abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90387728
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik heb europaweg, omgeving amphion en de huet gezien. Maar ik neem aan dat het aan die kant van de stad vergelijkbaar is. En met winterbanden denk ik dat het wel goed te doen is.
Gelukkig, kan ik ontspannen naar mn ouders straks.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:39:54 #202
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_90387732
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Evie het volgende:
-O- ik voel me een 16 jarig mormel.... -O-
hihiihihihiihi
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90387743
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Evie het volgende:

[..]

:X :X :X mis iemand te erg en vanacht opgebleven tot half 7 a 7 uur in de ochtend.. :@
-O- huilbui,,, dat is toch niet normaal meer :(
Aaah, komt goed *;
pi_90387751
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Graseter het volgende:

[..]

Winterbanden. *O*
sta je soms ook stil, omdat die lullo voor je de weg blokkeerd :D
pi_90387752
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kom je bij mij eten dan? :D

Ik ben over 2u helemaal alleen met de kat :o iedereen is of bij familie of vakantie ;(
isse verwegg en brrrr brrrr buiten en weet niet hoe laat kb wou komen praten mja :)
dus
pi_90387759
quote:

[..]

Winterbanden. *O*
hmm, als alle auto's vaststaan, helpt dat blijkbaar ook niet meer, anders zouden er nog wel mensen weg komen.
pi_90387769
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Evie het volgende:

[..]

:X :X :X mis iemand te erg en vanacht opgebleven tot half 7 a 7 uur in de ochtend.. :@
-O- huilbui,,, dat is toch niet normaal meer :(
moet je diegene tijdelijk missen of is iets over?
pi_90387783
quote:

[..]

Winterbanden. *O*
Had ik die maar onder mn lichaam dan was ik niet zo hard op mn bek gegaan eergister... :7
dus
pi_90387785
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef Evie het volgende:

[..]

isse verwegg en brrrr brrrr buiten en weet niet hoe laat kb wou komen praten mja :)
Aah, zo ver is t niet :o de bus *O* k breng je wel weer thuis :Y Kijk maar ff, kb gewoon laten weten dat je er van X tot X tijd niet bent ;)
pi_90387787
Ik ga zo gewoon in bed liggen en kom er pas uit als ik mijn cadeautje mag uitpakken. Zo gezellig ben ik. :')
pi_90387800
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Evie het volgende:

[..]

Had ik die maar onder mn lichaam dan was ik niet zo hard op mn bek gegaan eergister... :7
bij jou helpt dat niet, ook als t niet glad is ga jij op je bek :Y)
pi_90387811
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef rival het volgende:

[..]

moet je diegene tijdelijk missen of is iets over?
Tijdelijk missen O+ :@ :@ :@ -O- :'( :@ :@ :D
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:43:14 #213
262674 Graseter
pi_90387843
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ook in de zomer op een rubberen mat.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90387844
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef Evie het volgende:

[..]

Tijdelijk missen O+ :@ :@ :@ -O- :'( :@ :@ :D
dan verdien je best een :')
pi_90387850
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ssshhhhhttttt ;) Ik had niet te veel gedronken om 6 uur sávonds sshhhhttt ;)
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:44:16 #216
262674 Graseter
pi_90387884
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Evie het volgende:

[..]

ssshhhhhttttt ;) Ik had niet te veel gedronken om 6 uur sávonds sshhhhttt ;)
NIet teveel gedronken en toch nog op je bek gaan! :o
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90387905
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

dan verdien je best een :')
Duurt lang hoor... tot oud en nieuw!
Hmz en met een ex van me vond ik het na 1 dag geen probleem dat ik m 15 dagen niet zou zien,... en dan dacht ik party... tijd voor mezelf en vrienden jeej *O*
Maar nu.... -O-
dus
pi_90387920
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:

[..]

NIet teveel gedronken en toch nog op je bek gaan! :o
Tifusveel gezopen op mn nuchtere maagje O+
dus
pi_90387940
Bah, ik raak dat onzekere, rare onderbuikgevoel omtrent mijn relatie ff niet kwijt.
Irritant! :(
pi_90387973
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik raak dat onzekere, rare onderbuikgevoel omtrent mijn relatie ff niet kwijt.
waarom rare onderbuik gevoel?
dus
pi_90387993
quote:
heeft het een recente oorzaak?
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:47:52 #222
262674 Graseter
pi_90388011
quote:
Misschien met een gesponsorde advertentie op marktplaats?
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90388046
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Graseter het volgende:

Misschien met een gesponsorde advertentie op marktplaats?
zozo knul :D
pi_90388055
Mijn kat is raar, zo ligt die dus vaker 8)7 :
SPOILER: Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90388089
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PeuRac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij droomt dat ie een schildpad is ;)
dus
pi_90388123
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Evie het volgende:

[..]

hij droomt dat ie een schildpad is ;)
Dat kan ook ja :D
pi_90388132
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef Evie het volgende:

[..]

waarom rare onderbuik gevoel?
Beetje opstapeling van dingen. Sinds 2 weken belt ie wat minder vaak, minder contact. Van die 2 weken was hij ook weekje ziek, griep enzo. Maandag heel vrolijk en blij aan de telefoon gehad. En daarna vrijwel niet. Had hm ook anderhalve week niet gezien, mede door zijn griep.
Gister gebeld om naar de bios te gaan, hij stelde het zelf voor maar aan de telefoon klonk hij niet echt enthousiast. We gingen en ik haalde hem bij zijn ouders thuis op. Kreeg aan de deur geen kus dus ik dacht gelijk: :o het is foute boel!
Rest van de avond bleef ik gek gevoel houden. Maar het was toch gezellig, in bios ook gewoon handen vastgehouden zoals altijd, later ook toen we nog wat gingen drinken. In de auto normaal afscheid genomen en hij zei nog dat er niets was, toen ik er naar vroeg.
Dus hij zegt dat en tóch krijg ik dat gekke gevoel niet weg.

Snap je? :@
pi_90388173
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Beetje opstapeling van dingen. Sinds 2 weken belt ie wat minder vaak, minder contact. Van die 2 weken was hij ook weekje ziek, griep enzo. Maandag heel vrolijk en blij aan de telefoon gehad. En daarna vrijwel niet. Had hm ook anderhalve week niet gezien, mede door zijn griep.
Gister gebeld om naar de bios te gaan, hij stelde het zelf voor maar aan de telefoon klonk hij niet echt enthousiast. We gingen en ik haalde hem bij zijn ouders thuis op. Kreeg aan de deur geen kus dus ik dacht gelijk: :o het is foute boel!
Rest van de avond bleef ik gek gevoel houden. Maar het was toch gezellig, in bios ook gewoon handen vastgehouden zoals altijd, later ook toen we nog wat gingen drinken. In de auto normaal afscheid genomen en hij zei nog dat er niets was, toen ik er naar vroeg.

Snap het :)
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:51:59 #229
262674 Graseter
pi_90388185
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PeuRac het volgende:
SPOILER: Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Jouw kat heeft geen voorpoten meer. ;(
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90388246
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Graseter het volgende:

[..]

Jouw kat heeft geen voorpoten meer. ;(
hij verstopt ze :') Z'n poten liggen bijna altijd dubbel gevouwen :{
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:55:31 #231
262674 Graseter
pi_90388333
Ik was gister naar Destine geweest. :')
Een grote massa aan 12 jarige schreeuwende meisjes. :')
Thuis aangekomen vroeg m'n vader, "Was het hier ook wringen en duwen?"
Hij bedoelde moshe. :D
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90388359
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Evie het volgende:

[..]

Snap het :)
Nou, en nu zit ik dus met dat gekke gevoel.
pi_90388360
quote:

[..]

laat je het niet te ver komen, dat je door dit gevoel die dingen juist in de hand gaat spelen ;)
pi_90388388
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef rival het volgende:

[..]

laat je het niet te ver komen, dat je door dit gevoel die dingen juist in de hand gaat spelen ;)
Ja, je bedoeld, dat het juist dán mis kan gaan?
pi_90388503
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, je bedoeld, dat het juist dán mis kan gaan?
als iemand 10 keer aan mij vraagt of er iets is, terwijl er niets is. dan is er ineens wel wat :+

het lullige is, je vraagt hem ernaar. hij geeft het antwoord dat je wilt horen. en nog veranderd het gevoel niet. dan vang je inderdaad signalen op die anders zijn dan zijn woorden. heel eerlijk over gevoelens praten kunnen sowieso maar bar weinig mensen... misschien zit ie gewoon niet zo lekker in zijn vel en is er niks mis met de relatie.... je weetet niet...
pi_90388633
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef rival het volgende:

[..]

als iemand 10 keer aan mij vraagt of er iets is, terwijl er niets is. dan is er ineens wel wat :+

en het lullige is, je vraagt hem ernaar. hij geeft het antwoord dat je wilt horen. en nog veranderd het gevoel niet. dan vang je inderdaad signalen op die anders zijn dan zijn woorden. heel eerlijk over gevoelens praten kunnen sowieso maar bar weinig mensen... misschien zit ie gewoon niet zo lekker in zijn vel en is er niks mis met de relatie.... je weetet niet... je druk maken kost alleen jou energie..
Nou, ik had er normaal nu niet naar gevraagd. Maar hij begon zelf in de auto over iets wat ie vd week had gezegd. Hij hoopte dat dat toen niet lullig overgekomen was. En dat was helemaal niet zo geweest, dus dat was goed. En toen ben ik kort begonnen over dat ik alleen vandaag dat gekke gevoel kreeg, toen hij weinig enthousiast die telefoon opnam en geen kus bij aankomst zeg maar. En op zo'n moment geloof ik ook dat er niets is.
Maar ik ging al gespannen naar hem toe en het duurde lang voordat dat gevoel weg was. Er was, voor mijn gevoel, gister iets anders. Zonder dat ik kon zeggen wat het dan was. En ja, ik ben bang dat hij dat gevoel ook had maar dat er eigenlijk niets mis is. Ik wil hem ook niet 'wegduwen' door mijn onzekerheid op zulke momenten.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:03:06 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388634
Thuis. Niet gevallen O+ En m'n schoenen zijn dinsdag klaar, ruim op tijd voor oud en nieuw O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90388645
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef rival het volgende:

[..]

het lullige is, je vraagt hem ernaar. hij geeft het antwoord dat je wilt horen. en nog veranderd het gevoel niet. dan vang je inderdaad signalen op die anders zijn dan zijn woorden. heel eerlijk over gevoelens praten kunnen sowieso maar bar weinig mensen... misschien zit ie gewoon niet zo lekker in zijn vel en is er niks mis met de relatie.... je weetet niet...
Héél herkenbaar _O-
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:03:56 #239
262674 Graseter
pi_90388660
quote:

[..]

Confronteer hem ermee.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90388708
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef Graseter het volgende:

[..]

Confronteer hem ermee.
Nee, straks jaag ik hem weg. Het is míjn beleving en die is waarschijnlijk niet eens terecht.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:05:25 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388717
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, ik had er normaal nu niet naar gevraagd. Maar hij begon zelf in de auto over iets wat ie vd week had gezegd. Hij hoopte dat dat toen niet lullig overgekomen was. En dat was helemaal niet zo geweest, dus dat was goed. En toen ben ik kort begonnen over dat ik alleen vandaag dat gekke gevoel kreeg, toen hij weinig enthousiast die telefoon opnam en geen kus bij aankomst zeg maar. En op zo'n moment geloof ik ook dat er niets is.
Maar ik ging al gespannen naar hem toe en het duurde lang voordat dat gevoel weg was. Er was, voor mijn gevoel, gister iets anders. Zonder dat ik kon zeggen wat het dan was. En ja, ik ben bang dat hij dat gevoel ook had maar dat er eigenlijk niets mis is. Ik wil hem ook niet 'wegduwen' door mijn onzekerheid op zulke momenten.
Denk je niet dat je een beetje spoken ziet? :@

Ik heb dat op een gegeven moment ook gehad, ik was weg naar Dronten voor een poosje en hij was dus alleen. Toen ik terug kwam voelde het voor mij ook anders, we hebben het uitgepraat en toen was het goed.
pi_90388773
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk je niet dat je een beetje spoken ziet? :@

Ik heb dat op een gegeven moment ook gehad, ik was weg naar Dronten voor een poosje en hij was dus alleen. Toen ik terug kwam voelde het voor mij ook anders, we hebben het uitgepraat en toen was het goed.
Ja, ik zie waarschijnlijk ook spoken. Laat ik het zo zeggen, als anderen ons gister zo hebben gezien, was niemand opgevallen dat er iets anders was. Hij pakt in de auto ook bijv. altijd ff mijn hand en dat deed ie gister ook gewoon. Nothing wrong. En afscheid ook niets mis.
Ik kan gewoon slecht tegen verandering in contact, bijv. het bellen enzo. :@
pi_90388824
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

dat zijn gewoon kutsituaties waar je weinig mee kan anders dan afwachten en iig zorgen dat je er zelf niet naar handeld....
ik zou maar van zijn woorden uitgaan tenzij je echt andere signalen opvangt..
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:08:30 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388825
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, ik zie waarschijnlijk ook spoken. Laat ik het zo zeggen, als anderen ons gister zo hebben gezien, was niemand opgevallen dat er iets anders was. Hij pakt in de auto ook bijv. altijd ff mijn hand en dat deed ie gister ook gewoon. Nothing wrong. En afscheid ook niets mis.
Ik kan gewoon slecht tegen verandering in contact, bijv. het bellen enzo. :@
Dan neem je toch even het hef in eigen handen? Als je behoefte hebt hem te spreken, dan bel je :)
pi_90388862
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, straks jaag ik hem weg. Het is míjn beleving en die is waarschijnlijk niet eens terecht.
je kan hem ermee op een normale heldere manier confronteren, niet als een emotioneel schreeuwende vrouw op hem af komen...

dan kan je hem niet wegjagen als er niks is :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:10:11 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388882
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef rival het volgende:

[..]

je kan hem ermee op een normale heldere manier confronteren, niet als een emotioneel schreeuwende vrouw op hem af komen...

Stereotypes O+
pi_90388900
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef rival het volgende:

[..]

dat zijn gewoon kutsituaties waar je weinig mee kan anders dan afwachten en iig zorgen dat je er zelf niet naar handeld....
ik zou maar van zijn woorden uitgaan tenzij je echt andere signalen opvangt..
Niet écht andere signalen nee. Het fysieke contact was gister ook net als anders.
En dingen zullen me meer opvallen als ik onzeker ben, dan wanneer ik het niet ben.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan neem je toch even het hef in eigen handen? Als je behoefte hebt hem te spreken, dan bel je :)
Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is. :@
pi_90388924
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stereotypes O+
zwart/wit gesproken zijn dingen vaak wel duidelijk O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:12:09 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388939
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niet écht andere signalen nee. Het fysieke contact was gister ook net als anders.
En dingen zullen me meer opvallen als ik onzeker ben, dan wanneer ik het niet ben.

[..]

Dat is wel zo en soms bel ik ook. Daar gaat het niet om. Maar ik vind het soms zo lastig, dat contact. Paar weken ook 2 keer per dag bellen. Altijd leuk enzo. En nu sinds 2 weken toevallig niet meer. Ik ben gewoon beetje bang dat het ineens over is. :@
Ik snap je angst hoor. Maar ik denk dat deze nu niet gegrond is :* Als het bellen het enige is...
pi_90388944
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef rival het volgende:

[..]

Haha nee, maar dat heb ik gister dus ook gedaan. Gewoon ff gevraagd van: "Dus er is niets"? En hij zei toen van niet en stelde die vraag ook aan mij. Toen heb ik kort gezegd wat me opgevallen was die avond. En dat heeft ie uitgelegd. Er was niets. :)
En het knaagt ergens aan me, rationeel moet dat niet. Maar emotioneel voel ik me raar.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:12:23 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90388948
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:11 schreef rival het volgende:

[..]

zwart/wit gesproken zijn dingen vaak wel duidelijk O+
Ja O+ That's why I love them O+
pi_90388959
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:

kutgevoel :*
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:13:08 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90388970
Venco hij vindt je leuk, dat zal echt niet ineens weg zijn door een griepje. Je hebt tijdje terug wel eens gezegd dat hij (daarin net als ik) gewoon soms zo'n periode heeft dat ie net wat minder in z'n vel zit en dus iets anders reageert. Dus miss geldt dat nu ook wel een beetje.
En daarbij is het een man, die zeggen het vaak wel waar het op staat. Of als er echt niks (mbt jullie) dan is er dus niks :)

maak ej niet zo druk :*
pi_90388988
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha nee, maar dat heb ik gister dus ook gedaan. Gewoon ff gevraagd van: "Dus er is niets"? En hij zei toen van niet en stelde die vraag ook aan mij. Toen heb ik kort gezegd wat me opgevallen was die avond. En dat heeft ie uitgelegd. Er was niets. :)
En het knaagt ergens aan me, rationeel moet dat niet. Maar emotioneel voel ik me raar.
als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....
maar daar gaan ze nog niet van weg natuurlijk.....
pi_90388997
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap je angst hoor. Maar ik denk dat deze nu niet gegrond is :* Als het bellen het enige is...
Mja, en hij had griep dus niet gezien en weinig gesproken.
Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Het kan elke dag tegenvallen zeg maar.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk. O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:15:34 #256
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_90389053
Hello!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:15:45 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389059
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
Hello!
hi :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:15:58 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389064
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gisteravond na thuiskomst nog 2 uur met mijn vader gepraat hierover. En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
Hij vertelde van mijn moeder en hij in hun verkeringstijd (eind jaren 70). Ze zagen elkaar in het weekend en belde alleen op woensdag een kwartiertje ofzo. En voor de rest niet.
Hij vond dat veel beter dan deze tijd waarin je 'altijd' maar tijd moet hebben voor elkaar. Dat idee hielp mij toch wel. Dat hele gesprek eigenlijk. O+
Ik kan met griep ook niet veel mensen om me heen hebben, fysiek. Veel te vermoeiend, dus dat zou voor hem ook zo kunnen zijn.

Gelukkig heeft je vader je fijn op kunnen beuren O+
pi_90389071
quote:

[..]

Zo is het wel inderdaad!
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_90389077
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Venco hij vindt je leuk, dat zal echt niet ineens weg zijn door een griepje. Je hebt tijdje terug wel eens gezegd dat hij (daarin net als ik) gewoon soms zo'n periode heeft dat ie net wat minder in z'n vel zit en dus iets anders reageert. Dus miss geldt dat nu ook wel een beetje.
En daarbij is het een man, die zeggen het vaak wel waar het op staat. Of als er echt niks (mbt jullie) dan is er dus niks :)

maak ej niet zo druk :*
I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo. O+ En ik weet dat ie dat ook meent!
En gister in gesprek met mijn pa heb ik dat contactgebeuren met jou en nu met K ook naast elkaar gelegd. Misschien gaat het bij hem beetje hetzelfde. Periode wel, periode niet. Hij zegt tegen mij ook nooit iets over hoeveelheid contact. Blijkbaar is hij dan wel tevreden, anders had hij het gezegd. Ik vertrouw hem ook echt. Ben gewoon beetje onzeker/bang dat het ineens over is, zijn gevoel voor mij. :@
pi_90389079
quote:
En hij zei ook dat teleurstelling van contact nu veel sneller gebeurd vanwege de mobieltjes en smsjes altijd.
wijze man ;)
pi_90389091
quote:

[..]

zo is het maar net! :Y
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:17:16 #263
262674 Graseter
pi_90389127
quote:
Hello!
TIETEN!
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90389129
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:13 schreef rival het volgende:

[..]

als je er echt zo duidelijk over hebt gesproken dan denk ik ook wel dat je nu spoken ziet....
maar daar gaan ze nog niet van weg natuurlijk.....
Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.
En doordat ik gister gespannen naar hem toe ging, bleef ik gespannen die avond. Best wel alert enzo. Dus neem alles zwaarder op.
pi_90389147
quote:
Hello!
Hey babe :*
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:17:39 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389149
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

I know. En kreeg vd week nog smsje dat ie van me houdt enzo. O+ En ik weet dat ie dat ook meent!
En gister in gesprek met mijn pa heb ik dat contactgebeuren met jou en nu met K ook naast elkaar gelegd. Misschien gaat het bij hem beetje hetzelfde. Periode wel, periode niet. Hij zegt tegen mij ook nooit iets over hoeveelheid contact. Blijkbaar is hij dan wel tevreden, anders had hij het gezegd. Ik vertrouw hem ook echt. Ben gewoon beetje onzeker/bang dat het ineens over is, zijn gevoel voor mij. :@
Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendin ;)
Snap je angst, maar voor zover ik het altijd hoor is dat nergens voor nodig
pi_90389181
quote:
Hello!
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horen :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:18:19 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389190
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Spook wordt wel lichter, het helpt het nu even uiteen te zetten hoor.
En doordat ik gister gespannen naar hem toe ging, bleef ik gespannen die avond. Best wel alert enzo. Dus neem alles zwaarder op.
Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:18:40 #269
262674 Graseter
pi_90389206
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90389207
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef rival het volgende:

[..]

wijze man ;)
:Y Op relatiegebied wel. Ook met vriendschappen. Met mijn pa kan ik zulke dingen echt goed bespreken. Ik ben wat emotioneler aangelegd dan mijn vader (logisch, man/vrouw :+ ) maar hij begreep wel heel goed waar ik mee zat.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:02 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389227
quote:

[..]

Wat is er mis met hello? :o
pi_90389241
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

:Y Op relatiegebied wel. Ook met vriendschappen. Met mijn pa kan ik zulke dingen echt goed bespreken. Ik ben wat emotioneler aangelegd dan mijn vader (logisch, man/vrouw :+ ) maar hij begreep wel heel goed waar ik mee zat.
goede ouders! :Y
dus
pi_90389246
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Graseter het volgende:

[..]

Ik word all gek van die Hello die ze heel de tijd afspelen bij 3fm. :')
Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofso :r Bij elke keer krijg ik meer zin om iets kapot te maken :r
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:31 #274
220609 Nouk84
pi_90389252
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef rival het volgende:
Hey babe :*
Hi mop :*

How are you?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:47 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389270
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daarom dus, ding komt minimaal 1x per uur langs ofso :r Bij elke keer krijg ik meer zin om iets kapot te maken :r
Wacht, waar hebben we het over? :+
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:48 #276
262674 Graseter
pi_90389273
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hello. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90389283
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendin ;)
Snap je angst, maar voor zover ik het altijd hoor is dat nergens voor nodig
Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen. :@ Als ik eenmaal iets gewend bent, vind ik het lastig met die verandering om te gaan.
En onze basis is gelegd door dat intense contact in het begin. Misschien is dat met K en mij nu ook wel. :)
pi_90389285
quote:

[..]

jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappen :'(
pi_90389287
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.
is soms wel kut ja :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:08 #280
220609 Nouk84
pi_90389294
quote:
Is it me you're looking for? O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:12 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389298
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappen :'(
Nee, ik doe niet aan serious request :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:26 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389305
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Prachtig nummer _O_
pi_90389314
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef rival het volgende:

[..]

:Y Wordt er zelf ook niet altijd vrolijk van. :')
pi_90389318
Zo ben er weer, uit verveling maar de koffieapparaat schoongemaakt.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:51 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389320
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef vencodark het volgende:

Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen. :@ Als ik eenmaal iets gewend bent, vind ik het lastig met die verandering om te gaan.
En onze basis is gelegd door dat intense contact in het begin. Misschien is dat met K en mij nu ook wel. :)
Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit" :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:58 #286
262674 Graseter
pi_90389327
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, hello.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90389331
quote:

[..]

Wacht, waar hebben we het over? :+

en dat dan minimaal 1x per uur :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:21:08 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389334
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef rival het volgende:

Ben blij dat ik daar zelden last van heb :)
pi_90389342
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hi mop :*

How are you?
I'm good! Voornamelijk :7

en jij? vanavond leuke kerstavond thuis? :)
pi_90389347
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit" :P
Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben. :`)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:21:46 #291
220609 Nouk84
pi_90389353
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
Prachtig nummer _O_
True! Al vind ik Ballerina Girl mooier O+
pi_90389366
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*O*
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:23 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90389379
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben. :`)
Op een gegeven moment wordt het meer een verplichting/gewoonte en dat heeft weinig toegevoegde waarde :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:26 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90389382
quote:

[..]

Kutnummer.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:26 #295
262674 Graseter
pi_90389383
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Evie het volgende:

[..]

*O*
:r
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:37 #296
220609 Nouk84
pi_90389390
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef rival het volgende:
I'm good! Voornamelijk :7

en jij? vanavond leuke kerstavond thuis? :)
I know! :Y)

Vanavond thuis, gewoon gezellig samenzijn, niets bijzonders. Zondag naar het huis van mijn oma met de hele fam. En jij?
pi_90389409
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:

[..]

:r
:')
dus
pi_90389424
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef Evie het volgende:

[..]

:')
ik ben t met gras en Samzz eens :')
pi_90389443
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik ben t met gras en Samzz eens :')
SPOILER
dus
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:25:20 #300
220609 Nouk84
pi_90389469
quote:

Ooh die vind ik best leuk. Maar ik luister geen 3FM :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')