abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90385074
1s.gif

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is een open datingtopic, dus laat je stoutste dromen uitkomen!

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je bij de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90385087
Voor mijn zwangerschap had ik best een open relatie kunnen aangaan. Maar hubbie wilde dat niet.
Op dit moment lukt me dat niet en word ik bij wijze van spreke al jaloers als er een andere meid bij hem achter op zit op de motor :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:25:09 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385101
Mja, ik snap niet waarom iemand vreemd zou willen gaan en waarom iemand met een persoon die een relatie heeft wil neuken.

I just don't get it :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90385103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mooi dat mannen daar meer moeite mee hebben dan vrouwen :D (ben wel eens benaderd door vriendinnen van vrienden :X )
een ex zou onder bepaalde omstandigheden nog kunnen, de chick van een maat... nooit :N
pi_90385125
*dit is de voicemail van Samzz, ben je geil, er zijn nog 12 wachtenden voor u. Spreek u naam en woonplaats in na de piep*

Damn -O-
pi_90385126
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef rival het volgende:

[..]

een ex zou onder bepaalde omstandigheden nog kunnen, de chick van een maat... nooit :N
En bij ex vraag ik dan nog toestemming ook :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:25:55 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef xFriendx het volgende:
*dit is de voicemail van Samzz, ben je geil, er zijn nog 12 wachtenden voor u. Spreek u naam en woonplaats in na de piep*

Damn -O-
Uw ;(
pi_90385150
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef xFriendx het volgende:

Damn -O-
Hahaha _O- sorry, ik zal ophangen, hebben jullie ook een kans :@
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:26:09 #9
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_90385152
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik snap niet waarom iemand vreemd zou willen gaan en waarom iemand met een persoon die een relatie heeft wil neuken.

Same :D Toen ik nog met ex was piekerde ik er niet over :D Kwam nieteens in m'n gedachten op :P.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:26:31 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385166
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom een maat niet en een ander wel?

Ik snap het echt niet :')
pi_90385178
quote:

als je een ONS doet of iets wat alleen om seks gaat... dan moet je je niet druk maken om wat die ander verder doet met zijn vrije tijd...

dat diegene dat de partner aan doet is hun pakkie an, ik zou het zelf niet doen :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:27:11 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385190
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef oshiro het volgende:

[..]

Same :D Toen ik nog met ex was piekerde ik er niet over :D Kwam nieteens in m'n gedachten op :P.
Ik ook niet... Ik heb nooit de behoefte gehad vreemd te gaan. Als je dat wel hebt, zit er iets niet goed imo en moet er gepraat worden.
pi_90385195
De meeste van mijn vrienden hebben toch een andere vrouwensmaak dan ik. :)

Heb maar 2 meiden gehad van wie ik andere bedpartners ken trouwens. En dat was na mij.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 24 december 2010 @ 11:27:28 #14
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90385204
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook niet... Ik heb nooit de behoefte gehad vreemd te gaan. Als je dat wel hebt, zit er iets niet goed imo en moet er gepraat worden.
Precies.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_90385207
quote:

Iemand neuken met een relatie heeft heel veel voordelen. Je hoeft niet bang te zijn dat er snel meer gevoelens zijn, want als ze weg wilde, was ze al gegaan. Je hebt wel de lusten, niet de "lasten"
pi_90385212
Een dame met een relatie (geen open relatie) laat ik dus lekker links liggen, vaak dus wat meer stiekem doen want het mag niet uit komen en met wat pech is haar vent een Neanderthaler en schuift ie zijn eigen falen af op jou en krijg je daar weer gezeur mee.

Liever gewoon iets met no strings attached.
pi_90385217
Heerlijk filmpje!

Samzz, ook iets voor jou ;)

pi_90385227
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bro-code, je blijft van de vriendin van je vriend af ^O^
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:28:14 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385231
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef rival het volgende:

[..]

als je een ONS doet of iets wat alleen om seks gaat... dan moet je je niet druk maken om wat die ander verder doet met zijn vrije tijd...

dat diegene dat de partner aan doet is hun pakkie an, ik zou het zelf niet doen :)
Ik zou er niet eens aan mee willen werken. Imo blijf je van mensen die ik een relatie zitten af. Maar goed, ieder heeft zijn eigen normen en waarden.

Ik vraag me alleen af of je zelf ook blij zou worden als iemand anders je vriendin zou neuken.
pi_90385238
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

ik heb met mijn maten wat te maken, er is een vriendschap. die ander ken ik niet, dus zijn niet mijn zaken...
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:28:50 #21
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90385249
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens aan mee willen werken. Imo blijf je van mensen die ik een relatie zitten af. Maar goed, ieder heeft zijn eigen normen en waarden.

Ik vraag me alleen af of je zelf ook blij zou worden als iemand anders je vriendin zou neuken.
Ja vaak werkt dat maar een kant op :')
pi_90385253
quote:

[..]

Ik zou haar die goeie nacht wel gunnen ja. :)

Maar liever een onbekende dan een vriend zeg maar. ;)

vrijdag 24 december 2010 @ 11:29:03 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385259
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb met mijn maten wat te maken, er is een vriendschap. die ander ken ik niet, dus zijn niet mijn zaken...
Tot hij met een knuppel voor je deur staat :)
pi_90385266
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:

[..]

Dat dus. Bovendien; vertrouwen.

pi_90385270
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb wel eens de behoefte gehad, zelfs op het punt gestaan om het te doen (lang verhaal, vertel ik nog wel een keer). Uiteindelijk heel blij dat ik het niet heb gedaan en over gepraat. Daarna nog 2jaar een goede relatie gehad :Y
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:30:22 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385296
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bro-code, je blijft van de vriendin van je vriend af ^O^
Maar waarom dan wel de vriendin van een ander pakken alleen om je lusten te botvieren? Zoek dan een vrijgezelle meid.

Damn, wat een deceptie topic is dit :')
pi_90385303
quote:

Nee, maar ik zou dat niet de ander kwalijk nemen... die pakt gewoon een kans die hij aangeboden krijgt... dan was het tussen ons dus niet goed....

wanneer dit voorkomt komt het wel bij hun vandaan trouwens.. ik ga dat niet bewust opzoeken en kapot maken..
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:31:25 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385325
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou dat niet de ander kwalijk nemen... die pakt gewoon een kans die hij aangeboden krijgt... dan was het tussen ons dus niet goed....

wanneer dit voorkomt komt het wel bij hun vandaan trouwens.. ik ga dat niet bewust opzoeken en kapot maken..
Meewerken is imo bewust kapot maken.

Mja, ik zal wel ouderwets zijn, mensen die meewerken aan vreemdgaan :r
pi_90385332
quote:

[..]

Uiteraard wordt je daar niet blij van, maar dat ligt dan ook deels aan mij. Dus het zou niet het einde van de wereld zijn.
pi_90385335
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doe dan dus met je mee. Alles wat bezet is zonder open relatie is een no-go area bij mij.
pi_90385352
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat dus. Bovendien; vertrouwen.
De ironie. Als je daadwerkelijk waarde aan vertrouwen zou hechten, dan zou je het ook niet tof vinden dat die andere persoon met je vreemdgaat, me dunkt.
pi_90385356
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tot hij met een knuppel voor je deur staat :)
Dan ga ik vanuit de brievenbus uitleggen dat ie bij haar moet zijn ;(
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:32:55 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385372
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Uiteraard wordt je daar niet blij van, maar dat ligt dan ook deels aan mij. Dus het zou niet het einde van de wereld zijn.
Maar, waarom zou je die andere jongen een mogelijke relatiebreuk aan willen doen, alleen omdat je zelf dan even je leuter in een kut kan hangen?

Ik snap dat echt niet :') Zijn mannen zo egoïstisch?
pi_90385376
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die discussie hebben we eerder gehad, maar wat als je het niet weet? Heb t wel eens mee gemaakt, kende dr zelfs al een tijdje, wilde alleen scharrelen enzo, pas na een paar keer kwam ik er achter dat ze zelfs getrouwd was. Maar dan ga ik er niet meteen me stoppen :')
pi_90385380
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:

[..]

Dan ga ik vanuit de brievenbus uitleggen dat ie bij haar moet zijn ;(
Of je zet hard Shaggy aan met 'it wasn't me* :7
pi_90385383
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik doe dan dus met je mee. Alles wat bezet is zonder open relatie is een no-go area bij mij.
Ik zal er zeker niet op inzetten. Maar als je een meid ontmoet bij het uitgaan en ze zegt dat ze een vriend heeft, maar ze wil seks, wie ben ik dan om nee te zeggen? :D

vrijdag 24 december 2010 @ 11:34:01 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385414
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die discussie hebben we eerder gehad, maar wat als je het niet weet? Heb t wel eens mee gemaakt, kende dr zelfs al een tijdje, wilde alleen scharrelen enzo, pas na een paar keer kwam ik er achter dat ze zelfs getrouwd was. Maar dan ga ik er niet meteen me stoppen :')
Dat je het niet weet, kan gebeuren. Het is aan haar het eerlijk te vertellen en als ze dat doet, waarom zou je dan verder gaan?

:')
pi_90385422
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, waarom zou je die andere jongen een mogelijke relatiebreuk aan willen doen, alleen omdat je zelf dan even je leuter in een kut kan hangen?

Nee, maar ik denk dan wel, als ik het niet doe, gaat ze wel naar een ander toe, als die behoefte er is, moet die vervuld worden, weet jij ook ;)
pi_90385428
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Techno het volgende:

[..]

De ironie. Als je daadwerkelijk waarde aan vertrouwen zou hechten, dan zou je het ook niet tof vinden dat die andere persoon met je vreemdgaat, me dunkt.
Het gaat mij om vertrouwen onder vrienden. Willekeurige mensen heb ik weinig mee. Vrienschap en dus vertrouwen en dus liefde moet je verdienen imo.

pi_90385435
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Techno het volgende:

[..]

zo een meid zal ik zelf ook niet kunnen vertrouwen en geen relatie mee aan gaan :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:34:31 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385438
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dan wel, als ik het niet doe, gaat ze wel naar een ander toe, als die behoefte er is, moet die vervuld worden, weet jij ook ;)
Ah, schiet op zeg :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:34:40 #42
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90385446
quote:

[..]

pi_90385449
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat je het niet weet, kan gebeuren. Het is aan haar het eerlijk te vertellen en als ze dat doet, waarom zou je dan verder gaan?

Omdat het te lekker is om mee te stoppen?
pi_90385453
Samzz komt niet meer vandaag, dus ga ik maar douchen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 24 december 2010 @ 11:35:10 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385460
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Samzz komt niet meer vandaag, dus ga ik maar douchen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:35:30 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385468
quote:

[..]

Omdat het te lekker is om mee te stoppen?
Zoals ik zei, mannen zijn egoïstisch dus.

Damn, wat een afknapper zeg...
pi_90385471
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

"dan doet ze het wel met een ander"

genoeg vrouwen ook hoor die bezette mannen pakken :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:37:03 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90385510
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef rival het volgende:

[..]

Nee, dat maakt alles natuurlijk helemaal oke :')
pi_90385511
Ik ken zat meisjes die vreemd zijn gegaan ;) 1 pot nat.
pi_90385512
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef rival het volgende:

[..]

In de hoop dat die hun vrouw aan de kant zet, voor haar.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')