Ben ik al. Zit hoog, droog en warm.quote:
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, was het alleen vergeten te zeggen
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.quote:
Die kleine PeuRakker tussen je benen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van geven
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.quote:
Ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kleine PeuRakker tussen je benen?
welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
Oh, wie is het?quote:
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.quote:
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
All weathers zijn net zo legaal. En ik wilde wachten met nieuwe banden vorige maand tot het nieuwe jaar. Geen geld en 3,5 week stilstaan als ik in India zit. Doe het volgende week ergens ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huis
weet je wel hoeveel inch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.quote:
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.Wordt nog wat. Er is 20 cm bijgevallen vannacht.
Ik las sletjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Ah tof, wat moeten ze kosten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Die doe ik ook.quote:
Bij 't Hofnarretje wel hoor.quote:
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merkquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, wat moeten ze kosten?
En Purmerend is wel ff uit de buurt, maar misschien dat ik nog die kant op kom..
Zo hoort het hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die doe ik ook.
Alleen met rubber dan.
Inclusief omleggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb momenteel liggen tussen 200 en 550 euro voor een hele set.... erg afhankelijk van maat/merk
Blijkbaar, maar vind er dan gewoon weinig aan.quote:
That's me.quote:
Whut?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
'quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inclusief omleggen?
200 is goed te doen, 550 is me ff teveel. Rond de 300 wilde ik uitgeven inclusief omleggen (weet jij wat dat kost?)
Dat is uberrelaxed man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
'
voor jou is dat dan incl omleggen/balanceren. Doen we het samen
Zo ben ik (stiekem dan hequote:Op vrijdag 24 december 2010 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is uberrelaxed man!
Leer ik ook nog es wat.
Je mocht niet op jezelf stemmen.quote:
Mogge Joe!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mocht niet op jezelf stemmen.
En jij hebt meer mannen op je luchtbed gehad dan sneeuwvlokken in Nederland.
In de sneeuw neuk je ze warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in bed maar wat the hell het is bijna kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |