quote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Seria1337 het volgende:
Hey net stond er nog 2011![]()
Ah well, staat nu goed.
Welke vraag specifiek?quote:Op maandag 27 december 2010 14:26 schreef MasterBR het volgende:
is het bij vraag 8 maar 1 persoon of kunnen het er ook 2 of meer zijn?
Die dingen heb ik ook niet gezien. Zal vanavond eens opletten als ik vragen invul.quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al 2 keer gehad dat ik het extra regeltje tekst niet meekreeg onder de vraag (geen rare letters gebruiken bij die Halo 3 land vraag, en het volledig uitschrijven bij de Rusland vraag)
Die extra regeltjes had ik ook niet eerder gezien, maar als ik er nu kijk zie ik ze wel.quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al 2 keer gehad dat ik het extra regeltje tekst niet meekreeg onder de vraag (geen rare letters gebruiken bij die Halo 3 land vraag, en het volledig uitschrijven bij de Rusland vraag)
[...]
Algemene benaming zoals in het bijbehorende bericht is prima!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Die extra regeltjes had ik ook niet eerder gezien, maar als ik er nu kijk zie ik ze wel.
Vandaar ook mijn vraag in mijn vorige post.
Andere vraag. Bij de vraag "Wat heb je, naast het spel, ook nodig om The Sorcerer of Darkness te kunnen spelen?", is daar de algemene benaming van het benodigde goed, of word er naar een naam van hetgeen gevraagd?
Kapot slopen?quote:Waarmee sloopt een MMORPG-gamer die gevraagd wordt te stoppen met gamen een keukenmuur kapot?
Daarvan weet ik zeker wat het goede antwoord was, maar daar zijn geen punten bij geteld?quote:Wat heb je, naast het spel, ook nodig om The Sorcerer of Darkness te kunnen spelen?
Dan heb je lidwoorden of iets dergelijke gebruikt. En alles wordt nog een keer handmatig nagekeken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja en deze:
[..]
Daarvan weet ik zeker wat het goede antwoord was, maar daar zijn geen punten bij geteld?
Wordt dat ook nog handmatig nagekeken?
Ohja kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan heb je lidwoorden of iets dergelijke gebruikt. En alles wordt nog een keer handmatig nagekeken...
Kun je nagaan hoe pissig hij wasquote:
Handig om te weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als het antwoord bijvoorbeeld is 'een stom paard', moet je alleen 'paard' invullen.
Thanksquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef koei het volgende:
[..]
Algemene benaming zoals in het bijbehorende bericht is prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |