Ik heb een paar uur terug net iets teveel gegeten. Kan niks meer bij de komende uren.quote:
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.quote:
Hij verlaat het huis?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef JaneDoe het volgende:
zelfs paskal doet een poging tot gezelligheid
quote:
Je bent mijn held!!! Die loop ik al ik weet niet hoe lang te zoeken!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zijn ook om op te vreten heh
http://instantrimshot.com
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja een tong, die heb ik ook nog.
Ik dacht even aan tuinman Rob als slaapgastquote:
Hoezo over 4 uur nog?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.
Gaat jij nu al?quote:
samen met michiel en gerard, wat een combinatie bleek dat te zijnquote:
Ik ben weer wakker dus ik dacht het wordt minimaal 3 uur of langer dus ff appelflap gehaald en zak kroep kroepquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook en waarschijnlijk zit ik hier over 4 uur nog, en kan ik niet naar beneden want dan krijg ik preken.
Ik zat al te denken aan een voorbinddildo.quote:
Dat is toch grappig jongehhhhhhhquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Dat tik 'm aan plaatje is ook wel klaar nu
Ik gok 2007quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wanneer was dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht even aan tuinman Rob als slaapgast
Lekkere combinatiequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben weer wakker dus ik dacht het wordt minimaal 3 uur of langer dus ff appelflap gehaald en zak kroep kroep
Doeidoei.quote:
Valse hoopquote:
Tik m aan ouwe!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Dat tik 'm aan plaatje is ook wel klaar nu
ik zeg: Professor Barabas bellen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh FUCK ik wilde om 2200 gaan leren en dan slapen en nu heb ik nog niet geleerd en nog niet geslapen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
met cheques, nee, niet met seks, met cheques bij de brievenbus
Hadden we Guus en Willie weg kunnen stemmen en Dennis terughalen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kunnen we niet sms'en om iemand het huis uit te stemmen ala bigbrother
Ik dacht al zoiets te horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
met cheques, nee, niet met seks, met cheques bij de brievenbus
sja ik heb al wel getwittert dat ie moet opfokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kunnen we niet sms'en om iemand het huis uit te stemmen ala bigbrother
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg: Professor Barabas bellen!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan een voorbinddildo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |