quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan het je over ca een uur vertellen.
Sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Sneeuw, het sneeuwt al de hele morgen
Ik mag het hopen ja, elk beetje zelfrespecterende persoon heeft een 2persoonsbedquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:52 schreef PeuRac het volgende:
Samzz schijnt een 2 persoons bed te hebben
159?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ai, das minder.
Maar ik ook. Woon in Duitsland en rijd Alfa. Maar Alfa is geen verraad. Dat is genieten.
Ik dacht toch van wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Ow, dus E_M kan toch wel goede TT's maken![]()
147, zie fobo.quote:
je doet het alleen zo weinigquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, elk beetje zelfrespecterende persoon heeft een 2persoonsbed
Sletquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*kijkt rond* ik weet genoeg singles met een 1 persoons bed
Het is maar wat je prettig vindt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een bedstee... 1 persoons. Mja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bed, slaap in eentje van m'n oudersquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er ook in heb gelegen?quote:
Ooh, 2 persoons hierquote:
+1quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te knus. Hell, alleen is het al veel te klein.
Een groot 2-persoonsbed was idd één van de eerste dingen zodra ik mn eigen appartement had.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Oke, als ze nog bij mammie wonen is het misschien anders (ivm kamer afmetingen of wat dan ook). Maar anders ..
Beetje jammer dat ze der tieten de hele tijd zelf bij elkaar moet houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n kerstkaart wil ik ook![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)fijne_kerst_toe.html
vat nog wel mee toch? Als ze bukt lijkt er toch wel flink wat te hangenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze der tieten de hele tijd zelf bij elkaar moet houden
Ze heeft ook genoeg ja, maar dan zou ze het ook niet zo bij elkaar hoeven te drukken om het te tonenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vat nog wel mee toch? Als ze bukt lijkt er toch wel flink wat te hangen
hmm, lekker altijdquote:
Ja mooi he?! Prul is geniaal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Sanchos het volgende:
Knalrood, trouwens, het lijkt of je kat zijn middelvinger opsteek
quote:
Nee, hoor. Als je betaald komen ze langsquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat krijg je nog in die authenique dorpjes
Samzz' is geen spelfout, gekkiequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef PeuRac het volgende:
trouwens E_M er zit een spelfout in de TT
zoals met wel meer dingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als je betaald komen ze langs
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Idd, ik heb geen zwarte pistequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Katten zijn tof iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja mooi he?! Prul is geniaal.
En ze krijgt een zoontje. Een echte raskat als huisgenootje. Moet haar binnenkort es opzoeken in Tally's dorpje.
zwarte pisteS meervoudquote:
ohja, dat kan ook, hebben we hier Albert voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als je betaald komen ze langs
Voor beginnende skiers als RealZeus en tijn wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |