Haha, het was puur om te informeren, je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef wc-eend het volgende:
Komende week... jullie moeten ons wel een beetje de tijd geven hoor
Een overzichtsfoto van goodies naast elkaar zou ook kunnen, dan heb je een idee van hoe alles er een beetje uitziet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Nette lijst al, ben benieuwd naar de rest! Toch mis ik de plaatjes bij de goodies, zodat je weet waar je op bied, maar ik snap dat het te veel werk is om per ding een foto te gaan maken, zou ik zelf ook niet doen
19 januari als de datums op de veiling kloppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
wanneer begint de veiling??
en komt daar dan een nieuwsbericht over?
en wanneer staat de hele veilinglijst online.....jaa ik ben nieuwschierig sorry
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef wc-eend het volgende:
Zo... de e-mail-opdrachten en de gedichten zijn nagekeken... eens eventjes wat punten toevoegen
Per opdracht krijg je sowieso 2 punten... hoe beter (leuk, mooi, geslaagd) de opdracht hoe meer punten je kan verdienenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |