voornaam: Stefanquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:34 schreef Nebo het volgende:
Zo, potverdrie zeg, wie heeft er zin in twee bonuspunten? Ik stond vanochtend op en ik weet plots mijn eigen voornaam niet meer. De eerste die mijn kan vertellen wat mijn voornaam is krijgt twee bonuspunten. BAM!
Godzijdank! Bonuspunten komen eraanquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
voornaam: Stefan
Staat gewoon in je profiel, gekkie
Als ik op de link voor waar ik de antwoorden kan invullen, staan er 4 links bovenin en verder een stukje tekst, maar als ik op een link klik gebeurt er niets? Ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef koei het volgende:
Dag 1 staat online! en hier kun je de antwoorden invullen!
Ik ga zo even een beetje met de CSS spelen om layoutverkloting bij langere vragen te verhelpen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef Tain het volgende:
Mijn vinkjes kloppen niet? ze komen een regel hoger te staan dan bij de vraag waar ik het antwoord heb ingevuld
Google Chrome doet ie het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef Breuls het volgende:
Hm, dat is vervelend. Krijg je misschien foutmeldingen in je browser? Heb je javascript aan staan?
En het laatste redmiddel: heb je een andere browser die je kunt proberen?
Het makkelijkst is door op 'columns' zelf te klikken, dan zie je de laatste twintig. Die gaat tot 5 januari 2010, dus volgens mij heb je ze dan allemaal wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kom ik bij het column archief?
Zijn gewoon tot 0:00 uur te beantwoorden neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef koei het volgende:
Dag 1 staat online! en hier kun je de antwoorden invullen!
Alle vragen en opdrachten zijn te beantwoorden tot en met 2 januari 23:59 uur. Bij vragen en opdrachten met een andere sluitdatum staat dit er duidelijk bij vermeld. Het is dus geen probleem als je een paar dagen geen tijd hebt, zolang je uiterlijk 2 januari alles wat je wilt invullen maar invult.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Zijn gewoon tot 0:00 uur te beantwoorden neem ik aan?
Wie zorgt dat hij er binnen nu en een kwartier is, maakt kans op bonuspunten!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:03 schreef RitseB het volgende:
Er is ook een gezellig irc kanaal!
http://wbe02.mibbit.com/?server=irc.tweakers.net&channel=%23gam
uhhhquote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef EJ403 het volgende:
In hoeverre is het de bedoeling dat je aankomende vragen al kan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |