Nep-Sociosquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert me werkelijk geen ene reet.
In geen enkel universum wil ik op Socios lijken.quote:
Wat doe jij in Den Helder dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...
Maarre als je nou in de ochtend voor de lol zin hebt om een retourtje Den Helder-Adam te doen, be my guest...: D
[..]
Wil ze een pakkie met pes?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kitao,,neem een voorbeeld aan deze man: hij begrijpt me.
[..]
Nu een week niet gedaan en ik heb een stevige haargroeiquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh...ruis op onze lijn...
Ik doe nets in Den Helder, moet in Adam zijn.
Daarom zei ik ook: als je een knuffel wilt, stap ik morgen op 7a uit.Gelieve een bakkie leut mee te brengen.
Is er wel, je moet alleen ff F5 enquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef kitao het volgende:
PeuRac verdient deze topic, jammer dat er in de nieuwe layout nog steeds geen snelkoppeling is naar een vervolg OP.
(of ik verwacht teveel)
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.quote:
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Sssshhhtttt.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?
Neem dan heet water. Pleur het over een wissel heen en voel gewoon dat je een goede daad hebt gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd worden
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Ooh, ik zie wel iets moois.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem dan heet water. Pleur het over een wissel heen en voel gewoon dat je een goede daad hebt gedaan.
Drink je zelf koffie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedje
YAY!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik zie wel iets moois.
Bij je audioscrobbler is onze overeenkomst Low.
Bij de meesten is dit Very Low.
BS, Finland loopt voor op Nederland en daar werkt het complete OV nog als er in 1 nacht 50cm sneeuw valt!!! En ja dat heb ik 2x meegemaakt. In al die tijd dat ik daar woonde, maar 1x meegemaakt dat een trein te laat kwam (ik had 4 treinen per dag) en dat was omdat er iemand voor gesprongen was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
daar komt het wel op neer ja, wat een ellende overal.
ze zeggen dat deze samenleving te complex en te technocratisch is om te grote weerschokken op te kunnen vangen.
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
YAY!
@ Peurac: nee koffie is slecht voor je gebit en adem
kan zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BS, Finland loopt voor op Nederland en daar werkt het complete OV nog als er in 1 nacht 50cm sneeuw valt!!! En ja dat heb ik 2x meegemaakt. In al die tijd dat ik daar woonde, maar 1x meegemaakt dat een trein te laat kwam (ik had 4 treinen per dag) en dat was omdat er iemand voor gesprongen was.
Het is puur een kweste van wat continuïteit je waard is. In Finland blijbkaar meer dan in Nederland en Canada.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
kan zijn hoor.
mijn wijsheid komt van discovery en die zeggen dat.
(met beelden erbij hoe een stuk of 20 hoogspanningsmasten in Montreal bezweken onder het ijs en de hele stadsomgeving in nood kwam, gelukkig bleef er nog 1 stroomkabeltje lopen)
Goedzooo!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer*koffie apparaat t raam uit gooit*
wij hebben tenminste op het spoor een plee gekregen na tien jaar rechtszaken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is puur een kweste van wat continuïteit je waard is. In Finland blijbkaar meer dan in Nederland en Canada.
Uhm, paar maanden terug was er bewezen dat koffie NIET voor slechte adem zorgt en ook niet slecht is voor je gebit.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
YAY!
@ Peurac: nee koffie is slecht voor je gebit en adem
Care, ik vind van wel en ik vind het viesquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, paar maanden terug was er bewezen dat koffie NIET voor slechte adem zorgt en ook niet slecht is voor je gebit.....
Das wat anders dan onzin lopen verkondigenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Care, ik vind van wel en ik vind het vies
Dan mag je morgen voor mn deur staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens slaapje doen.
Misschien word ik dan net zo mooi als Gerard Butler.
Dat kan ik sowieso wel maar ik kan je niet garanderen dat mijn schoonheidsslaapje heeft geholpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan mag je morgen voor mn deur staan
Laat maar danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso wel maar ik kan je niet garanderen dat mijn schoonheidsslaapje heeft geholpen.
Helemaal zelf?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
Was in de machine en voorgeprogrammeerdwat een huisman ben ik toch
zelfs de afwas gedaan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Helemaal zelf?!
*plakt een mooie sticker op het hoofd van PeuRac*
Dude, you need a womanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helemaal zelf, 30min na mijn wekker is die klaar
dan ben ik geschoren, gedouched en aangekleed, dan eerst mn was ophangen, ontbijten, werken, lunch, werken, avond eten, strijken, schoonmaken en pleitos
juist niet, k kan het allemaal zelfquote:
Geen Bijzonderheden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is Sparta. Maar dan Engels en heel hard schreeuwen.
Dat brokkie warme vlees moet toch ook ergens anders goed voor zijn ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
Was in de machine en voorgeprogrammeerdwat een huisman ben ik toch
zelfs de afwas gedaan
Oke, die houden we erin voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
juist niet, k kan het allemaal zelfen ik heb 2 handen, vrouwen in mijn leven zijn overbodig
Dat brokkie warm vlees is een haarbal die weer prima op m'n bed is gaan liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat brokkie warme vlees moet toch ook ergens anders goed voor zijn ?
O, dan heb ik me vergist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat brokkie warm vlees is een haarbal die weer prima op m'n bed is gaan liggen
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef kitao het volgende:
[..]
O, dan heb ik me vergist.
ik dacht dat jij wel vaker vrouwelijk bezoek had.
mijn huisgenootje zei dat ze mn kat de kachel in ging gooien als ik m niet weg deed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katT beest luisterd toch alleen naar de toon van je stem, dus hoe ik em noem maakt niet uit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn huisgenootje zei dat ze mn kat de kachel in ging gooien als ik m niet weg deed.
de kat verloor (geheel tegen mn principe)
'kutbeest'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen, maar ik heb diverse benamingen voor mn katT beest luisterd toch alleen naar de toon van je stem, dus hoe ik em noem maakt niet uit
Die gebruik ik best veel jaquote:
ik heb gevochten als een leeuw voor die kat, maar het was onhoudbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik de kat hier weg doe, mag ik zelf ook weg denk ik
iedereen houdt van t beestje, ondanks dat die eigenlijk totaal niet sociaal is
is tie je zomaar voorbij gescheurd ?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb net weer naar je gezwaaidlaatste bus
zij langs mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef kitao het volgende:
[..]
is tie je zomaar voorbij gescheurd ?!
nu zie je haar niet meer zitten ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zij langs mijterwijl ze me gewoon heeft zien zitten
Niet echt meer, ze komt gewoon meerdere keren gewoon langs rijden zonder even te stoppen om zelfs maar te zwaaienquote:
Dan stop je?quote:
ik herken dat, ik heb ook zo'n 'vriendin'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt meer, ze komt gewoon meerdere keren gewoon langs rijden zonder even te stoppen om zelfs maar te zwaaien
ik heb nog wel ergens een unoxworst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef CherryLips het volgende:
Over tegoedbonnetjes gesproken, hebben jullie misschien Unox-punten?
Ik denk niet dat ik die kan inleveren bij de V&Dquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb nog wel ergens een unoxworst.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb nog wel ergens een unoxworst.
Bij een goede vrouw doe je juist geen oog dichtquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:40 schreef PeuRac het volgende:
ik ga nu echt slapen trouwenswordt tijd voor een vrouw aan mijn zijde, dan slaap ik tenminste weer op tijd
maar lig ik wel op tijd in bedquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een goede vrouw doe je juist geen oog dicht
wat wil je daar kopen dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die kan inleveren bij de V&D
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een goede vrouw doe je juist geen oog dicht
* oshiro is erquote:
* oshiro nipt aan cappucinoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan zit ik aan de capuccino op stage.
whehe, Q. ik steun je!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:04 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook vakantie! Wel vroeger naar huis vandaag! Misschien al om 15:45 ipv de normale 16:00! Kost me dan wel 0,25 vakantieuur want van de baas krijgen we niets gratis terwijl een andere afdeling de middag gratis vrij krijgt..
*joinsquote:
Jouw sneeuw of de mijne?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:33 schreef Myraela het volgende:
Ok. Ga je mee huppellen in de sneeuw?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn sneeuw is jouw sneeuw. Jewaits. eerlijk delen.
Bier? Om je te troosten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:39 schreef Q. het volgende:
Godver, hard onderuit gegaan op de fiets, vlak voor mn werk. Mn knie doet pijn. En mn hand.
Mwhehe, hier zijn ze er ook mee bezig, met de implementatie iigquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:48 schreef Q. het volgende:
En dan moet ik ook nog eens met SAP gaan werken vandaag. Kan ik er niet voor kiezen om nog 20x te vallen? In een vijver met pirana's?
Sommige mensen hebben daar talent voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:01 schreef oshiro het volgende:
Godver wat is dat nummer van Marco B. inhoudsloos. Hoe krijgt ie het voor elkaar
Ik zou er bijna respect voor hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar talent voor.
Hoe was Caro?quote:
Supergaaf!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supergaaf!
En we gingen dus met de auto omdat JoeBravo en trein...![]()
Nope, dus ik ga Joe zo eindelijk het luchtbed afschoppen want ik moet over 20 min in de bus zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooiik herken t van Joe wel
![]()
Vandaag vrij?
Ik was laatst met de busquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supergaaf!
En we gingen dus met de auto omdat JoeBravo en trein...![]()
Aaah, wat sneuquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope, dus ik ga Joe zo eindelijk het luchtbed afschoppen want ik moet over 20 min in de bus zitten
Oei, hoe ernstig was het?quote:
quote:
Het was wel oke. Kwam precies aan toen ik bij de halte aankwam en geen vies of hinderlijk figuur nasast mijquote:
Het valt me nog mee. Ik hoor geluid in de verte, ergens. Het kan ook de lift zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Ik zit hier echt in een bijna leeg pand, hebben jullie dat ook?
op kantoor heb ik dat altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Geen nare gluurders in de buurt dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Ik hoor geluid in de verte, ergens. Het kan ook de lift zijn.
dat lijkt me saai.. al zou je van ons Fokkers niet verwachten dat we ook contact hebben met onze collega'squote:
2 van de 5 man in dit kantoor aanwezig, mij incluisquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Vraag het hemquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, wat sneu![]()
Hij mag me wel ff vertellen hoe de wegen in de Achterhoek zijnik rij vanaond na t werken zijn kant op.
Jij had toch geregeld dat een collega een dienst zou overnemen vandaag?
Dat zou heel gezellig kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
2 van de 5 man in dit kantoor aanwezig, mij incluis.
Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Geen nare gluurders in de buurt dus
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgenik ben al in het ondergesneeuwde brabant. Vandaag de kerstboodschappen doen met mn zus en de traditionele kerstappeltaart bakken die onze moeder maar moeilijk uit handen kan geven
Godtje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.
Ik wist niet dat je het steeds over Godtje hadquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.
Toch wel tof een witte kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.
ja idd, zal flink kloten worden met dat kleine autotjevan haar in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.
Gisteren met de taxi van Nijmegen station naar knuffelmeisjes vakantiepark (30 km - 80 euroquote:
Waarom niet ff je eigen auto opgehaald?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren met de taxi van Nijmegen station naar knuffelmeisjes vakantiepark (30 km - 80 euro), toen liep ik daar en dacht ik; ze woont toch wel godverdomme mooi hier.
Maar wel lastig. Ja, zeker mooi een witte kerst.
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging danquote:
Die stond dus bij haar. En de baas betaalt. En ik heb het verdiend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet ff je eigen auto opgehaald?
damn, welk traject moet je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging dan
Gewoon NIET doen. Die familie komt volgend jaar wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging dan
Dan zou ik het ook doen, zijn altijd de fijnere taxi ritjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die stond dus bij haar. En de baas betaalt. En ik heb het verdiend.
jij nu dus te laat?quote:
Ja, was heel gezellig in de taxi. Aardige chauf, leuk gepraat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook doen, zijn altijd de fijnere taxi ritjes
Ik mag morgen met het OV naar mn ouders, dat wordt tof.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, welk traject moet je dan?ga je niet vrolijk van worden
met de bus van brabant naar utrecht en dan nog n end treinen richting amsterdam... gisteren reed er vanaf rotterdam al geen enkele intercity alleen stoptreintjes, en nu is er nog meer sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, welk traject moet je dan?ga je niet vrolijk van worden
Neuh, maar deze bus heeft minder speling, ik moet meer haast maken met opstarten en ik sta 10 min in de kouquote:
Waar is dat ergens dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag morgen met het OV naar mn ouders, dat wordt tof.De nieuwe bussen daar rijden toch al kut, verwacht dat ze morgen helemaal uitvallen.
Ik vind t ook altijd wel lachen, toen ik nog chauffeurde had ik ook wel eens langere stukken een taxiquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig in de taxi. Aardige chauf, leuk gepraat.
Zo es even wat filmpjes van India online zetten. Heb echt een geniaal filmpje van aapjes geschoten.
Neh ik heb maandag al afgesproken met iemand anders van hierquote:
ik ken tquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerde.![]()
http://maps.google.nl/map(...)rde,+Gelderland&z=13
Er zijn daar de afgelopen week al chauffeurs in elkaar geslagen omdat de bussen niet op komen dagen.quote:
Dat kan nog leuk worden dan ja, hoewel er hier geen sneeuw gevallen is gisteren of vannachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de bus van brabant naar utrecht en dan nog n end treinen richting amsterdam... gisteren reed er vanaf rotterdam al geen enkele intercity alleen stoptreintjes, en nu is er nog meer sneeuw
beetje sneuquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn daar de afgelopen week al chauffeurs in elkaar geslagen omdat de bussen niet op komen dagen..
Oh, ik mag vanavond nog naar Rotterdam en ik wil ook nog weer terug.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met de bus van brabant naar utrecht en dan nog n end treinen richting amsterdam... gisteren reed er vanaf rotterdam al geen enkele intercity alleen stoptreintjes, en nu is er nog meer sneeuw
ik heb n vriendin daar en die smste gister dat er echt tyfusveel sneeuw was daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerde.![]()
http://maps.google.nl/map(...)rde,+Gelderland&z=13
De situatie is daar wel heel erg, ze hebben 9 miljoen geinvesteerd in een 'verbeterde' buslijn maar het is nog nooit zo dramatisch geweest. De bus zou nu 4x per uur moeten rijden maar ik heb genoeg verhalen gelezen dat er 3 uur lang geen bus komt.quote:
Een nieuwe roddel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neh ik heb maandag al afgesproken met iemand anders van hier
het is wel te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, ik mag vanavond nog naar Rotterdam en ik wil ook nog weer terug..
Blijf wel schuiven op all-seasons met deze prijzen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:03 schreef rival het volgende:
Als iemand nog wat nodig heeft, ik heb nog zat liggen hoor![]()
Ik weet het alquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een nieuwe roddel!
Wie begint er met speculeren?
Welke maat zou je anders nodig hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:04 schreef Solique het volgende:
Blijf wel schuiven op all-seasons met deze prijzen.
165/70 (14 inch)quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Welke maat zou je anders nodig hebben?
haha, past er niet onder ben ik bang. Rijd in een koekblikquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niet smaller dan 205 momenteel helaas
Ik ben al voorzienquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:03 schreef rival het volgende:
Als iemand nog wat nodig heeft, ik heb nog zat liggen hoor![]()
Je wordt wakker?quote:
Ben ik al. Zit hoog, droog en warm.quote:
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, was het alleen vergeten te zeggen
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.quote:
Die kleine PeuRakker tussen je benen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van geven
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.quote:
Ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kleine PeuRakker tussen je benen?
welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
Oh, wie is het?quote:
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.quote:
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
All weathers zijn net zo legaal. En ik wilde wachten met nieuwe banden vorige maand tot het nieuwe jaar. Geen geld en 3,5 week stilstaan als ik in India zit. Doe het volgende week ergens ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huis
weet je wel hoeveel inch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.quote:
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.Wordt nog wat. Er is 20 cm bijgevallen vannacht.
Ik las sletjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Ah tof, wat moeten ze kosten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Die doe ik ook.quote:
Bij 't Hofnarretje wel hoor.quote:
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, wat moeten ze kosten?
En Purmerend is wel ff uit de buurt, maar misschien dat ik nog die kant op kom..
Zo hoort het hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die doe ik ook.
Alleen met rubber dan.
Inclusief omleggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merk
Blijkbaar, maar vind er dan gewoon weinig aan.quote:
That's me.quote:
Whut?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
'quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inclusief omleggen?
200 is goed te doen, 550 is me ff teveel. Rond de 300 wilde ik uitgeven inclusief omleggen (weet jij wat dat kost?)
Dat is uberrelaxed man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
'
voor jou is dat dan incl omleggen/balanceren. Doen we het samen
Zo ben ik (stiekem dan hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is uberrelaxed man!
Leer ik ook nog es wat.
Je mocht niet op jezelf stemmen.quote:
Mogge Joe!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mocht niet op jezelf stemmen.
En jij hebt meer mannen op je luchtbed gehad dan sneeuwvlokken in Nederland.
In de sneeuw neuk je ze warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in bed maar wat the hell het is bijna kerst
Als ik van die dikke buik af ben wel! Nu heb ik rekening te houden met een parasiet die het ook koud kan krijgen!quote:
dat luchtbed kom ik net vanafquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik van die dikke buik af ben wel! Nu heb ik rekening te houden met een parasiet die het ook koud kan krijgen!
Plakte je eraan vast?quote:
waar moet jij heen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n ma maar gemaild dat ik het eigenlijk niet zie gebeuren dat ik die treinrit naar haar ga doen. Ben benieuwd wat ze daarop zegt.
en heb je hem gevraagd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n ma maar gemaild dat ik het eigenlijk niet zie gebeuren dat ik die treinrit naar haar ga doen. Ben benieuwd wat ze daarop zegt.
"Jammer maar verstandig", denk ik. En hoop ik voor jullie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Jammer maar verstandig", denk ik. En hoop ik voor jullie.
quote:
Jij ligt natuurlijk boven op. DUH!quote:
Buenos dias! Een medeSpaan in ons midden?quote:
meestalquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij ligt natuurlijk boven op. DUH!
anders had je het ook niet gedaanquote:
Si, mi madre es de Mallorcaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buenos dias! Een medeSpaan in ons midden?
Via Deventer want ze hebben Nijverdal 3 jaar opgeknipt.quote:
Entonces tambien hablas mallorquin?quote:
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Via Deventer want ze hebben Nijverdal 3 jaar opgeknipt.
Dat moeten ze eens in het westen flikken.
that's the spiritquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, en anders was er ook vast niks uit gekomen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja wel een goede reden om kerstavond alleen? thuis te blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.
Er is geen stationshal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.
quote:
Kerstavond ben ik al alleenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef rival het volgende:
ja wel een goede reden om kerstavond alleen? thuis te blijven
Dat wel, maar wachten is wachten en het blijft koud.quote:
Volgens mij vergeet je er een paar...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het valt erg mee hoor
Joe heeft al een paar keer bij me geslapen, maar hij is zo goed als m'n broer
En barb dus
maar op het luchtbed gebeurt sowieso niks
Daar heb ik m'n eigen bed voor
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar...
Maar die vielen tegen dus. Zegt genoeg over Barbie en Joey.
Seat Leon Cupra R?quote:
echt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Sneeuw, het sneeuwt al de hele morgen
Jij was ook 1 van de (on)gelukkigen?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar...
Maar die vielen tegen dus. Zegt genoeg over Barbie en Joey.
In dat Enschedese heuvellandschap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt?ik hoop dat t wat zuidelijker wel begaanbaar blijft
anders moet ik kerst bij jou doorbrengen
Ai, das minder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef Sanchos het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik best een landverrader. Ik heb een peugeot 106
Dat zijn nog flínke heuvelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In dat Enschedese heuvellandschap?
ik kan het je over ca een uur vertellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt?ik hoop dat t wat zuidelijker wel begaanbaar blijft
anders moet ik kerst bij jou doorbrengen
+10quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ai, das minder.
Maar ik ook. Woon in Duitsland en rijd Alfa. Maar Alfa is geen verraad. Dat is genieten.
Nogal. Kan je wel een zwarte piste op aanleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |