die doos kom ik begin januari ff bij je ophalen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef Nebo het volgende:
Ow en een klein deel van alle prijzen. In totaal zijn er zo'n driehonderd prijzen te winnen als ik me niet vergis, dus voor ieder wat wils!
[ afbeelding ]
Ik lees bijna elke dag games.fok en post er amper, maar nu de KPV weer is begonnen is het tijd om te gaan posten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Alle diehards komen ineens weer boven water, nice!
Fok!games zit vol met lurkers!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Alle diehards komen ineens weer boven water, nice!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik doe dit jaar eens van de andere kant mee
Waar in het buitenland?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef EJ403 het volgende:
Per 31 januari woon ik in het buitenland, en gezien het feit dat de afgelopen jaren de prijzen soms op zich lieten wachten, is het mogelijk om de prijzen naar het buitenland te sturen?
quote:
Dat dus jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk een vriend, vriendin of je ouders even lief aan...
voornaam: Stefanquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:34 schreef Nebo het volgende:
Zo, potverdrie zeg, wie heeft er zin in twee bonuspunten? Ik stond vanochtend op en ik weet plots mijn eigen voornaam niet meer. De eerste die mijn kan vertellen wat mijn voornaam is krijgt twee bonuspunten. BAM!
Godzijdank! Bonuspunten komen eraanquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
voornaam: Stefan
Staat gewoon in je profiel, gekkie
Als ik op de link voor waar ik de antwoorden kan invullen, staan er 4 links bovenin en verder een stukje tekst, maar als ik op een link klik gebeurt er niets? Ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef koei het volgende:
Dag 1 staat online! en hier kun je de antwoorden invullen!
Ik ga zo even een beetje met de CSS spelen om layoutverkloting bij langere vragen te verhelpen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef Tain het volgende:
Mijn vinkjes kloppen niet? ze komen een regel hoger te staan dan bij de vraag waar ik het antwoord heb ingevuld
Google Chrome doet ie het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef Breuls het volgende:
Hm, dat is vervelend. Krijg je misschien foutmeldingen in je browser? Heb je javascript aan staan?
En het laatste redmiddel: heb je een andere browser die je kunt proberen?
Het makkelijkst is door op 'columns' zelf te klikken, dan zie je de laatste twintig. Die gaat tot 5 januari 2010, dus volgens mij heb je ze dan allemaal wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kom ik bij het column archief?
Zijn gewoon tot 0:00 uur te beantwoorden neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef koei het volgende:
Dag 1 staat online! en hier kun je de antwoorden invullen!
Alle vragen en opdrachten zijn te beantwoorden tot en met 2 januari 23:59 uur. Bij vragen en opdrachten met een andere sluitdatum staat dit er duidelijk bij vermeld. Het is dus geen probleem als je een paar dagen geen tijd hebt, zolang je uiterlijk 2 januari alles wat je wilt invullen maar invult.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Zijn gewoon tot 0:00 uur te beantwoorden neem ik aan?
Wie zorgt dat hij er binnen nu en een kwartier is, maakt kans op bonuspunten!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef RitseB het volgende:
Er is ook een gezellig irc kanaal!
http://wbe02.mibbit.com/?server=irc.tweakers.net&channel=%23gam
uhhhquote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef EJ403 het volgende:
In hoeverre is het de bedoeling dat je aankomende vragen al kan lezen?
Ik zal even voor je kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat meer dan de helft van mij beantwoorde vragen fout worden gerekend terwijl ik er 100% zeker van ben dat ze goed zijn?
Mjah dat dat ik in vorige jaren ook, maar toen moest het toch wat anders zijnquote:Op zondag 26 december 2010 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout heb ik ze zeker niet. Ik wacht het even af.
Je hebt niet alles goed, maar het overgrote deel wel. Ik heb alles wat goed is nu goedgekeurd. Bonuspunten van vanmorgen moeten nog toegevoegd worden.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat meer dan de helft van mij beantwoorde vragen fout worden gerekend terwijl ik er 100% zeker van ben dat ze goed zijn?
Zeker vraag 8 foutquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt niet alles goed, maar het overgrote deel wel. Ik heb alles wat goed is nu goedgekeurd. Bonuspunten van vanmorgen moeten nog toegevoegd worden.
Het kan inderdaad even duren voordat je alle punten hebt waar je recht op hebt, omdat sommige antwoorden niet door de automatische check komen en maar één of twee keer per dag worden nagelopen. Probeer dus zo simpel mogelijk antwoord te geven als je graag gelijk automatisch je punten wil hebben, dan heb je de meeste kans dat het ook gelijk goed is!
Dat hangt er vanaf, maar als we kunnen zien dat je het antwoord wel wist, komt het wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef MasterBR het volgende:
als je nou het antwoord goed hebt maar een cijfer er achter hebt wordt het dan nog wel goed gerekent?
gvd, net zonder ingeleverd XDquote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Gewoon MET KPV ervoor invullen, elke code begint zo dus ook op die manier inleveren.
En als ie dan toch in een lieve bui is, mss mijn antwoorden ook?? Al ben ik bang dat er niet veel verandert :pquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef g1real het volgende:
Met KPV telt ie meteen goed, dus gewoon met invullen.
Misschien dat iemand zo lief is om mijn antwoorden te checken, zo weinig punten gekreen
en hoe zagen de vragen eruit?quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Nebo het volgende:
Ik heb even een vlugge check over de vragen van vandaag gegooid
De bonuscode, die gaat ergens op FOK! verschijnen.quote:Op maandag 27 december 2010 00:47 schreef zombieater het volgende:
Moet je eiglijk nog iets speciaals invullen bij de bonuscode van vandaag?
Ik heb begin gemaakt met invullen. Jammer genoeg niet alles goed blijkbaarquote:Op zondag 26 december 2010 14:07 schreef RPG het volgende:
Jammer genoeg kan ik geen vragen invullen op mijn werk aangezien we hier IE hebben en ik de vragen pagina dan niet kan openen. Dus moet ik het thuis maar eens gaan doen.
Nee en 926 nieuwsberichten tot op de dag van vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 07:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Pff weet je hoeveel berichten jij geschreven hebt
Deze?
Mac krijgt nieuwe game(s)
Van mij mag je met meer berichten komen hoor... tis de eerste die het goed raadquote:Op maandag 27 december 2010 07:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik mag zeker niet nog een keer proberen he?
Dan wens ik de volgende veel succes met het doorspitten van de meer dan veertig pagina's in de zoekmachine
Correctquote:Op maandag 27 december 2010 08:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Okay
L.A. Noire gaat voor donkere tijden zorgen is mijn nieuwe kandidaat.
Ik heb nog steeds meer yesh! Wie wil er een bonuspuntje?quote:Op maandag 27 december 2010 07:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee en 926 nieuwsberichten tot op de dag van vandaag
Not for long!quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer yesh! Wie wil er een bonuspuntje?
* pgrferrari Steekt vinger op.quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel éénquote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tssk, ik ga op bezoek bij Ritse! Lekker sleëen met de baasquote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef wc-eend het volgende:Zoek dan ook een vriendin die niet in the middle of nowhere woont
Punten zijn toegevoegd
De veiling begint in 2011quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef Seria1337 het volgende:
Waarom heet dit topic ook De grote Kerstprijsvraag editie 2011 ??
Lopen we een jaar voor >_< ??
[KPV] De grote kerstprijsvraag editie 2010 gaat van start!quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef Seria1337 het volgende:
Waarom heet dit topic ook De grote Kerstprijsvraag editie 2011 ??
Lopen we een jaar voor >_< ??
quote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Seria1337 het volgende:
Hey net stond er nog 2011![]()
Ah well, staat nu goed.
Welke vraag specifiek?quote:Op maandag 27 december 2010 14:26 schreef MasterBR het volgende:
is het bij vraag 8 maar 1 persoon of kunnen het er ook 2 of meer zijn?
Die dingen heb ik ook niet gezien. Zal vanavond eens opletten als ik vragen invul.quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al 2 keer gehad dat ik het extra regeltje tekst niet meekreeg onder de vraag (geen rare letters gebruiken bij die Halo 3 land vraag, en het volledig uitschrijven bij de Rusland vraag)
Die extra regeltjes had ik ook niet eerder gezien, maar als ik er nu kijk zie ik ze wel.quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al 2 keer gehad dat ik het extra regeltje tekst niet meekreeg onder de vraag (geen rare letters gebruiken bij die Halo 3 land vraag, en het volledig uitschrijven bij de Rusland vraag)
[...]
Algemene benaming zoals in het bijbehorende bericht is prima!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Die extra regeltjes had ik ook niet eerder gezien, maar als ik er nu kijk zie ik ze wel.
Vandaar ook mijn vraag in mijn vorige post.
Andere vraag. Bij de vraag "Wat heb je, naast het spel, ook nodig om The Sorcerer of Darkness te kunnen spelen?", is daar de algemene benaming van het benodigde goed, of word er naar een naam van hetgeen gevraagd?
Kapot slopen?quote:Waarmee sloopt een MMORPG-gamer die gevraagd wordt te stoppen met gamen een keukenmuur kapot?
Daarvan weet ik zeker wat het goede antwoord was, maar daar zijn geen punten bij geteld?quote:Wat heb je, naast het spel, ook nodig om The Sorcerer of Darkness te kunnen spelen?
Dan heb je lidwoorden of iets dergelijke gebruikt. En alles wordt nog een keer handmatig nagekeken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja en deze:
[..]
Daarvan weet ik zeker wat het goede antwoord was, maar daar zijn geen punten bij geteld?
Wordt dat ook nog handmatig nagekeken?
Ohja kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan heb je lidwoorden of iets dergelijke gebruikt. En alles wordt nog een keer handmatig nagekeken...
Kun je nagaan hoe pissig hij wasquote:
Handig om te weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als het antwoord bijvoorbeeld is 'een stom paard', moet je alleen 'paard' invullen.
Thanksquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef koei het volgende:
[..]
Algemene benaming zoals in het bijbehorende bericht is prima!
Zelfde hier, this is not acceptablequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef SuperFruitig het volgende:
echt 0 codes gevonden tot nu toe
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef RitseB het volgende:
En de bonuscodes zijn ook voor de ekte die-hards :p.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
MWUUUU IK HAD HET CHARACTER GOED MAAR GEEN PUNTEN WBBWUHUWUHWUHWUHWUH
Dat logo
IK WEET HET MAAR IK WEET HET NIET.
Deze prijsvraag is niet goed voor mijn bloeddruk
Vanmiddag al 4 uur liggen ragen op die trials challenge![]()
kutwes.
Niet als je punten wil natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef zombieater het volgende:
Mag ik voor de opdracht van vandaag ook foto's gebruiken die ik al een ander jaar heb ingestuurd??
Ja, jij hebt daar tijd zat voor nu natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb inmiddels een paar vragen ingevuld!
als ik niet verga van de pijn en geen bezoek heb wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, jij hebt daar tijd zat voor nu natuurlijk
Nope.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Een paar vragen vind ik wel moeilijk hoor Koeitje... Tenminste, aan de stijl te zien heb jij veel vragen geschreven?
Die is er niet meer, dat volgt pas later! Voorlopig is enkel het beantwoorden van de vragen voldoende!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Cerbie het volgende:
Vorig jaar overgeslagen maar dit jaar probeer ik weer mee te doen. Alleen kan ik het knopje om je adresgegevens te wijzigen niet meer vinden, ben ik zo scheel of issie weg
Mijn oude studentenhuis staat er nog in, ze zullen vast blij zijn met kerstcadeaus van Fok! maar ik heb ze liever zelf![]()
en die bonuscodes zijn er elke dag ofzo overal op fok?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef koei het volgende:
De bonuscode van vandaag heeft overigens een afwijkende datum erbij staan. Kom je de code tegen in een bericht van vóór 25 december dan kun je er vanuit gaan dat je de juiste code hebt gevonden!
edit: voor de duidelijkheid, je hoeft geen archieven door te spitten om de code te kunnen vinden. Gewoon heel FOK! rond surfen en je ogen open houden is voldoende!
Volgens mij heb ik hem goed, maar het antwoord was niet kant en klaar gegeven.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef zombieater het volgende:
Die Fontaine-vraag is echt onmogelijk te vinden :p
paar minuten googlen en je bent erquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef zombieater het volgende:
Die Fontaine-vraag is echt onmogelijk te vinden :p
Alle vragen zouden toch ook via Fok!Games te beantwoorden moeten zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
paar minuten googlen en je bent er
Soms vind je niet eens het antwoord als je op het antwoord zoekt via de FOK! searchquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Orbis het volgende:
[..]
Alle vragen zouden toch ook via Fok!Games te beantwoorden moeten zijn?
ja googlen kan ook alleen binnen FOK!gamesquote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef Orbis het volgende:
[..]
Alle vragen zouden toch ook via Fok!Games te beantwoorden moeten zijn?
Hé, interessant. Staat er ook in voor hoeveel punten de prijzen weggingen? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel je ongeveer voor, pak 'm beet, 150 punten kunt binnenslepen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb de veilingslijsten van 2005/2006 en 2006/2007 even online gezet, ook toen waren er al honderden prijzen:
http://www.megaupload.com/?d=VDEE1G0F
edit: hij wordt nog verwerkt
Er stond volgens mij ergens dat de veilingen niet (allemaal) tegelijkertijd lopen. Zo hoop ik dat de 3DS niet als laatste komt. Heb je braaf al je punten gespaard, overbiedt iemand je en ga je naar huis met nietsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk wel dat het te vergaren punten elk jaar anders ismaar er staan bij een boel dingen wel de punten bij.
Wat ik me afvraag:
Is het zo dat alle veilingen tegelijk sluiten? Of moet je echt wachten tot het ding wat je graag zou willen ineens voorbij komt en hopen dat je binnen de tijd het weet te winnen?
Want stel nou dat je blijft wachten, tot het eind, en dan het niet haalt met je punten, dan zit je met zo veel en heb je niks
Bestand staat er inmiddels op.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Orbis het volgende:
[..]
Hé, interessant. Staat er ook in voor hoeveel punten de prijzen weggingen? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel je ongeveer voor, pak 'm beet, 150 punten kunt binnenslepen.
claimen kan je sowieso niksquote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Andyy het volgende:
Stel, ik heb een typo gemaakt bij een naam. Kan ik dan nog punten claimen?
Meh, als jullie dit soort dingen nou van tevoren posten blijf ik wel lekker wakkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:55 schreef koei het volgende:
Speciaal voor de nachtbrakers:
Reageer tussen 3:00 en 6:00 op het kerstprijsvraagbericht op games (hier dus) en je krijgt een bonuspunt! Mensen die tussen 4:00 en 5:00 posten ontvangen zelfs twee bonuspunten!
Bonuscodes zijn maar 1 dag geldig, dus dat klopt! je kan hem ook niet meer invullen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
De bonuscode uit de FAQ is weer weg gehaald?
Morgen 23:59 zoals overal wel staatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef Syd het volgende:
tot wanneer kunnen we alle vragen nog invullen ? vanavond 0:00 ?
1 dag is wat anders dan een paar uur neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Bonuscodes zijn maar 1 dag geldig, dus dat klopt! je kan hem ook niet meer invullen.
De zelfde dag als dat het gepost is. Dus die van gisteren was 3 uur geldig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
1 dag is wat anders dan een paar uur neem ik aan?
okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
De zelfde dag als dat het gepost is. Dus die van gisteren was 3 uur geldig.
Ze gaan er nog keer handmatig overheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Eindelijk 2 antwoorden gevonden, komen ze niet door autocheck
1 waarschijnlijk door dat ik i met 2 puntjes had en de andere omdat ik een lidwoord ervoor had.
Wel nog maar 5 vragen in te vullen
Iemaaaand?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:56 schreef Maisnon het volgende:
Moet je bij die Duke Nukem voice actor de beste man zelf als medewerker meerekenen?
Wat een domme opdrachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Nebo het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe oren. Mensen die hier voor middernacht een foto plaatsen van hun oor met daarbij een briefje met username, krijgen van mij twee bonuspunten.
3 minpunten voor jou. Ik heb mijn oor eraf geknald met rotjes dit jaar, dus ik heb een nieuw modelletje nodig.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Nebo het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe oren. Mensen die hier voor middernacht een foto plaatsen van hun oor met daarbij een briefje met username, krijgen van mij twee bonuspunten.
makkelijke punten zijn makkelijke puntenquote:
Minpunten mag nie!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Nebo het volgende:
3 minpunten voor jou. Ik heb mijn oor eraf geknald met rotjes dit jaar, dus ik heb een nieuw modelletje nodig.
Oeh, dat is vreselijk! Daarom bij dezen een tweede oor:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
3 minpunten voor jou. Ik heb mijn oor eraf geknald met rotjes dit jaar, dus ik heb een nieuw modelletje nodig.
Je mag je vinger wel in je oor stoppen als je daar blij van wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Da's waar, neuspeuteren was leuker: http://games.fok.nl/sitenews/print/271504
[..]
Minpunten mag nie!
Weet dan dat we het erg waarderenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:14 schreef Nebo het volgende:
Fuck, ik had niet verwacht dat er zoveel foto's zouden komen. Klotewerk om al die punten in te voeren
Die van 2008 werd op 6 januari gepost, die van 2005 op 5 januari. Maar vanaf 3 januari kan je natuurlijk ook aan anderen de antwoorden vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Orbis het volgende:
Wanneer worden de antwoorden eigenlijk bekend gemaakt? 3 januari al, of laten jullie ons wachten? Ik weet namelijk niet hoe lang ik het nog trek om al die logo's te zien en ze nét niet te herkennen.
Voor de 17equote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef Simsfan88 het volgende:
http://games.fok.nl/colum(...)r-not-to-remake.html
Wanneer krijgen we daar de bonuspunten van?
Als je op mij doelt, in het bericht staat "Als je punten krijgt wordt dat morgen gemeld door één van de redactieleden" en dat is niet gebeurd, daarom zeg ik het even..quote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Catch_me het volgende:
Jezus al die trieste lui hier die nog om bonuspuntjes zitten te bedelen![]()
Wacht gewoon totdat de veiling begint, weet je precies hoeveel puntjes je uiteindelijk hebt
Wat jij wil.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Opdracht 6 (lofdicht):
Moet dat over een bestaande game gaan of zelf verzinnen?
Haha, het was puur om te informeren, je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef wc-eend het volgende:
Komende week... jullie moeten ons wel een beetje de tijd geven hoor
Een overzichtsfoto van goodies naast elkaar zou ook kunnen, dan heb je een idee van hoe alles er een beetje uitziet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Nette lijst al, ben benieuwd naar de rest! Toch mis ik de plaatjes bij de goodies, zodat je weet waar je op bied, maar ik snap dat het te veel werk is om per ding een foto te gaan maken, zou ik zelf ook niet doen
19 januari als de datums op de veiling kloppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
wanneer begint de veiling??
en komt daar dan een nieuwsbericht over?
en wanneer staat de hele veilinglijst online.....jaa ik ben nieuwschierig sorry
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef wc-eend het volgende:
Zo... de e-mail-opdrachten en de gedichten zijn nagekeken... eens eventjes wat punten toevoegen
Per opdracht krijg je sowieso 2 punten... hoe beter (leuk, mooi, geslaagd) de opdracht hoe meer punten je kan verdienenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregen.
Nice workquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Nebo het volgende:
Men neme de huidige lijst, maakt deze ruim 2 keer zo lang en men heeft ongeveer de lijst zoals deze uiteindelijk gaat worden.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Syd het volgende:
Wil toch mijn respect tonen richting de crew van de Kerstprijsvraag 2010/2011puik werk en dat vrijwillig (in deze tijd nog wel
)
In de praktijk zou het ook goed moeten werken, daar hebben we voldoende voor getest leek mij zo, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ook
Prachtige opzet ook dit jaar, mooi systeem om de vragen te beantwoorden en (zoals het er uit ziet) een solide veilingsysteem.
Ja en dat betekent dus dat jullie één of meer van mijn opdrachten leuk/mooi/geslaagd vondenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Per opdracht krijg je sowieso 2 punten... hoe beter (leuk, mooi, geslaagd) de opdracht hoe meer punten je kan verdienen
De algemene mededelingen komen snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Simsfan88 het volgende:
Ziet er al goed uit, ben benieuwd op welke dag de 3DS komt te staan.
Zoals ik al eerder vroeg, ik mag toch aannemen dat de veilingen niet steeds om 0:00 sluiten?
jullie waren hem vast zelf wel tegen gekomen, maar: Ratchet & Clank T-shirt (19-11-2011 00:00)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef RitseB het volgende:
Alle items zijn er voor het gemak nu gewoon 'zo' ingezet, de data kloppen voor als nog wel. Tijden word natuurlijk nog mee gespeeld.
Had ik op het werk ook, bleef op de voorpagina van de kerstprijsvraag staan. Rechtstreekse link: http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#itemsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:57 schreef DE_krumpel het volgende:
ik kan de lijst prijzen niet bekijken. iemand mischien een link?
Die 'rechtstreekse' link blijft hier ook hangen op de kerstpagina frontpage, misschien een probleem met een oude IE?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:51 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Had ik op het werk ook, bleef op de voorpagina van de kerstprijsvraag staan. Rechtstreekse link: http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#items
Die punten zijn gister toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Heeeey, zijn jullie nu wel met de dagelijkse bonusopdrachten bezig?
Het zou zo maar kunnen, oudere IE's worden niet ideaal ondersteund.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Die 'rechtstreekse' link blijft hier ook hangen op de kerstpagina frontpage, misschien een probleem met een oude IE?
Helaas, alle bonuspunten zijn nu toegevoegd, dus wat je nu hebt zul je het mee moeten doen tijdens de veiling. En dit geldt natuurlijk voor iedereen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ziet er goed uit, bonuspunten blijven erbij komen! Ben benieuwd naar de rest van de prijzen, hopelijk meer X360 en NDS games!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel aardig "die-hard" geweest dit jaar, maar zoals in het antwoordentopic staat mis ik nog wel een aantal vragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef Maisnon het volgende:
ja die die hards kan ik wel opnoemenik heb me ook heel erg ingezet
maar toch wel wat gemist, maar volgens mij zit ik wel bij de hoogste punten
die die-hards waren wel gezellig op IRCquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef Maisnon het volgende:
ja die die hards kan ik wel opnoemenik heb me ook heel erg ingezet
maar toch wel wat gemist, maar volgens mij zit ik wel bij de hoogste punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |