gezegd. Ik vertrouw hem ook echt. Ben gewoon beetje onzeker/bang dat het ineens over is, zijn gevoel voor mij.
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horenquote:
Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.
En doordat ik gister gespannen naar hem toe ging, bleef ik gespannen die avond. Best wel alert enzo. Dus neem alles zwaarder op.
Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horen
quote:
Wat is er mis met hello?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goede ouders!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op relatiegebied wel. Ook met vriendschappen. Met mijn pa kan ik zulke dingen echt goed bespreken. Ik ben wat emotioneler aangelegd dan mijn vader (logisch, man/vrouw
) maar hij begreep wel heel goed waar ik mee zat.
Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofsoquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm.
Wacht, waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofsoBij elke keer krijg ik meer zin om iets kapot te maken
Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendin
Snap je angst, maar voor zover ik het altijd hoor is dat nergens voor nodig
jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappenquote:
is soms wel kut jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.
Is it me you're looking for?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ik doe niet aan serious requestquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappen
Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit"quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef vencodark het volgende:
Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen.Als ik eenmaal iets gewend bent, vind ik het lastig met die verandering om te gaan.
En onze basis is gelegd door dat intense contact in het begin. Misschien is dat met K en mij nu ook wel.
quote:
Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit"
True! Al vind ik Ballerina Girl mooierquote:
quote:
Op een gegeven moment wordt het meer een verplichting/gewoonte en dat heeft weinig toegevoegde waardequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben.
Kutnummer.quote:
I know!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef rival het volgende:
I'm good! Voornamelijk
en jij? vanavond leuke kerstavond thuis?
ik ben t met gras en Samzz eensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ooh die vind ik best leuk. Maar ik luister geen 3FMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |