Ik ben geen tong!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg je tegen je eigen soortgenoot.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik me melden voor die gangbang?
Die intro kan ik drummen op mijn kampeer pannetjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ultiem cowbellnummer: Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
wehehehe, jouw sig!quote:
Ga maar op de gang staan , roep ik wel bangquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik me melden voor die gangbang?
dat is gaafquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die intro kan ik drummen op mijn kampeer pannetjes
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga maar op de gang staan , roep ik wel bang
ik heb ee ngoed voornemen voor 2011. minstens zoveel seks hebben als ik dit jaar heb gehad...quote:
Hier strooien ze gewoon niet meer...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef DaMook het volgende:
Het sneeuwt nog steeds trouwens.
En wat voor een droog wijf staat er nu bij de mic.
En echt precies dezelfde toonsoortquote:
Niet 1x dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ee ngoed voornemen voor 2011. minstens zoveel seks hebben als ik dit jaar heb gehad...
Dat is voor mij minimaal 0 keer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ee ngoed voornemen voor 2011. minstens zoveel seks hebben als ik dit jaar heb gehad...
Hier nog wel, maar ze kunnen er niet tegen opquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier strooien ze gewoon niet meer...
Die houd er ook van?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij sluit maar een vriendschap met mijn vriend.
Whut?quote:
Doe mij maar een Pikanto.quote:
Zal voor jou de komende jaren, handwerk blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is voor mij minimaal 0 keer.
Wie weet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal voor jou de komende jaren, handwerk blijven
Ik krijg hongerquote:
joe, idemquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is voor mij minimaal 0 keer.
Bas snapt hem wel meteen, die ligt dubbelquote:
quote:
jammer, das mooi, dan komen we overeen, en dat betekent dat ik meer kans maak aangezien ik natuurlijk net iets beter ben.quote:
Roel! nog niet gespotquote:
tuurlijk, iedereen post topics vol met kermit en ik doe het 1x en dan moet er ineens panisch over gedaan worden? dat is nogalquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus, ik heb je een paar keer gewaarschuwd nu en je gaat gewoon door.
Gewoon niet doen, zo simpel is het. Zelfs mijn autistische pleegdochter snapt dat
Die zanger snapt het wel maar is PISSED OFFquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bas snapt hem wel meteen, die ligt dubbel
ONTOPIC BLIJVEN !!!!quote:
quote:
Bløfquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef heloef het volgende:
Zo ik heb even lekker gedoucht, heb ik wat gemist het afgelopen uur?
Ervaring? Hoeveel jaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jammer, das mooi, dan komen we overeen, en dat betekent dat ik meer kans maak aangezien ik natuurlijk net iets beter ben.
Ah niks interessants dus.quote:
Een mexicaantje gaat er wel inquote:
Surrender, Racoon, Nuff saidquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie meer bands uit Zeeland ?
Ik ook niet.
Laten we dat zo houden
ja, alleen maar haalbare voornemens hebben .das goed voor je zelfvertrouwenquote:
Elektronische Leerweg Omgevingquote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen post topics vol met kermit en ik doe het 1x en dan moet er ineens panisch over gedaan worden? dat is nogalja
maar veel plezier met een note geven
Neh Gerard maakt er gewoon iets leuks vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte
Ik weet niet waar ik in zou moeten gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een mexicaantje gaat er wel in, of was het een mexicano
.
HELO... Hanze Ele...quote:
Of je date een manquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, alleen maar haalbare voornemens hebben .das goed voor je zelfvertrouwen
en als ik zeg: meer seks., dan moet ik straks op 31december2011 of naar de horren of iemand verkrachten en daar heb ik gee nzin in....
Gerard maakt alles leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neh Gerard maakt er gewoon iets leuks van
Ik bedoel dat nummer zelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was in die tijd ook erg leuke periode met Stenders op de Radio....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen.....
_o-quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurd slachtafval
OSLO?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opleidings Specifieke Leerweg Omgeving
quote:
interesse?quote:
Uitjes erbij en curry en mayoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Was bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik in zou moeten gaan eigenlijk.
Hier ook niet, nooit iets mee gedaan uiteindelijkquote:
Dat heb je wel eens gei..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Oja een tong, die heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was bij wijze van spreken. En jou tong mag wel mijn mond in
.
BAH ONTOPIC BLIJVEN !!!!
quote:
hou een op zeg ik krijg hongerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uitjes erbij en curry en mayo
Gerookt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Rob in het glazen huis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was in die tijd ook erg leuke periode met Stenders op de Radio....
Wel handjes boven de dekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Maar hij is al eerder langs gekomen
haha ik zei gekomen.
Ik heb een paar uur terug net iets teveel gegeten. Kan niks meer bij de komende uren.quote:
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.quote:
Hij verlaat het huis?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef JaneDoe het volgende:
zelfs paskal doet een poging tot gezelligheid
quote:
Je bent mijn held!!! Die loop ik al ik weet niet hoe lang te zoeken!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zijn ook om op te vreten heh
http://instantrimshot.com
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja een tong, die heb ik ook nog.
Ik dacht even aan tuinman Rob als slaapgastquote:
Hoezo over 4 uur nog?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.
Gaat jij nu al?quote:
samen met michiel en gerard, wat een combinatie bleek dat te zijnquote:
Ik ben weer wakker dus ik dacht het wordt minimaal 3 uur of langer dus ff appelflap gehaald en zak kroep kroepquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.
Ik zat al te denken aan een voorbinddildo.quote:
Dat is toch grappig jongehhhhhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Dat tik 'm aan plaatje is ook wel klaar nu
Ik gok 2007quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht even aan tuinman Rob als slaapgast
Lekkere combinatiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben weer wakker dus ik dacht het wordt minimaal 3 uur of langer dus ff appelflap gehaald en zak kroep kroep
Doeidoei.quote:
Valse hoopquote:
Tik m aan ouwe!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
ik zeg: Professor Barabas bellen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh FUCK ik wilde om 2200 gaan leren en dan slapen en nu heb ik nog niet geleerd en nog niet geslapen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
met cheques, nee, niet met seks, met cheques bij de brievenbus
Hadden we Guus en Willie weg kunnen stemmen en Dennis terughalen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kunnen we niet sms'en om iemand het huis uit te stemmen ala bigbrother
Ik dacht al zoiets te horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
met cheques, nee, niet met seks, met cheques bij de brievenbus
sja ik heb al wel getwittert dat ie moet opfokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kunnen we niet sms'en om iemand het huis uit te stemmen ala bigbrother
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg: Professor Barabas bellen!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan een voorbinddildo.
Pop Duel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat ik Paul Rabbering amper heb gezien deze editie?
Hielp niet echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
sja ik heb al wel getwittert dat ie moet opfokken
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Jammurrrquote:
hij doet verslag op de Markt bij de open podiumquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Zeker wel!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Geo3kant het volgende:
Sms dat we pascal veilen, startbod is 2 euro de kilo, wie bied meer, dit wordt een vet pot!
Maar je hebt het wel gezellig en dat is OOK belangrijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh FUCK ik wilde om 2200 gaan leren en dan slapen en nu heb ik nog niet geleerd en nog niet geslapen.
HIJ GAAT NOG NIET WEG, NE HEE, NOG LANGE NIET!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Maar mensen haten mij hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gezellig en dat is OOK belangrijk.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Jaartje overdoen is best relaxtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gezellig en dat is OOK belangrijk.
Zeker niet, best actief op het plein met zijn quiz en ook het innen van cheques op het podium.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Gerard Ekdom (Utrecht, 26 maart 1978)quote:
Wat ben jij voor een FREAKquote:
Ik ga misschien tussenjaar doen volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaartje overdoen is best relaxt
Die faalt met z'n PS zondagavond programma.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Zo jong? Ik dacht 40 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gerard Ekdom (Utrecht, 26 maart 1978)
ik niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen haten mij hier.
Niets om gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen haten mij hier.
Op naar de 100.000 Gaat deze maand nog lukkenquote:
toch welquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
HIJ GAAT NOG NIET WEG, NE HEE, NOG LANGE NIET!
Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga misschien tussenjaar doen volgend jaar.Ik had niet moeten gaan studeren dit jaar maarjaa da's achteraf hè.
Poetischquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets om geven. Je bent wie je bent en dat maakt je mooi
.
Stufiquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaartje overdoen is best relaxt
Doen meid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef purplerose het volgende:
ik ben gewoon 4 jaar ouder dan Gerard
hij mag wel me toyboy worden
Reken maar van yes! Ik heb dat nieuwe album gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wist niet dat dit van Triggahfingah was.
Welke studie was dat danquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodig
maar na morgen post hier bijna niemand meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op naar de 100.000 Gaat deze maand nog lukken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets om geven. Je bent wie je bent en dat maakt je mooi
.
?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar na morgen post hier bijna niemand meer
Dat ziet er niet uit als iets waar ik van houquote:
Of "IK BEN DE GROOTSTE FAN IN NEDERLAND!"quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zoals Corton altijd zegt: GODVERDOMME WAT EEN GOEDE BAND
juist!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht 40quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Paul het volgende:
Dachten jullie nou dat Gerard ouder of jonger was dan 32
Ik post hier al maanden/jarenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar na morgen post hier bijna niemand meer
Vind hem ook ouder lijken, 41 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Nee Gerard ziet er ouder uit dan hij is vind ik. Of hij komt ouder over.
Hij ziet er ouder uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Is zeker waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
! Als alle mensen mij haten, dan ben ik dus niet echt mooi ofzooooo (qua innerlijk dan he
)
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
nja, heeft ie wel een punt. al die SR-posers zijn dan weer opgerot en dan kan de harde kern weer losquote:
Ik wil er niet mee stoppen hoor, vind de opleiding leuk maar zit beetje erg met mezelf in de knoop enzo. Dus tussenjaar en alles op een rijtje krijgen en dan verderstuderne is mijn plan eigenlijk. Maar ga mijn P niet halen dit jaar dus ik weetn iet of het zo'n goed plan is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodig
Agh, ik kan het je niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aan
Hij zegt: Bijna niemand, maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heeft ie wel een punt. al die SR-posers zijn dan weer opgerot en dan kan de harde kern weer los
Bellenquote:
Bijna niemand...is dat een Fok!ker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zegt: Bijna niemand, maar dat is niet waar.
Waar is Hans nou eigenljk steeds? Het is anders zonder hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heeft ie wel een punt. al die SR-posers zijn dan weer opgerot en dan kan de harde kern weer los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |