Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga misschien tussenjaar doen volgend jaar.Ik had niet moeten gaan studeren dit jaar maarjaa da's achteraf hè.
Poetischquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets om geven. Je bent wie je bent en dat maakt je mooi
.
Stufiquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaartje overdoen is best relaxt
Doen meid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef purplerose het volgende:
ik ben gewoon 4 jaar ouder dan Gerard
hij mag wel me toyboy worden
Reken maar van yes! Ik heb dat nieuwe album gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wist niet dat dit van Triggahfingah was.
Welke studie was dat danquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodig
maar na morgen post hier bijna niemand meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op naar de 100.000 Gaat deze maand nog lukken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets om geven. Je bent wie je bent en dat maakt je mooi
.
?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar na morgen post hier bijna niemand meer
Dat ziet er niet uit als iets waar ik van houquote:
Of "IK BEN DE GROOTSTE FAN IN NEDERLAND!"quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Zoals Corton altijd zegt: GODVERDOMME WAT EEN GOEDE BAND
juist!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht 40quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Paul het volgende:
Dachten jullie nou dat Gerard ouder of jonger was dan 32
Ik post hier al maanden/jarenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar na morgen post hier bijna niemand meer
Vind hem ook ouder lijken, 41 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Nee Gerard ziet er ouder uit dan hij is vind ik. Of hij komt ouder over.
Hij ziet er ouder uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Is zeker waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
! Als alle mensen mij haten, dan ben ik dus niet echt mooi ofzooooo (qua innerlijk dan he
)
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
nja, heeft ie wel een punt. al die SR-posers zijn dan weer opgerot en dan kan de harde kern weer losquote:
Ik wil er niet mee stoppen hoor, vind de opleiding leuk maar zit beetje erg met mezelf in de knoop enzo. Dus tussenjaar en alles op een rijtje krijgen en dan verderstuderne is mijn plan eigenlijk. Maar ga mijn P niet halen dit jaar dus ik weetn iet of het zo'n goed plan is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach heb mijn studie ook na 3 jaar afgebroken, heb er tot heden geen spijt van gehad. Alle medestudenten zijn allemaal ontslagen en omscholing nodig
Agh, ik kan het je niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijkwaar geen kut aan
Hij zegt: Bijna niemand, maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heeft ie wel een punt. al die SR-posers zijn dan weer opgerot en dan kan de harde kern weer los
Bellenquote:
Bijna niemand...is dat een Fok!ker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zegt: Bijna niemand, maar dat is niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |