daar heb ik dan geen last vanquote:
Mijn verlof begint ergens maart pasquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch bezig tot mei? Of heb je dan ook nog geen verlof?
goed punt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
nou als ik nog rustig van kanaal naar kanaal zap dan is dat toch best een duidelijke hint
Als die tv al aanstaat is het al een duidelijke hintquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
nou als ik nog rustig van kanaal naar kanaal zap dan is dat toch best een duidelijke hint
Ohquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn verlof begint ergens maart pasDan heb ik ook nog even verlof idd, en daar ergens moet ik ook nog werpen
"Kun je iets meer naar rechts gaan schatje? American Chopper begint zo".quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Als die tv al aanstaat is het al een duidelijke hint
verjaardag van nichtje! als dat leuk is ben ik daar tot laat anders zijn mijn vrienden in de kroegquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Sanchos het volgende:
Zo vanavond lekker uit. Hebben jullie nog wilde plannen?
Naar mn ouders. Maar ik heb nog niks gehoord van JoeBravoquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Sanchos het volgende:
Zo vanavond lekker uit. Hebben jullie nog wilde plannen?
Als ik het goed begrijp zitten je vrienden niet in de kroeg als het leuk is bij je nichtje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
verjaardag van nichtje! als dat leuk is ben ik daar tot laat anders zijn mijn vrienden in de kroeg
Scherpquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zitten je vrienden niet in de kroeg als het leuk is bij je nichtje?
Loyale bende.
Chris Reaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Mariah dan
en "ken geen naam" driving home for christmas
driving in my car, driving home for christmas! *ziet zichzelf als klote pubertje de quickstep doen*quote:
Lekker zo'n korte dagquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Straks nog even wat pst bestanden toevoegen aan Outlook bij collega.
En daarna taai ik hem al weer af denk ik
Met afstand het tofste kerstnummer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
driving in my car, driving home for christmas! *ziet zichzelf als klote pubertje de quickstep doen*
Zo even aangepast!quote:
kijk je of je een hetereo kan bekerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef Sanchos het volgende:
Ik moet nog tot 4 uur, ik heb geen flikker te doen...
wij gaan 16:00 uur dicht, toch een uurtje minder voor mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Straks nog even wat pst bestanden toevoegen aan Outlook bij collega.
En daarna taai ik hem al weer af denk ik
ik krijg er dus een heel nostalgisch gevoel bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met afstand het tofste kerstnummer.
Weet ik, maar wordt wel veel gedraaid met kerstquote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:07 schreef vencodark het volgende:
Ik vind kerst geweldig.Cadeautjes, eten, gezellig enzo. LOVE IT! En ik hou ook van kerstliedjes en al die reutemeteut.
Vanwege die klokken in het midden van het nummer denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet ik, maar wordt wel veel gedraaid met kerst.
Het is een gavequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En meteen komt ie langs op radio 2..
Ik heb kerst altijd leuk gevonden. Er moet wel heel wat gebeuren moet ik dat niet meer leuk vinden.quote:
Ja, het is onwijs kunstig om 1 van de meest gedraaide kerstnummers hier te posten en dat ie toevallig ook op de radio komt.quote:
Ik snap het, het vereist aardig wat skillsquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het is onwijs kunstig om 1 van de meest gedraaide kerstnummers hier te posten en dat ie toevallig ook op de radio komt.Ik had het je niet nagedaan!
dat doucht wat minder prettigquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, het is ook droog. Toch maar eerst m'n schoenen naar de dokter brengen, ze zijn bezig met de boiler
Ach, je bent modje of je bent het niet he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het, het vereist aardig wat skills
Daarom heb ik ook niet gedouchtquote:
Ooh, niet bewustquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet gedoucht
Waarom negeer je mij?
Hier zullen ze ook wel om 4 uur dicht gaan maar ik zou toch al om half 3 weg gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
wij gaan 16:00 uur dicht, toch een uurtje minder voor mij
slabbertje nodig?quote:
als je daar over twijfelt, is het dat niet! Tandpasta is veel witterquote:
Euhm ok?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je daar over twijfelt, is het dat niet! Tandpasta is veel witter
quote:
Ben je nu net pas thuis?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
Verse sneeuw en 'beperkt strooibeleid' zijn geen fijne combinatie
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ooh ik kom niet meer bij trouwens. T rode monster lag nog steeds op mn bed. Nu wil dat die aan een kant teggen de muur staat, maar net iets er vanaf om de deken er langs te kunnen laten gaan (bed = 160 deken = 240). De kat draaide zich dus lekker om op het randje om tegen de kast te kunnen liggen, valt die zo er tussendoor en hij verdween met een luide schreeuw![]()
gemenerd arme poekiequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ooh ik kom niet meer bij trouwens. T rode monster lag nog steeds op mn bed. Nu wil dat die aan een kant teggen de muur staat, maar net iets er vanaf om de deken er langs te kunnen laten gaan (bed = 160 deken = 240). De kat draaide zich dus lekker om op het randje om tegen de kast te kunnen liggen, valt die zo er tussendoor en hij verdween met een luide schreeuw![]()
Ik zou zeggen.. neem de sleequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu net pas thuis?Hoe zijn de wegen? Ik moet in de buurt van t Ulenhof college zijn.
Doet hij toch zelf?quote:
Dan kom ik er nietquote:
tot wehl geen probleem, maar daarna is het minder. Het centrum in/door gaat wel, de wijk in is lastiger. Zodra ik stil kwam te staan kwam ik haast niet van m'n plekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu net pas thuis?Hoe zijn de wegen? Ik moet in de buurt van t Ulenhof college zijn.
Hmm, ik heb gelukkig winterbanden, ik pak de afslag west en dan bij t station, de JF Kennedylaan op, Varsseveldse weg en dan bij de verkeerslichten links, dan ben ik er al (nog geen 200meter daarna). Op die laatste 200m na zou het wel te doen moeten zijn dus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tot wehl geen probleem, maar daarna is het minder. Het centrum in/door gaat wel, de wijk in is lastiger. Zodra ik stil kwam te staan kwam ik haast niet van m'n plek
ahhhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kom ik er nietStraks wordt het net zo'n feestje als met Sinterklaas
Dat heb ik een keer met een hamster gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
De dynamo is gemaakt jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhhhhknuf!
Dat was niet echt leuk zeg! Is je dynamo nu gemaakt of??
De dag dat ietsdeed ineens...
![]()
Haha wat moet ik koken dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De dynamo is gemaakt jaIk ga het gewoon proberen, anders kom ik wel weer bij jou eten
was wel fijn
![]()
ik kwam echt niet meer bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer met een hamster gehad*plof* *pok* en even later kwam er een hyperhamster tevoorschijn met allemaal stof aan z'n neus
Niks, ik bedenk me net dat ik pas na het eten weg gaquote:
Hoezo?quote:
Jeej niet koken vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, ik bedenk me net dat ik pas na het eten weg gaGa straks wel voor de zekerheid wat extra eten kopen om mee te nemen/in huis te hebben.
ik heb europaweg, omgeving amphion en de huet gezien. Maar ik neem aan dat het aan die kant van de stad vergelijkbaar is. En met winterbanden denk ik dat het wel goed te doen is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gelukkig winterbanden, ik pak de afslag west en dan bij t station, de JF Kennedylaan op, Varsseveldse weg en dan bij de verkeerslichten links, dan ben ik er al (nog geen 200meter daarna). Op die laatste 200m na zou het wel te doen moeten zijn dus?
Kom je bij mij eten dan?quote:
quote:
Winterbanden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo?
LOL, Samzz smst net dat er geen enkele auto voor of achteruit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |