Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou het zelf ook al aanhalen. Wij hebben ook (door mij) soms weinig contact, maar dat komt altijd terug en je bent nog altijd m'n vriendin
Snap je angst, maar voor zover ik het altijd hoor is dat nergens voor nodig
jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappenquote:
is soms wel kut jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je analyseert gewoon graag. Wat niet altijd het juiste is, maar dat zit in het beestje.
Is it me you're looking for?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan dat KUT NUMMER dus echt niet meer horen
Nee, ik doe niet aan serious requestquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt niet de hele dag 3fm op staan al een week lang, dan zou je t snappen
Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit"quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef vencodark het volgende:
Ja, en dat verandering in contact tussen ons moet ik ook vreselijk aan wennen.Als ik eenmaal iets gewend bent, vind ik het lastig met die verandering om te gaan.
En onze basis is gelegd door dat intense contact in het begin. Misschien is dat met K en mij nu ook wel.
quote:
Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet maar zo denken "gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit"
True! Al vind ik Ballerina Girl mooierquote:
quote:
Op een gegeven moment wordt het meer een verplichting/gewoonte en dat heeft weinig toegevoegde waardequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn pa vroeg zich ook af waarom je elke dag contact met elkaar moet hebben.
Kutnummer.quote:
I know!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef rival het volgende:
I'm good! Voornamelijk
en jij? vanavond leuke kerstavond thuis?
ik ben t met gras en Samzz eensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ooh die vind ik best leuk. Maar ik luister geen 3FMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |