Die vind ik dan weer niks aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste week doen ze Nederlandse films als Kruimeltje en Pietje Bell uitzenden. Ik heb ook gekeken.Het kijkt zo makkelijk weg.
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou mijn joggingbroek nu maar aan
Mantel pakjequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
of een mantelpakje! Heb je nog wat voor stage ook
Begrijpelijk, ik vind het ook niet écht leuk, maar het keek het makkelijkste weg in de ochtend.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Gaat makkelijk uit toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je ons mannen gek moet krijgen he.
Die rijden de hele dag al niet. Ik heb er 10 minuten op staan wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Heerlijk, zo'n trage ochtend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit nu ook nog heerlijk in mijn ochtendjas achter de laptop hoor!
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeDe bussen rijden niet
En er ligt nauwelijks sneeuw
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n trage ochtend!
Ik zie er ook niet uit vandaag. Haar bij elkaar, geen make-up en mijn saaiste kleding aan.
de naam zegt het alquote:
Ook met pantoffels aan je voeten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dat haar bij elkaar na zie ik er zo ook uit op m'n werk
Er zullen zeker mannen zijn die helemaal wild worden van een vrouw in een joggingbroek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en sommige billen zijn heel leuk in een joggingbroek hoor
euhm vrouwen bedoel ik
allstarsquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook met pantoffels aan je voeten?
We gaan met de autoquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ze hier in Utrecht volgende de normale dienstregeling rijden?
Ooh shit, doe ik t toch![]()
die auto die vanochtend vaststond?quote:
Nee, een anderequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die auto die vanochtend vaststond?
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, bij je moeder hoef je niet sexy te zijn.
Slimquote:
Doe je best he!quote:
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik morgen pas naar toe gaan, maar heb gemaild dat ik weinig zin heb om te reizen met de trein met dit weer.
quote:
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk dan. Hoever is het reizen eigenlijk?
En wat ga je dan doen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou je onderschrift kunnen zijn
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1,5 uur. Maar met vertraging en de sneeuw op t station heb je er al snel een half uur/uur bij aan zitten. (en heb er ook echt gewoon geen zin in)
Dan ga ik niks doen.
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
Hmm ja, dat alles bij elkaar snap ik dat je niet gaat. Maar dan wordt het saaie kerst zo.
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend he, dus dat vind ik niet zo erg meer.
LOL, is ook weer eens wat andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ik, daarom had ik er ook geen emoticon bij gezet.Neutraal.
Wat een herinneringquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus heeft zowaar een date op 2e kerstdag. Het is een wonder!![]()
Ja ok, nu je het zegt. Maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het woord 'saaie' het niet meer neutraal maakt hè
jij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje kijken ofzo!
Fijne kerst allemaal!
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdagquote:
Aaaah that's cute.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdag
Wanneer was het geëindigd dan?quote:
ik bedoelde van het begon cute die dagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer was het geëindigd dan?
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer allemaal
Sporten zit er weer op, nog even vlak voor kerst(hoewel ik morgen wil hardlopen en zondag weer fitnessen, dus ik kan flink door eten
)
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk niet zo positief. Positieve energie!!![]()
Ik kwam er ook niet echt aan toe, iig het fitnessen, omdat ik het niet fijn vond in de avond nog over gladde wegen te rijden. Ben nog wel gaan hardlopen, zou het dan glad worden kon ik gewoon naar huis lopen zonder schade.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheid
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik bedoelde van het begon cute die dag
dit is wel al 5 jaar terug ofzo.....
Ooh dat is wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou worden
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
had je dat album nog gevonden vraag ik me ineens af?
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'enquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!
spamquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg een kerstmail van iemand die ik niet ken (denk ik)
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoon
Maar dan doe je iig iets!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Sanchos het volgende:
Ik
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'en
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
Dat begreep ik.
Ooh dat is wel beter natuurlijk.
Ik was net aan m'n tweede week begonnen bij m'n nieuwe sportschool.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet echt aan toe, iig het fitnessen, omdat ik het niet fijn vond in de avond nog over gladde wegen te rijden. Ben nog wel gaan hardlopen, zou het dan glad worden kon ik gewoon naar huis lopen zonder schade.
Nee, maar dan is het juist extra fijn dat het nu zo goed gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijk
Oh, dus er is nog hoop ja?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijk
Dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.
quote:
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulansquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!
Ja maar, ik ben voor mijn idee gespierd genoeg, moet alleen nog 10 kilo vet kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan doe je iig iets!
Ik doe niets.
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.quote:
Tja, ik betaal niet per maand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulans
Dat vond ik tot anderhalf jaar terug niet.. en had een abbo van 50euro p/m voor een jaar lang. Ben drie maanden geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het maandelijkse abbo geld is een goede stimulans
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het juist extra fijn dat het nu zo goed gaat.Zo mag het ook!
Nu ik er even goed over nadenk.... zelfs vorig jaar nog voelde het anders als ik daaraan terug dacht... het heeft echt even geduurt... er is dus wel hoop, mits je geduld hebt denk ikquote:
Oh, hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nu ik er even goed over nadenk.... zelfs vorig jaar nog voelde het anders als ik daaraan terug dacht... het heeft echt even geduurt... er is dus wel hoop, mits je geduld hebt denk ik
Dan moet je maar goed sporten ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben voor mijn idee gespierd genoeg, moet alleen nog 10 kilo vet kwijt
Oh maar da's voor mij geen excuus om niet te sporten, daar heb ik geen excuus voor nodigquote:
zakelijk gezien bedoel je? of gaan we beetman dumpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi, ik zit namelijk een beetje in een damn, wat heb ik eigenlijk aan lopen kloten modus de laatste maanden.
Ik ken het, dat had ik met m'n vorige sportschool.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond ik tot anderhalf jaar terug niet.. en had een abbo van 50euro p/m voor een jaar lang. Ben drie maanden geweest
quote:
Wil jij zo afvallen dan? Of krachttraining?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken het, dat had ik met m'n vorige sportschool.
Maar nu pak ik het wat serieuzer aan. Coaching gesprek gehad, om de 2 maanden metingen verrichten en gaan met die banaan
Mwah, noem het een soort van quarterlife-crisis. Spijt van dingen die ik gedaan of juist gelaten heb.quote:
De beste stuurlui staan aan wal, zei mijn grootvader altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar da's voor mij geen excuus om niet te sporten, daar heb ik geen excuus voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |