Ik zal even voor je kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat meer dan de helft van mij beantwoorde vragen fout worden gerekend terwijl ik er 100% zeker van ben dat ze goed zijn?
Mjah dat dat ik in vorige jaren ook, maar toen moest het toch wat anders zijnquote:Op zondag 26 december 2010 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Fout heb ik ze zeker niet. Ik wacht het even af.
Je hebt niet alles goed, maar het overgrote deel wel. Ik heb alles wat goed is nu goedgekeurd. Bonuspunten van vanmorgen moeten nog toegevoegd worden.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat meer dan de helft van mij beantwoorde vragen fout worden gerekend terwijl ik er 100% zeker van ben dat ze goed zijn?
Zeker vraag 8 foutquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt niet alles goed, maar het overgrote deel wel. Ik heb alles wat goed is nu goedgekeurd. Bonuspunten van vanmorgen moeten nog toegevoegd worden.
Het kan inderdaad even duren voordat je alle punten hebt waar je recht op hebt, omdat sommige antwoorden niet door de automatische check komen en maar één of twee keer per dag worden nagelopen. Probeer dus zo simpel mogelijk antwoord te geven als je graag gelijk automatisch je punten wil hebben, dan heb je de meeste kans dat het ook gelijk goed is!
Dat hangt er vanaf, maar als we kunnen zien dat je het antwoord wel wist, komt het wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef MasterBR het volgende:
als je nou het antwoord goed hebt maar een cijfer er achter hebt wordt het dan nog wel goed gerekent?
gvd, net zonder ingeleverd XDquote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Gewoon MET KPV ervoor invullen, elke code begint zo dus ook op die manier inleveren.
En als ie dan toch in een lieve bui is, mss mijn antwoorden ook?? Al ben ik bang dat er niet veel verandert :pquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef g1real het volgende:
Met KPV telt ie meteen goed, dus gewoon met invullen.
Misschien dat iemand zo lief is om mijn antwoorden te checken, zo weinig punten gekreen
en hoe zagen de vragen eruit?quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Nebo het volgende:
Ik heb even een vlugge check over de vragen van vandaag gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |