Ah tof, wat moeten ze kosten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Die doe ik ook.quote:
Bij 't Hofnarretje wel hoor.quote:
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, wat moeten ze kosten?
En Purmerend is wel ff uit de buurt, maar misschien dat ik nog die kant op kom..
Zo hoort het hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die doe ik ook.
Alleen met rubber dan.
Inclusief omleggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merk
Blijkbaar, maar vind er dan gewoon weinig aan.quote:
That's me.quote:
Whut?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
'quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inclusief omleggen?
200 is goed te doen, 550 is me ff teveel. Rond de 300 wilde ik uitgeven inclusief omleggen (weet jij wat dat kost?)
Dat is uberrelaxed man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
'
voor jou is dat dan incl omleggen/balanceren. Doen we het samen
Zo ben ik (stiekem dan hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is uberrelaxed man!
Leer ik ook nog es wat.
Je mocht niet op jezelf stemmen.quote:
Mogge Joe!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mocht niet op jezelf stemmen.
En jij hebt meer mannen op je luchtbed gehad dan sneeuwvlokken in Nederland.
In de sneeuw neuk je ze warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in bed maar wat the hell het is bijna kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |