Of je bent juist zo ontspannen, dat het gewoon kan/gebeurt voordat je t door hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan laat je niet alles gebeuren. Of kan je je niet (ik niet) helemaal relaxen..
Komt ze in eens aanzetten met een dildo. Ja J. ik wil die even diep in je kontje boren, dat vind ik zo geil!
Dat wil niet zeggen dat je het bij iemand die je wel kent dat wel zou doen natuurlijk
Ligt er ook aan wat zij aanbrengt als nieuw
aha.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar sta je dan in je mini rokje, hoge hakjes en geile lingerie om even een beurt te ontvangen of geven
[..]
Nope.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar sta je dan in je mini rokje, hoge hakjes en geile lingerie om even een beurt te ontvangen of geven
Dr is niks gebeurd dat ik niet wildequote:
Ik heb best zin in een beurt (wanneer niet) maar geen zin om te bellen nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha.
Preciesman ik krijg zin om te bellen nu
Hou je telefoon maar in de gatenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb best zin in een beurt (wanneer niet) maar geen zin om te bellen nu
Moet niet te moeilijk gaan op het moment
De enige huisgenoot die thuis is, is t vriendinnetje van een goede vriend en zakenpartner, dus die ga ik niet over mn bureau heen duwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb best zin in een beurt (wanneer niet) maar geen zin om te bellen nu
Moet niet te moeilijk gaan op het moment
Dingen uitproberen heeft ook zo zijn grenzenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef Tally het volgende:
Komt ze in eens aanzetten met een dildo. Ja J. ik wil die even diep in je kontje boren, dat vind ik zo geil!
Niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Sanchos het volgende:
Je maakt er geen vrienden mee zomaar een buttplug of dildo in de achterste te schuiven
Ja pcies, lined up gesorteerd op kleur of grootte, net zoals jullie schoenen sorterenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon klaarstaan in de kast dus?
Watjequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dingen uitproberen heeft ook zo zijn grenzen
En ik moet ze kunnen aanwijzen. Nu jij! Zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon klaarstaan in de kast dus?
Owhquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige huisgenoot die thuis is, is t vriendinnetje van een goede vriend en zakenpartner, dus die ga ik niet over mn bureau heen duwen
Bij sommige mannen wel hoor Samzzquote:
quote:
Ik zou er niet veel moeite mee hebben dat zij een relatie heeft, alleen neuk ik zíjn vriendin nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik moet ze kunnen aanwijzen. Nu jij! Zoiets inderdaad
[..]
OwhZo kieskeurig ben ik dan niet
En dat bedoel ik meer in de zin van: Ik kijk niet wat voor relatie ik met diegene heb, of wat voor relatie zij hebben
Hmmm... Ik vind dat altijd wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is niet echt een goede binnenkomer, letterlijk en figuurlijk.
Viespeukquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou er niet veel moeite mee hebben dat zij een relatie heeft, alleen neuk ik zíjn vriendin nietiets met mannen onder elkaar
Jij zou een meid met een relatie zo doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou er niet veel moeite mee hebben dat zij een relatie heeft, alleen neuk ik zíjn vriendin nietiets met mannen onder elkaar
Zo heb ik de beste vriend van mijn (toenmalige) zwager wel eens gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"nee ik ben geen homo ik ben gewoon stoer, watje"
Jij wel Stingeltje
nee dat heeft toch niks te maken met even lol hebben met elkaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
En dat bedoel ik meer in de zin van: Ik kijk niet wat voor relatie ik met diegene heb, of wat voor relatie zij hebben
Dat weer wel, getrouwd zelfs, maar zij heeft dan ook een open relatie dus dan kan ik er zonder wroeging van mijn geweten mee rommelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou een meid met een relatie zo doen?
Vind ik dus ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat heeft toch niks te maken met even lol hebben met elkaar
Ookal heeft zij geen open relatie. Heb jij toch geen donder mee te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat weer wel, getrouwd zelfs, maar zij heeft dan ook een open relatie dus dan kan ik er zonder wroeging van mijn geweten mee rommelen
Open relatie is een ander verhaal natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat weer wel, getrouwd zelfs, maar zij heeft dan ook een open relatie dus dan kan ik er zonder wroeging van mijn geweten mee rommelen
sowieso. (tenzij haar vriend een buddy van mij is)quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm, ja ik heb daar toch wel een grensquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heb ik de beste vriend van mijn (toenmalige) zwager wel eens gedaan![]()
Met zijn vriendin ben ik zelfs trouwjurken gaan passen
Ja? Ik ga dan toch niet vreemd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik rommel dan wel eens met haar, maar andersom zou ik zelf nooit meewerken aan een open relatie. Ik wil wel mijn vriendin voor mezelf houden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Open relatie is een ander verhaal natuurlijk
Ik vraag me af of ik dat zou kunnen...
Oke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso. (tenzij haar vriend een buddy van mij is)
Ik zou dat niet kunnen nee, een open relatie..quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
nee, dat ben je pas als je er van genietquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als een vrouw iets in je achterste duwt, ben je homo?
Dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen nee, een open relatie..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
nee, dat ben je pas als je er van geniet
[/korreltje zout]
Inderdaad, dat is ook mijn instelling, heb een half jaar een booty call gehad die samenwoonde en een kind had. Dat lost zij maar op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik dus ook!
[..]
Ookal heeft zij geen open relatie. Heb jij toch geen donder mee te maken
Zij gaat met je mee.
Dat dus ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik rommel dan wel eens met haar, maar andersom zou ik zelf nooit meewerken aan een open relatie. Ik wil wel mijn vriendin voor mezelf houden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zou haar niet willen delen neequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi dat mannen daar meer moeite mee hebben dan vrouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso. (tenzij haar vriend een buddy van mij is)
quote:
Hun relatie, als ze erachter komt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Collega van me ging ONS-style vreemd terwijl zijn vriendin hoogzwanger was. Kan je niet netjes vinden. Maar aan de andere kant, wie wordt erbij geschaad?
Tja, wat niet weet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Collega van me ging ONS-style vreemd terwijl zijn vriendin hoogzwanger was. Kan je niet netjes vinden. Maar aan de andere kant, wie wordt erbij geschaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |