Ah niks interessants dus.quote:
Een mexicaantje gaat er wel inquote:
Surrender, Racoon, Nuff saidquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie meer bands uit Zeeland ?
Ik ook niet.
Laten we dat zo houden
ja, alleen maar haalbare voornemens hebben .das goed voor je zelfvertrouwenquote:
Elektronische Leerweg Omgevingquote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen post topics vol met kermit en ik doe het 1x en dan moet er ineens panisch over gedaan worden? dat is nogalja
maar veel plezier met een note geven
Neh Gerard maakt er gewoon iets leuks vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte
Ik weet niet waar ik in zou moeten gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een mexicaantje gaat er wel in, of was het een mexicano
.
HELO... Hanze Ele...quote:
Of je date een manquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, alleen maar haalbare voornemens hebben .das goed voor je zelfvertrouwen
en als ik zeg: meer seks., dan moet ik straks op 31december2011 of naar de horren of iemand verkrachten en daar heb ik gee nzin in....
Gerard maakt alles leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neh Gerard maakt er gewoon iets leuks van
Ik bedoel dat nummer zelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was in die tijd ook erg leuke periode met Stenders op de Radio....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen.....
_o-quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurd slachtafval
OSLO?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opleidings Specifieke Leerweg Omgeving
quote:
interesse?quote:
Uitjes erbij en curry en mayoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Was bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik in zou moeten gaan eigenlijk.
Hier ook niet, nooit iets mee gedaan uiteindelijkquote:
Dat heb je wel eens gei..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Oja een tong, die heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was bij wijze van spreken. En jou tong mag wel mijn mond in
.
BAH ONTOPIC BLIJVEN !!!!
quote:
hou een op zeg ik krijg hongerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uitjes erbij en curry en mayo
Gerookt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Rob in het glazen huis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was in die tijd ook erg leuke periode met Stenders op de Radio....
Wel handjes boven de dekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Maar hij is al eerder langs gekomen
haha ik zei gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |