Nep-Sociosquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert me werkelijk geen ene reet.
In geen enkel universum wil ik op Socios lijken.quote:
Wat doe jij in Den Helder dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...
Maarre als je nou in de ochtend voor de lol zin hebt om een retourtje Den Helder-Adam te doen, be my guest...: D
[..]
Wil ze een pakkie met pes?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kitao,,neem een voorbeeld aan deze man: hij begrijpt me.
[..]
Nu een week niet gedaan en ik heb een stevige haargroeiquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh...ruis op onze lijn...
Ik doe nets in Den Helder, moet in Adam zijn.
Daarom zei ik ook: als je een knuffel wilt, stap ik morgen op 7a uit.Gelieve een bakkie leut mee te brengen.
Is er wel, je moet alleen ff F5 enquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef kitao het volgende:
PeuRac verdient deze topic, jammer dat er in de nieuwe layout nog steeds geen snelkoppeling is naar een vervolg OP.
(of ik verwacht teveel)
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.quote:
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Sssshhhtttt.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?
Neem dan heet water. Pleur het over een wissel heen en voel gewoon dat je een goede daad hebt gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd worden
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Ooh, ik zie wel iets moois.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |