Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb er even een DM tegenaan gegooidquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leert ie alleen af met een time out. werkte vorige keer prima.
wie ben jij nou weer kneusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee joehoe, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je fucking irritant bezig bent.
Gewoon kappen oke?
het is groen en het zit in de darkroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitpakken met winrar oid, en dan de .jar file openen. Moet je wel java geïnstalleerd hebbenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe die er uit ziet?
Als het naar Dago is , Oe daar wordt ie bang vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er even een DM tegenaan gegooid
Post hier meer dan jou.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het is groen en het zit in de darkroomdie mop ken ik nog van mij Opa (en die goeie man is al 30 jaar doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het is groen en het zit in de darkroomKofi Anan in Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die editie met Sander en die in Breda waren veel minder dan dezequote:
quote:
ohw, geen exe file nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Nfct het volgende:
[..]
uitpakken met winrar oid, en dan de .jar file openen. Moet je wel java geïnstalleerd hebben
Dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt veel bijzonders is er niet gebeurd nee
nog niet zo lang blijkbaar want ik poste al aantal jaren eerder hier hoorquote:
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het naar Dago is , Oe daar wordt ie bang van
Als het naar FA is , lachen
Als blikken konden dodenquote:
Master of the subjectquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Of je zet een echte radio aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
En. kan je alleen door streamluisteren naar 3fm luisteren?
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?quote:
Dat zijn stel EGO's bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
als de PSV selectie erin past kunnen zij er ook nog wel bij
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
als de PSV selectie erin past kunnen zij er ook nog wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |