whehe, Q. ik steun je!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:04 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook vakantie! Wel vroeger naar huis vandaag! Misschien al om 15:45 ipv de normale 16:00! Kost me dan wel 0,25 vakantieuur want van de baas krijgen we niets gratis terwijl een andere afdeling de middag gratis vrij krijgt..
*joinsquote:
Jouw sneeuw of de mijne?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:33 schreef Myraela het volgende:
Ok. Ga je mee huppellen in de sneeuw?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn sneeuw is jouw sneeuw. Jewaits. eerlijk delen.
Bier? Om je te troosten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:39 schreef Q. het volgende:
Godver, hard onderuit gegaan op de fiets, vlak voor mn werk. Mn knie doet pijn. En mn hand.
Mwhehe, hier zijn ze er ook mee bezig, met de implementatie iigquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:48 schreef Q. het volgende:
En dan moet ik ook nog eens met SAP gaan werken vandaag. Kan ik er niet voor kiezen om nog 20x te vallen? In een vijver met pirana's?
Sommige mensen hebben daar talent voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:01 schreef oshiro het volgende:
Godver wat is dat nummer van Marco B. inhoudsloos. Hoe krijgt ie het voor elkaar
Ik zou er bijna respect voor hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar talent voor.
Hoe was Caro?quote:
Supergaaf!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supergaaf!
En we gingen dus met de auto omdat JoeBravo en trein...![]()
Nope, dus ik ga Joe zo eindelijk het luchtbed afschoppen want ik moet over 20 min in de bus zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooiik herken t van Joe wel
![]()
Vandaag vrij?
Ik was laatst met de busquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supergaaf!
En we gingen dus met de auto omdat JoeBravo en trein...![]()
Aaah, wat sneuquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope, dus ik ga Joe zo eindelijk het luchtbed afschoppen want ik moet over 20 min in de bus zitten
Oei, hoe ernstig was het?quote:
quote:
Het was wel oke. Kwam precies aan toen ik bij de halte aankwam en geen vies of hinderlijk figuur nasast mijquote:
Het valt me nog mee. Ik hoor geluid in de verte, ergens. Het kan ook de lift zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Ik zit hier echt in een bijna leeg pand, hebben jullie dat ook?
op kantoor heb ik dat altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Geen nare gluurders in de buurt dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Ik hoor geluid in de verte, ergens. Het kan ook de lift zijn.
dat lijkt me saai.. al zou je van ons Fokkers niet verwachten dat we ook contact hebben met onze collega'squote:
2 van de 5 man in dit kantoor aanwezig, mij incluisquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:35 schreef rival het volgende:
Vraag het hemquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, wat sneu![]()
Hij mag me wel ff vertellen hoe de wegen in de Achterhoek zijnik rij vanaond na t werken zijn kant op.
Jij had toch geregeld dat een collega een dienst zou overnemen vandaag?
Dat zou heel gezellig kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
2 van de 5 man in dit kantoor aanwezig, mij incluis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |