Haha, het was puur om te informeren, je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef wc-eend het volgende:
Komende week... jullie moeten ons wel een beetje de tijd geven hoor
Een overzichtsfoto van goodies naast elkaar zou ook kunnen, dan heb je een idee van hoe alles er een beetje uitziet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Nette lijst al, ben benieuwd naar de rest! Toch mis ik de plaatjes bij de goodies, zodat je weet waar je op bied, maar ik snap dat het te veel werk is om per ding een foto te gaan maken, zou ik zelf ook niet doen
19 januari als de datums op de veiling kloppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
wanneer begint de veiling??
en komt daar dan een nieuwsbericht over?
en wanneer staat de hele veilinglijst online.....jaa ik ben nieuwschierig sorry
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef wc-eend het volgende:
Zo... de e-mail-opdrachten en de gedichten zijn nagekeken... eens eventjes wat punten toevoegen
Per opdracht krijg je sowieso 2 punten... hoe beter (leuk, mooi, geslaagd) de opdracht hoe meer punten je kan verdienenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Zomg, ik heb gewoon meer dan 16 (8x2) punten erbij gekregen.
Nice workquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Nebo het volgende:
Men neme de huidige lijst, maakt deze ruim 2 keer zo lang en men heeft ongeveer de lijst zoals deze uiteindelijk gaat worden.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Syd het volgende:
Wil toch mijn respect tonen richting de crew van de Kerstprijsvraag 2010/2011puik werk en dat vrijwillig (in deze tijd nog wel
)
In de praktijk zou het ook goed moeten werken, daar hebben we voldoende voor getest leek mij zo, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ook
Prachtige opzet ook dit jaar, mooi systeem om de vragen te beantwoorden en (zoals het er uit ziet) een solide veilingsysteem.
Ja en dat betekent dus dat jullie één of meer van mijn opdrachten leuk/mooi/geslaagd vondenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Per opdracht krijg je sowieso 2 punten... hoe beter (leuk, mooi, geslaagd) de opdracht hoe meer punten je kan verdienen
De algemene mededelingen komen snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Simsfan88 het volgende:
Ziet er al goed uit, ben benieuwd op welke dag de 3DS komt te staan.
Zoals ik al eerder vroeg, ik mag toch aannemen dat de veilingen niet steeds om 0:00 sluiten?
jullie waren hem vast zelf wel tegen gekomen, maar: Ratchet & Clank T-shirt (19-11-2011 00:00)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef RitseB het volgende:
Alle items zijn er voor het gemak nu gewoon 'zo' ingezet, de data kloppen voor als nog wel. Tijden word natuurlijk nog mee gespeeld.
Had ik op het werk ook, bleef op de voorpagina van de kerstprijsvraag staan. Rechtstreekse link: http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#itemsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:57 schreef DE_krumpel het volgende:
ik kan de lijst prijzen niet bekijken. iemand mischien een link?
Die 'rechtstreekse' link blijft hier ook hangen op de kerstpagina frontpage, misschien een probleem met een oude IE?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:51 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Had ik op het werk ook, bleef op de voorpagina van de kerstprijsvraag staan. Rechtstreekse link: http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#items
Die punten zijn gister toegevoegdquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Heeeey, zijn jullie nu wel met de dagelijkse bonusopdrachten bezig?
Het zou zo maar kunnen, oudere IE's worden niet ideaal ondersteund.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Die 'rechtstreekse' link blijft hier ook hangen op de kerstpagina frontpage, misschien een probleem met een oude IE?
Helaas, alle bonuspunten zijn nu toegevoegd, dus wat je nu hebt zul je het mee moeten doen tijdens de veiling. En dit geldt natuurlijk voor iedereen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ziet er goed uit, bonuspunten blijven erbij komen! Ben benieuwd naar de rest van de prijzen, hopelijk meer X360 en NDS games!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel aardig "die-hard" geweest dit jaar, maar zoals in het antwoordentopic staat mis ik nog wel een aantal vragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:59 schreef Maisnon het volgende:
ja die die hards kan ik wel opnoemenik heb me ook heel erg ingezet
maar toch wel wat gemist, maar volgens mij zit ik wel bij de hoogste punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |